«МҰРЫН ЖЫРАУ СЕҢГІРБЕКҰЛЫ АТЫНДАҒЫ МАҢҒЫСТАУ ГУМАНИТАРЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ» МКҚК
|
«ҚАРАЛДЫ» «Жаратылыстану-математика және информатика» ПЦК жетекшісі ___________Козыбакова А.П. «____»____________2021 ж. |
«БЕКІТЕМІН» Колледж әдіскері _______________ М.Б.Бейсенова «_____ »____________2021 ж. |
«Жаратылыстану-математика және информатика» пәндік циклдік комиссиясы апталығында өткізілген ашық сабақтың жоспары
Тақырыбы: ЭЕМ элементтері және түйіндері
Пән оқытушысы: Тилеуова А.Р.,
информатика пәнінің оқытушысы
Пәні: Компьютер архитектурасы
Мамандығы: 0111000 «Негізгі орта білім беру»
Біліктілігі: 0111093 - «Информатика пәнінің мұғалімі»
Курс, тобы: ІІ, ИБ-20-1
Күні: 25.11.2021ж.
Уақыты: 1330-1415
Ақтау-2021 ж.
«Мұрын жырау Сеңгірбекұлы атындағы Маңғыстау гуманитарлық колледжі» МКҚК
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Студенттің әрекеті |
Ресурстар |
|
Сабақтың басталуы Ұйымдастыру кезеңі (5 мин)
(15 мин) |
Галереяны шарлау. Саймон Браунхилл бойынша Студенттермен амандасып, сабақтың мақсат–міндеттерімен, сабақ барысында орындалатын тапсырмалар мен бағалау критерийлерімен таныстыру. Студенттер оқу кабинетіне қабырғаларға, тақтаға ілінген суреттерді ұнаған біреуін таңдап алады. Суреттерде электронды есепеуіш машиналардың даумына үлес қосқан ғалым-өнертапқыштармен, компьютер құрылғыларының қалаберді өзіміз күнделікті жиі уақытымызды өткізетін әлеуметтік желілердің суреттерін таңдайды. Суреттер үш тақырыпқа жіктелген:
Таңдалған суреттер бойынша топқа жіктеледі. Оң көрші: Студенттерге бағалау парағы таратылады, әр студентке оң жақ көршісін бағалау қажет болады. Бағалау критерийлері: 5-7 ұпай «3» 10-12 ұпай «4» 13 ұпайдан жоғары «5» «Кейс – стади» әдісі: Студенттерге өткен тақырыптағы тобын тауып өз жобаларын қорғау қажет болады.
Бұл тапсырмада студенттер компьютердің сыртқы құрылғыларын суреттеуі тиіс. Әрбір құрылғының құрлымы, қызметі туралы толық ақпарат береді.
Студенттер ноутбук сату дүкеніне келген тұтынушыға толық ақпарат беруі тиіс болады. Әрбір ноутбуктың мүмкіндігімен техикалық мінездемесін көрсетеді.
Мұнда студенттер болашақ ақпараттық жүйелер мамандығының студенттеріне дәріс беріп, компьютердің ішкі құрылғыларын толықтай суреттеуі тиіс. |
Студенттер сабақтың мақсат– міндеттерімен, тапсырмалар мен бағалау критерийлерімен және парағымен танысады. Студенттер галереядан таңдалған суреттерді мүмкіндігінше түсіндіріп кетеді. Таңдалған суретке сәйкес топқа біріктіріледі. Студенттер Liveworksheets платформасында өтілген тақырыпқа тапсырма орындайды. |
ДК, Презентация Өнертапқыштар мен әлеуметтік желі, компьютер құрылғылары бар суреттер. Компьютер жабдықтары, Компьютердің ішкі құрылғылары. |
|
Сабақтың ортасы (5 мин)
(10 мин) (5 мин) |
Жаңа сабақ ( дәріс жоспардың соңына тіркеледі) «Джигсо» әдісі Жаңа сабақ тақырыбы шағын дәріс ретінде қағазға басып шығарылған. Әр топқа таратылады. Топ белсендісі топпен талқылайды. «Өзің таңда» әдісі Жаңа сабақты бекіту мақсатында студенттерге біріктірілген топтарына сәйкес тапсырмалар беріледі. Тапсырмалар Liveworksheets платформасында дайындалған. Бұл тапсырмаларды орындай отырып ағылшын тілін шыңдай түсугеде мүмкіндік алады.
