Ашық сабақ: Parallel circuit and series circuit 9 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ: Parallel circuit and series circuit 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
электр тізбектерінің тұжырымдамасын қалыптастыру; өткізгіштердің қосылыстарының түрлерін қарастырыңыз: тізбек және параллель; неге параллель байланысы практикада жиі кездесетінін түсіндіреді.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Параллель және тізбек байланыс

Сабақтың мақсаты:

электр тізбектерінің тұжырымдамасын қалыптастыру;

өткізгіштердің қосылыстарының түрлерін қарастырыңыз: тізбек және параллель;

неге параллель байланысы практикада жиі кездесетінін түсіндіреді.

Сабақтың мақсаты:

электр тізбектерінің тұжырымдамасын қалыптастыру;

өткізгіштердің қосылыстарының түрлерін қарастырыңыз: сериялық және параллель;

неге параллель байланысы практикада жиі кездесетінін түсіндіреді.

Сабақ кестесі

Үй тапсырмасын тексеру

Электр тізбектерінің элементтерінің рәміздері (әр топқа бөлінген)

Электр тізбегінің таңбалары басып шығарылады



Wire

Провод

Battery

Батарея

Lamp

Лампа

Key

Ключ

Voltmeter

Вольтметр

Ammeter

Амперметр

Resistor

Резистор

Тапсырма 1. Таңбалары бар карталар



ЭЛЕКТРДІК ЗАУЫТЫ. ЖАЛПЫ ЖИНАҚТАРДЫ ӨНДІРУ

1-міндет:

LEVEL 1

  1. Екі шамды және бір кілтті қамтитын схема схемасын сызыңыз.

2-міндет.

тізбектегі бір шам күйіп кеткенде, екінші шам өшіп қалады.

    Сұлбалардың қайсысы - түпнұсқа немесе практикалық қолдану үшін ыңғайлы.



Жаңа тақырыпты түсіндіру (схема)

Тізбекті элементтердің дәйекті қосылуы

Бұл жағдайда барлық элементтер бір-бірінен кейінгі тізбеге қосылады.

Суретте. 1-сурет тізбектегі элементтердің дәйекті байланысының мысалы болып табылады.



Сур. 2. Екі өткізгіштерді параллель қосу: a және b - түйіндерді көрсетеді

Өткізгіштерді параллель байланысы - барлық өткізгіштер бір жұп нүктеге қосылған байланыс.



Оқушылардың презентация

1.Сериялық және параллель байланыстарды пайдалану (мысалдар)

2.Ом заңы (өмірбаян)

Сабақты қорытындылайық

1-міндет. ЗАТТЫЛЫҚТЫҢ ҚАҒИДАТЫН ЖӘНЕ НЕГІЗГІ ЖИНАҚТАРДЫ ЕСЕПТЕУ

1.70 Ом, 50 Ом және 30 Ом кедергісі бар сериялы жалғастырылған өткізгіштерден тұратын тізбектің кедергісі.

2. Схеманың кедергісін есептеңіз:

R1 = 2 Ω, R2 = 4 Ω, R3 = 6 Ω, R4 = 8 Ω белгілі. Толық кернеу 24 В болса, әр резистордағы ток пен кернеуді табыңыз.



Тапсырма 2. Шамдарды жазып алыңыз .Суреттегі шам шам жанып кетеді ме? Write down whether the bulbs Will light/Will not light






3.V1 Вольтметдің көрсеткіші 12 В.Амперметр және V2 вольтметрдің көрсеткіштерін аңықтандар?



Задание 3 ПАЗЛ


Рефлексия







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.02.2021
414
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі