Ұзақ мерзімді жоспар
бөлімі
Пайыз
|
Мектеп: «Көкбай атындағы
орта мектебі» КММ
|
Күні:
|
Мұғалімнің
аты-жөні:Мукажанова Ж.Т
|
Сынып:
5
|
Қатысқандар
саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақ
тақырыбы
|
Пайызға байланысты мәтінді
есептерді шығару.
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме
|
Пайызға байланысты мәтінді
есептерді шығарады
|
Сабақ
мақсаты
|
Оқушылардың басым
бөлігі:
Пайыз ұғымын түсінеді, әр
түрлі сипаттағы есептерді қолдана алады Пайызға байланысты
есептерді шешеді
Кейбір
оқушылар:
Пайызға байланысты күрделі
есептерді шеше алады
|
Бағалау
критерийлері
|
Берілген санның пайызын табу
және пайызы бойынша санды табу формулаларын
біледі;
-
есептің шартын және нені табу
қажеттігін біледі;
-
шамалардың өзара байланысын
анықтай алады;
есептеуге қажетті алғы шартты
жасай алады;
-
санды өрнек немесе теңдеу құра
алады, жауабын таба алады.
-
Кейбір
оқушылар: пайызға байланысты
күрделі есептерді шеше алады.
|
Тілдік
мақсаттар
|
Оқушылар:
Пайызға арналған мәтіндік
есептерді талдайды және реттеп жазады, өз ойын басқаларға жеткізе
алады, дәлелдейді, тұжырым жасайды.
Диалогқа/жазылымға
қажетті тіркестер:
Берілген санның пайызын табу
үшін:....
Пайызы бойынша санды табу
үшін...
|
Құндылықтарды
дарыту
|
Экономикалық алға басу,
өндірісті дамыту, білімді ұштастыру, сапалы өнім шығару, еңбекке
баулу
|
Пәнаралық
байланыстар
|
Жаратылыстану
|
АКТ қолдану
дағдылары
|
Презентация
|
Бастапқы
білім
|
Шамалардың қатынасын, үлес,
жүзден бір бөлігі, пайыз ұғымдарын біледі.
|
Сабақ
барысы
|
Сабақтың
жоспарланған кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
7
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
-
Жағымды психологиялық ахуал
орнату;
Оқушылардың назарларын сабаққа
аудару, тақырыпты ашу мақсатында оқушыларға пайызға байланысты
суреттер көрсетіледі;
Бағалау парақтары
үлестіріледі.
Үй жұмысын дескриптор арқылы
тексеріледі және өткен тақырыпты қайталау
2. Оқушыларды 4 топқа
бөлу (Жай бөлшек,ондық
бөлшек, пайыз,
натурал сан )
Фронтальді сұрау. Білімін
актуалдандыру үшін
«Серпілген
сауал».»әдісі
«Жай бөлшек» тобына сауал :
Пайыз дегеніміз не?
«Ондық бөлшек» тобына сауал :
Санның пайызын қалай табамыз?
«Пайыз» тобына сауал : Пайызы бойынша санды
қалай табамыз?
«Натурал сан» тобына сауал :
Бірінші сан екінші санның қанша пайызы екенін қалай
есептейміз?
Өзін-өзі
бағалау
|
Презентация
|
Білу
Топтық
жұмыс
"Ой шақыру" Өткен тақырыптар
бойынша жаңа сабақты меңгеруге негіз болатын қайталау
тапсырмалары
7
мин
|
-
«ДЖИГСО» стратегиясы
- оқушылардың осы уақытқа дейін
пайыз тақырыбына байланысты алған білімдерін жүйелеу. Боялған
бөліктердің жай бөлшек,ондық бөлшек,пайыз түрін
тауып,сәйкестендіреді.
|
Жай
бөлшек
|
Ондық
бөлшек
|
Пайыз
|
|
1/2
|
0,5
|
50%
|
|
1/4
|
0,25
|
25%
|
|
1/5
|
0,2
|
20%
|
|
1/8
|
0,125
|
12,5%
|
Дескриптор
1Есептің шартын және нені табу
қажеттігін біледі;1
2Бөліктерді жай бөлшек түрінде
жаза алады;1
3Бөліктерді ондық бөлшек
түрінде жаза алады.1
4Бөлшектерді пайыз түрінде жаза
алады.1
|
Презентация
|
Сабақтың
ортасы
Топтық
жұмыс
"Ой шақыру" стратегиясы
бойынша пайызға байлысты мәтінді есептерді
шығарту
10
мин
|
Оқулықпен
жұмыс.
862
1).Балалар 10кг емен,қарағай және
жөке дәндерін жинады.Барлық жиналған дәннің 60%-ын емен
жаңғағы,25%-ын қарағай дәніқұрайды.Қанша килограмм жөке дәні
жиналған?
862 2)Сыныпта 28 оқушы
бар.Олардың 25%-ы және2 оқушы мұражайға,1/7-і кітапханаға,қалғаны
бассейнге барады.Бассейнге қанша оқушы
барды?
|
Презентация
|
Жұптық
жұмыс
5
мин
|
Санның пайызын
табыңдар:
|
8
|
400
|
1
%
|
|
|
50,00%
|
|
|
25,00%
|
|
|
75,00%
|
|
|
10
%
|
|
|
20,00%
|
|
|
|
Үлестірмелі
тапсырма
|
Жекелеме
жүмыс
Сабақтың
соңы
6
мин
|
Онлайн тест
тапсырмалары.
Рефлексия
тақтада берілген рефлексивті
сөздердің бастамасын таңдай отырып, шеңбер бойымен өздерінің ойын
бір сөйлеммен жеткізеді.
Бүгін мен ................
білдім
Маған ........ қызықты
болды
Маған .....................
қиын болды
Мен ......... тапсырманы
орындадым
Мен
....................................
түсіндім
Енді мен
..........................................
соңында оқушылар рефлексия
жүргізеді:
Үй тапсырмасы. 864
есеп
|
Стикерлар
|
Саралау
Саралау оқушылардың жеке
қабілеттерін ескере отырып оқу материалын және ресурстарды
(көптеген түрлері Гарднер теориясы интеллекті) іріктеу жеке қолдау,
оқушыны қамтамасыз ету, жұмыс орындарын іріктеу, нақты оқушыға
күтілетін нәтиже көрсетілген болады.Саралау арқылы оқушыларға
көбірек қолдау көрсетіледі.
Қабілеті жоғары оқушыларға
екінші деңгейдегі тапсырмалар ұсынылады
|
Бағалау
Осы бөлімді оқушылардың
материалды меңгеру деңгейін қалай бағалауды қолданғаныңызды және
пайдаланылған әдістерді жазу үшін
қолданыңыз.
Оқушылардың өзіндік бағалануы.
Мұғалімнің сабақ бойы тапсырмалардың дұрыс орындалуын қадағалау –
формативтік бағалау
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы.
Денсаулық сақтау технологиясы.
Осы сабақта техника қауіпсіздігі
ережесін қолдану
пункті.
|