Жаңа тақырыпты пысықтауға арналған тест жұмысы. Coogle интернет формасында дайындалған 10 тест жұмысына жауап беруі қажет. Әр дұрыс жауапқа 2 ұпай бекітілген. https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe94YR-9AlQJAhtkpQHhP4Ayec4KWQa32nOxSrUBJoL2xJCdw/viewform?usp=sf_link |
Студенттер дәптеріне керек ақпараттарды түртіп алады. Студенттер берілген тапсырмаларды жеке ұялы телефондарында орындайды. Тақтаға тиісінше бір студентті орындатуға шақытурға болады. Әрбір студент келесі оң жақ көршісін бағалап отыруды ұмытпауы тиіс. Студенттер берілген сілтемеге өтіп тест жұмысын орындауы тиіс. Әрбір дұрыс жауапқа 2 ұпайдан бекітілген. |
ДК, презентация, бейнесабақ. Liveworksheets платформасы, Презентация Google Form тест платформасы |
|
Сабақтың аяқталуы (5 мин) |
Сабақ бойынша рефлексия. «WhatsApp» әдісі бойынша студенттер WhatsApp қосымшасында сабақтан алған әсерлерімен бөліседі: Бағалау. «Оң көрші» әдісі бойынша көршілерін бағалауы тиіс. Және қойылған баға талдануы тиіс. Үй тапсырмасы. ЭЕМ түйіндері тақырыбына реферат жазып келу |
Студенттер WhatsApp қосымшасында сабақтың өздеріне ұнаған немесе керісінше ұнамаған тұстарын жазып бөліседі. - Ия, ұнады.Жоқ, ұнамады. - Тиімді.Тиімсіз. - Ия.Жоқ. - Ия. Қиындау болды. - Өте керемет.Жақсы. Студенттер өзін-өзі бағалау арқылы жинаған ұпайына сәйкес бағалау критерийіндегі көрсеткіш бойынша тиісті бағасын алады. |
Презентация, бағалау парағы |
ЭЕМ-нің функционалдық түйіндері.Компьютер - өзіне берілген бұйрықтарды орындау арқылы есептерді шығара алатын машина. Қандай да бір есепті шешу үшін берілген бұйрықтардың тізбегі программа деп аталады. Аппараттық жабдықтардың көмегімен орындалатын бұйрықтардың тілін машиналық деп атайды. Бірақ программаларды машиналық тілде жазу қиын. Бұл проблеманы шешудің бірден-бір жолы адамға ыңғайлы жаңа бұйрықтарды ойлап табу. Жаңа т
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ, пәні: Компьютер архитектурасы
Ашық сабақ, пәні: Компьютер архитектурасы
«МҰРЫН ЖЫРАУ СЕҢГІРБЕКҰЛЫ АТЫНДАҒЫ МАҢҒЫСТАУ ГУМАНИТАРЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ» МКҚК
|
«ҚАРАЛДЫ» «Жаратылыстану-математика және информатика» ПЦК жетекшісі ___________Козыбакова А.П. «____»____________2021 ж. |
«БЕКІТЕМІН» Колледж әдіскері _______________ М.Б.Бейсенова «_____ »____________2021 ж. |
«Жаратылыстану-математика және информатика» пәндік циклдік комиссиясы апталығында өткізілген ашық сабақтың жоспары
Тақырыбы: ЭЕМ элементтері және түйіндері
Пән оқытушысы: Тилеуова А.Р.,
информатика пәнінің оқытушысы
Пәні: Компьютер архитектурасы
Мамандығы: 0111000 «Негізгі орта білім беру»
Біліктілігі: 0111093 - «Информатика пәнінің мұғалімі»
Курс, тобы: ІІ, ИБ-20-1
Күні: 25.11.2021ж.
Уақыты: 1330-1415
Ақтау-2021 ж.
«Мұрын жырау Сеңгірбекұлы атындағы Маңғыстау гуманитарлық колледжі» МКҚК
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Студенттің әрекеті |
Ресурстар |
|
Сабақтың басталуы Ұйымдастыру кезеңі (5 мин)
(15 мин) |
Галереяны шарлау. Саймон Браунхилл бойынша Студенттермен амандасып, сабақтың мақсат–міндеттерімен, сабақ барысында орындалатын тапсырмалар мен бағалау критерийлерімен таныстыру. Студенттер оқу кабинетіне қабырғаларға, тақтаға ілінген суреттерді ұнаған біреуін таңдап алады. Суреттерде электронды есепеуіш машиналардың даумына үлес қосқан ғалым-өнертапқыштармен, компьютер құрылғыларының қалаберді өзіміз күнделікті жиі уақытымызды өткізетін әлеуметтік желілердің суреттерін таңдайды. Суреттер үш тақырыпқа жіктелген:
Таңдалған суреттер бойынша топқа жіктеледі. Оң көрші: Студенттерге бағалау парағы таратылады, әр студентке оң жақ көршісін бағалау қажет болады. Бағалау критерийлері: 5-7 ұпай «3» 10-12 ұпай «4» 13 ұпайдан жоғары «5» «Кейс – стади» әдісі: Студенттерге өткен тақырыптағы тобын тауып өз жобаларын қорғау қажет болады.
