Материалдар / Ашық сабақ Пайыз 5 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Пайыз 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
5-сынып. "Пайыз" тақырыбына қысқа мерзімді сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Мамыр 2023
127
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Білім беру ұйымының атауы

51 гимназия

Пәні:

Математика

Бөлім:

5.3В ОНДЫҚ БӨЛШЕКТЕР ЖӘНЕ ОЛАРҒА АМАЛДАР ҚОЛДАНУ

Педагогтің аты-жөні:

Мұқанбетсадықова Ақбота Қадырбекқызы

Күні:

7/02/2023

Сынып: 5Д

Қатысушылар саны: 24

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Ондық бөлшектерді қосу және азайту

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

5.1.2.27 ондық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау;

Сабақтың мақсаты:


  • Ондық бөлшектерге қосу, азайту амалдарын қолдану;

  • Ондық бөлшектерге қосу/азайту амалдарын қолданып теңдеуді шешу;

  • Ондық бөлшектерге қосу/азайту амалдарын қолдану барысында ақпаратқа талдау жасау.

Бағалау критерийлері

  • Ондық бөлшектерді қосуды/азайтуды орындайды;

  • Теңдеуді шешуде ондық бөлшектерді қосуды/азайтуды пайдаланады;

  • Есеп шығаруда ондық бөлшектерге қосу/азайту амалын қолдану арқылы кейсті талдайды

Ойлау дағдыларының деңгейлері:

Қолдану, жоғары деңгей дағдылары

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар



























Басы























































Ортасы



















































































Соңы




  1. Ұйымдастыру

Оқушылармен амандасады. Сыныпты түгендейді. Тақырыппен, сабақ мақсатымен таныстырады. Бүгінгі сабақта сәттілік тілейді.

Топқа бөлу

Мұғалім оқушыларды алдын ала карта категориясы (масть) бойынша төрт топқа бөлінеді:

«Қиық», «Табан», «Қарға», «Кіріш»

Әр оқушыға ойын картасы түріндегі бағалау кестесі беріледі.

  1. Үй тапсырмасын тексеру. Өткен білімді еске түсіру

«Ақиқат/Жалған»:

Жеке жұмыс. «Шапшаң төрттік» әдісі

Жұптық жұмыс.

Топтық жұмыс. «Case study»

(Оқушылардың функционалды сауаттылығын дамытуға арналған тапсырмалар)

Кітаппен жұмыс.

Case-1.163-бетте орналасқан 30-кестені қолданып,

  1. Батыс Қазақстан облысымен салыстырғанда басқа облыстарда қанша адам артық немесе кем екенін анықтаңдар.

  2. Ақтөбе облысымен салыстырғанда басқа облыстарда қанша адамға артық немесе кем тұратынын анықтаңдар.

Case-2. 163–,164-беттерде орналасқан 31-кестені қолданып,

  1. Талдықорған қаласындағы қала санын басқа қалалардағы халық санымен салыстырып, қанша адамға артық немесе кем екенін анықтаңдар.

  2. Қарағанды қаласындағы қала санын басқа қалалардағы халық санымен салыстырып, қанша адамға артық немесе кем екенін анықтаңдар.







  1. Сабақты қорытындылау. Ұжымдық жұмыс. «Сұрақ-жауап» әдісі

«Сонымен ондық бөлшектерге қосу, азайту амалдарын қалай қолданамыз? Натурал сан мен ондық бөлшекке ше?» Үй тапсырмасы: Топтық жұмыс кезінде құрастырылған кері есептерді шығару.

Рефлексия. «Бір қадам артқа, екі қадам алға». Menti.com платформасы.







Мұғаліммен және бір-бірімен амандасады.

Карта масть-тары бойынша 4 топқа бөлініп отырады.















Үй тапсырмасын тексеру. Өткен білімді еске түсіру

Берілген тұжырымдардың ақиқат немесе жалған екенін анықтайды. Слайд көмегімен сыныпта тексеріп, талқылау жүргізеді.















Жеке жұмыс

4 топқа 4 түрлі есеп беріледі. Әр оқушы өз бетімен орындап, өз тобы ішінде жарысады. Әр топтан қатесіз ең бірінші шығарып болған төрт оқушы есептерді тақтада орындайды.















Жұптық жұмыс

Оқушылар көршісімен жұптаса отырып, теңдеулерді шешеді. Жұмыс парағына қағаз қиындыларын жабыстыра отырып орындайды.





Топтық жұмыс.

Барлығы 2 кейс беріледі. Әр топ өзіне берілген сұрақтарға жауап береді.













Сабақты қорытындылау. Ұжымдық жұмыс. Қалауы бойынша оқушылар сұрақтарға жауап береді, бір-бірін толықтырады.











Рефлексия

Оқушылар QR-код арқылы немесе жедел қосылу кодын теру арқылы menti.com сайтында еркін түрде өзінің бүгінгі сабақтағы екі жетістігін және қиындық тудырған тұсқа байланысты батыл шешімін жазады.



Мадақтау сөздері көмегімен ынталандыру







ӨТКЕНДІ ҚАЙТАЛАУ/ҮЙ ТАПСЫРМАСЫ

Жабық тапсырманы

Мұғалім көмегімен бағалау

Дескриптор

Білім алушы

  • Натурал саннан ондық бөлшекті азайтады.

1б.









ЖЕКЕ ЖҰМЫС

Жабық тапсырманы

Мұғалім көмегімен бағалау

Дескриптор

Білім алушы

  • Ондық бөлшектерді қосуды/азайтуды орындайды;

  • Амалдар ретін дұрыс қояды;

3б.





ЖҰПТЫҚ ЖҰМЫС

Жабық тапсырманы

Мұғалім көмегімен бағалау

Дескриптор:

Білім алушы

  • Теңдеудегі белгісізді табу үшін дұрыс амалды көрсетеді;

  • Ондық бөлшектерге қосу/азайту амалдарын қолданады;

  • Белгісіз айнымалының мәнін табады.

3б.





ТОПТЫҚ ЖҰМЫС

Ашық тапсырманы

Өзара бағалау (топтың қорғау деңгейі)

«Келісемін/келіспеймін» - ортақ кейсі бар топтар.



Мұғалім көмегімен бағалау (топтың есепті шығару деңгейі)

Дескриптор:

Білім алушы

  • Кестедегі мәліметтерді зерттейді;

  • Ондық бөлшектерге қосу/азайту амалдарын қолданады;

  • есеп құрастырады.

3б.








Жақсы көңіл-күй, ынта





Ойын карталары

карта категориясын көрсетілген қағаздар







Wordwall платформасы: https://wordwall.net/ru/resource/52278723











Тренажер по математике. 5-кл









Жапсырма қағаздар, жұмыс парағы





Математика 5 сыныпқа арналған оқулық



















плакаттар, маркерлер



























mentimeterQR:



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!