Басы
Ортасы
Соңы
|
-
Ұйымдастыру
Оқушылармен амандасады. Сыныпты түгендейді.
Тақырыппен, сабақ мақсатымен таныстырады. Бүгінгі сабақта сәттілік
тілейді.
Топқа бөлу
Мұғалім оқушыларды алдын ала карта категориясы
(масть) бойынша төрт топқа бөлінеді:
«Қиық», «Табан», «Қарға»,
«Кіріш»
Әр
оқушыға ойын картасы түріндегі бағалау кестесі
беріледі.
-
Үй тапсырмасын тексеру.
Өткен білімді еске
түсіру
«Ақиқат/Жалған»:
-
Жеке жұмыс. «Шапшаң төрттік»
әдісі
Жұптық жұмыс.
Топтық жұмыс. «Case
study»
(Оқушылардың функционалды сауаттылығын дамытуға
арналған тапсырмалар)
Кітаппен
жұмыс.
Case-1.163-бетте орналасқан 30-кестені
қолданып,
-
Батыс Қазақстан облысымен салыстырғанда басқа
облыстарда қанша адам артық немесе кем екенін
анықтаңдар.
-
Ақтөбе облысымен салыстырғанда басқа облыстарда
қанша адамға артық немесе кем тұратынын
анықтаңдар.
Case-2.
163–,164-беттерде орналасқан 31-кестені қолданып,
-
Талдықорған қаласындағы қала санын басқа
қалалардағы халық санымен салыстырып, қанша адамға артық немесе кем
екенін анықтаңдар.
-
Қарағанды қаласындағы қала санын басқа
қалалардағы халық санымен салыстырып, қанша адамға артық немесе кем
екенін анықтаңдар.
-
Сабақты қорытындылау. Ұжымдық жұмыс.
«Сұрақ-жауап» әдісі
«Сонымен ондық бөлшектерге қосу, азайту амалдарын
қалай қолданамыз? Натурал сан мен ондық бөлшекке
ше?» Үй
тапсырмасы: Топтық жұмыс кезінде құрастырылған кері есептерді
шығару.
Рефлексия. «Бір қадам артқа, екі
қадам алға». Menti.com платформасы.
|
Мұғаліммен және бір-бірімен
амандасады.
Карта масть-тары
бойынша 4 топқа бөлініп отырады.
Үй тапсырмасын тексеру.
Өткен білімді еске
түсіру
Берілген тұжырымдардың ақиқат немесе жалған
екенін анықтайды. Слайд көмегімен сыныпта тексеріп, талқылау
жүргізеді.
Жеке жұмыс
4
топқа 4 түрлі есеп беріледі. Әр оқушы өз бетімен орындап, өз тобы
ішінде жарысады. Әр топтан қатесіз ең бірінші шығарып болған төрт
оқушы есептерді тақтада орындайды.
Жұптық жұмыс
Оқушылар көршісімен жұптаса отырып, теңдеулерді
шешеді. Жұмыс парағына қағаз қиындыларын жабыстыра отырып
орындайды.
Топтық жұмыс.
Барлығы 2 кейс беріледі. Әр топ өзіне берілген
сұрақтарға жауап береді.
Сабақты қорытындылау. Ұжымдық
жұмыс. Қалауы бойынша оқушылар сұрақтарға жауап береді,
бір-бірін толықтырады.
Рефлексия
Оқушылар QR-код арқылы немесе жедел қосылу кодын
теру арқылы menti.com сайтында еркін түрде өзінің бүгінгі сабақтағы
екі жетістігін және қиындық тудырған тұсқа байланысты батыл шешімін
жазады.
|
Мадақтау сөздері көмегімен
ынталандыру
ӨТКЕНДІ ҚАЙТАЛАУ/ҮЙ
ТАПСЫРМАСЫ
Жабық тапсырманы
Мұғалім көмегімен
бағалау
Дескриптор
Білім алушы
1б.
ЖЕКЕ ЖҰМЫС
Жабық тапсырманы
Мұғалім көмегімен
бағалау
Дескриптор
Білім алушы
3б.
ЖҰПТЫҚ ЖҰМЫС
Жабық тапсырманы
Мұғалім көмегімен
бағалау
Дескриптор:
Білім алушы
-
Теңдеудегі белгісізді табу үшін дұрыс амалды
көрсетеді;
-
Ондық бөлшектерге қосу/азайту амалдарын
қолданады;
-
Белгісіз айнымалының мәнін
табады.
3б.
ТОПТЫҚ ЖҰМЫС
Ашық тапсырманы
Өзара бағалау
(топтың қорғау деңгейі)
«Келісемін/келіспеймін» - ортақ кейсі бар
топтар.
Мұғалім көмегімен
бағалау (топтың есепті шығару
деңгейі)
Дескриптор:
Білім алушы
3б.
|
Жақсы көңіл-күй, ынта
Ойын карталары
карта категориясын көрсетілген
қағаздар
Wordwall платформасы:
https://wordwall.net/ru/resource/52278723
Тренажер по математике. 5-кл
Жапсырма қағаздар, жұмыс парағы
Математика 5
сыныпқа арналған оқулық
плакаттар, маркерлер
mentimeterQR:
|