Орал қаласы
№25 ЖОББМ
Бастауыш сынып мұғалімі
Бишаева Асел Рамазановна
Пәні: дүниетану
Сынып: 4
|
Сабақтың атауы |
Пайдалы қазбалар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мақсаты |
Оқушыларға пайдалы қазбалар туралы білім беру және олардың маңыздылығын түсіндіру. Қазақстанның пайдалы қазбалар картасымен жұмыс жасауды үйрету. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Психологиялық ахуал |
Армысың, асыл күн Армысың, асыл жер, Армысың, көк аспан, Армысыздар құрметті қонақтар, Армысың, асыл досым Жылуыма-жылу қос Міне менің қолым. |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қызығушылықты ояту |
«Ұяшық таңдау» ойыны арқылы
ұпайларды жинай отырып, өз білімімізді көрсетеміз және бүгінгі
танысатын тақырыбымызды білетін боламыз. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті |
«Көңілді күн» биі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа сабақ |
ІІІ.Жаңа сабақ Оқулықпен жұмыс. а) «Пайдалы қазбалар» мәтінін оқыту. Түсінгендерін сұрау. ә) Тақырыпқа ассоциация жасау.
б) Кесте құрастыру.
Қ
Ф
Т
Пайдалы қазбалардың қандай түрлері болады? Сызба құрастыру.
кенді кенге жатпайтын Пікірталас. -Пайдалы қазбалар дегеніміз не? -Адамдар оларды не үшін игереді? Пікір айт. -Өзің тұратын өңірінде қандай пайдалы қазбалар игеріледі? -Пайдалы қазбаларды игеру жердің беткі қабатына қалай әсер етеді? -Табиғат осындай өзгерістерге қалай жауап береді? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ой толғаныс |
Шығармашылық тапсырма |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма |
Мәтінді оқу, мазмұндау. іздену. Қазақстанның физикалық картасынан пайдалы қазбалар өндірілетін жерлерді көрсетуге дайындалу. Шартты белгілерін жатқа жаза білуге дайындық жасау. |
Күнделіктеріне жазып беремін |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Пайдалы қазбалар" 4 сынып
Ашық сабақ "Пайдалы қазбалар" 4 сынып
Орал қаласы
№25 ЖОББМ
Бастауыш сынып мұғалімі
Бишаева Асел Рамазановна
Пәні: дүниетану
Сынып: 4
|
Сабақтың атауы |
Пайдалы қазбалар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мақсаты |
Оқушыларға пайдалы қазбалар туралы білім беру және олардың маңыздылығын түсіндіру. Қазақстанның пайдалы қазбалар картасымен жұмыс жасауды үйрету. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Психологиялық ахуал |
Армысың, асыл күн Армысың, асыл жер, Армысың, көк аспан, Армысыздар құрметті қонақтар, Армысың, асыл досым Жылуыма-жылу қос Міне менің қолым. |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қызығушылықты ояту |
«Ұяшық таңдау» ойыны арқылы
ұпайларды жинай отырып, өз білімімізді көрсетеміз және бүгінгі
танысатын тақырыбымызды білетін боламыз. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті |
«Көңілді күн» биі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа сабақ |
ІІІ.Жаңа сабақ Оқулықпен жұмыс. а) «Пайдалы қазбалар» мәтінін оқыту. Түсінгендерін сұрау. ә) Тақырыпқа ассоциация жасау.
б) Кесте құрастыру.
Қ
Ф
Т
Пайдалы қазбалардың қандай түрлері болады? Сызба құрастыру.
кенді кенге жатпайтын Пікірталас. -Пайдалы қазбалар дегеніміз не? -Адамдар оларды не үшін игереді? Пікір айт. -Өзің тұратын өңірінде қандай пайдалы қазбалар игеріледі? -Пайдалы қазбаларды игеру жердің беткі қабатына қалай әсер етеді? -Табиғат осындай өзгерістерге қалай жауап береді? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ой толғаныс |
Шығармашылық тапсырма |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма |
Мәтінді оқу, мазмұндау. іздену. Қазақстанның физикалық картасынан пайдалы қазбалар өндірілетін жерлерді көрсетуге дайындалу. Шартты белгілерін жатқа жаза білуге дайындық жасау. |
Күнделіктеріне жазып беремін |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