Бұл тапсырмада студенттер компьютердің сыртқы құрылғыларын суреттеуі тиіс. Әрбір құрылғының құрлымы, қызметі туралы толық ақпарат береді.
Студенттер ноутбук сату дүкеніне келген тұтынушыға толық ақпарат беруі тиіс болады. Әрбір ноутбуктың мүмкіндігімен техикалық мінездемесін көрсетеді.
Мұнда студенттер болашақ ақпараттық жүйелер мамандығының студенттеріне дәріс беріп, компьютердің ішкі құрылғыларын толықтай суреттеуі тиіс. |
Студенттер сабақтың мақсат– міндеттерімен, тапсырмалар мен бағалау критерийлерімен және парағымен танысады. Студенттер галереядан таңдалған суреттерді мүмкіндігінше түсіндіріп кетеді. Таңдалған суретке сәйкес топқа біріктіріледі. Студенттер Liveworksheets платформасында өтілген тақырыпқа тапсырма орындайды. |
ДК, Презентация Өнертапқыштар мен әлеуметтік желі, компьютер құрылғылары бар суреттер. Компьютер жабдықтары, Компьютердің ішкі құрылғылары. |
|
Сабақтың ортасы (5 мин)
(10 мин) (5 мин) |
Жаңа сабақ ( дәріс жоспардың соңына тіркеледі) «Джигсо» әдісі Жаңа сабақ тақырыбы шағын дәріс ретінде қағазға басып шығарылған. Әр топқа таратылады. Топ белсендісі топпен талқылайды. «Өзің таңда» әдісі Жаңа сабақты бекіту мақсатында студенттерге біріктірілген топтарына сәйкес тапсырмалар беріледі. Тапсырмалар Liveworksheets платформасында дайындалған. Бұл тапсырмаларды орындай отырып ағылшын тілін шыңдай түсугеде мүмкіндік алады.
Жаңа тақырыпты пысықтауға арналған тест жұмысы. Coogle интернет формасында дайындалған 10 тест жұмысына жауап беруі қажет. Әр дұрыс жауапқа 2 ұпай бекітілген. https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe94YR-9AlQJAhtkpQHhP4Ayec4KWQa32nOxSrUBJoL2xJCdw/viewform?usp=sf_link |
Студенттер дәптеріне керек ақпараттарды түртіп алады. Студенттер берілген тапсырмаларды жеке ұялы телефондарында орындайды. Тақтаға тиісінше бір студентті орындатуға шақытурға болады. Әрбір студент келесі оң жақ көршісін бағалап отыруды ұмытпауы тиіс. Студенттер берілген сілтемеге өтіп тест жұмысын орындауы тиіс. Әрбір дұрыс жауапқа 2 ұпайдан бекітілген. |
ДК, презентация, бейнесабақ. Liveworksheets платформасы, Презентация Google Form тест платформасы |
|
Сабақтың аяқталуы (5 мин) |
Сабақ бойынша рефлексия. «WhatsApp» әдісі бойынша студенттер WhatsApp қосымшасында сабақтан алған әсерлерімен бөліседі: Бағалау. «Оң көрші» әдісі бойынша көршілерін бағалауы тиіс. Және қойылған баға талдануы тиіс. Үй тапсырмасы. ЭЕМ түйіндері тақырыбына реферат жазып келу |
Студенттер WhatsApp қосымшасында сабақтың өздеріне ұнаған немесе керісінше ұнамаған тұстарын жазып бөліседі. - Ия, ұнады.Жоқ, ұнамады. - Тиімді.Тиімсіз. - Ия.Жоқ. - Ия. Қиындау болды. - Өте керемет.Жақсы. Студенттер өзін-өзі бағалау арқылы жинаған ұпайына сәйкес бағалау критерийіндегі көрсеткіш бойынша тиісті бағасын алады. |
Презентация, бағалау парағы |
ЭЕМ-нің функционалдық түйіндері.Компьютер - өзіне берілген бұйрықтарды орындау арқылы есептерді шығара алатын машина. Қандай да бір есепті шешу үшін берілген бұйрықтардың тізбегі программа деп аталады. Аппараттық жабдықтардың көмегімен орындалатын бұйрықтардың тілін машиналық деп атайды. Бірақ программаларды машиналық тілде жазу қиын. Бұл проблеманы шешудің бірден-бір жолы адамға ыңғайлы жаңа бұйрықтарды ойлап табу. Жаңа т
шағым қалдыра аласыз
















