Сабақ: геометрия | Мектеп: Шу қаласы « №49 негізгі метебі» КММ |
| Мұғалімнің аты -жөні: Джабаева Гульжан Самбетбайкызы математика пән мұғалімі |
Сынып: | Қатысқандар: қатыспағандар: |
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) | Паралелограмм анықтамасын білу, қасиеттерін түсіну, қасиеттерді белгіз элементтерін анықтауда қолдану |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: |
| Параллелограмм анықтамасын біледі |
| Оқушылардың басым бөлігі: |
| Паралелограмм анықтамасын біледі, қасиеттерін түсінеді |
| Кейбір оқушылар: |
| Паралелограмм анықтамасын біледі, қасиеттерін түсінеді, қасиеттерді белгіз элементтерін анықтауда қолдананады |
Тілдік мақсат | Паралелограмм, элемент, бұрыштың белгісі |
Алдыңғы оқу | Төртбұрыш анықтамасы |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
Сабақтың басы | Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу: (5 мин)Қазақстанда қазақтар -қол алысадыИталияда –құшақтасадыБразилияда-бір-бірінің иығын қағадыЖапонияда – басын изейдіЗимбабада-арқасыменМакедонияда-шынтақпенНикарагуада –иықпенАвстралияда-шапалақ ұрады, кейіннен секіреді. Психологиялық ахуалды қалыптастырады. Топқа «Фигуралар» арқылы бөлінеді.Топ «алтын ереже» құрайды*Тәртіп сақтау*Кезекпен сөйлеу*Белсенді тыңдау*Командалық рухты дамыту.*Топ ішінде қарым-қатынасты қамтамасыз«Он сұрақ» әдіс тәсілі арқылы өтілген тақырыпты қайталау(5 мин)Қандай фигура төртбұрыш деп аталады?Төртбұрыштың қандай төбелері – көршілес, қандайларықарама-қарсытөбелердепаталады?Төртбұрыштыңдиогоналідеген не?Төртбұрыштың қандай қабырғаларыкөршілес, қандайқабырғаларықарама-қарсықабырғалардепаталады?Төртбұрыш қалайбелгіленеді?«БББ» әдісі арқылы кері байланыс орнату (3 мин) Сурет арқылы тақырыпты ашамын, мақсат қоямын (2 мин) |
Таратпа материалдар
Суреттер
Слай |
Ортасы | "Өкіл"Топ тапсырманы орындап болғаннан кейін, әр топтан бір адам «өкіл» ретінде таңдалып, түсіндіріп және жинақтау үшін, және басқалардың идеяларын анықтау үшін басқа топқа жіберіледі. Сосын не білгенін айту үшін өкіл өз тобына қайта оралады. Бұл зеріктіретін және қайталана беретін «өз тобына хабарлау» әдісінен аулақ болу үшін қолданылатын тиімді әдіс. Сондай-ақ бұл өкіл тілін қолдануға және белсенді тындаушылар тобын құруға жағдай жасайды . Постер құрады, қорғайдыТапсырма: Параллелограмм анықтамасы мен қасиеттері (12 мин)«Екі жұлдыз бір тілек» кері байланыс әдісі арқылы өзара бағалау(5 мин)Бекіту: Конверт сұрақ (10 мин)Деңгейлік тапсырмаларПараллелограмның қарама қарсы бұрыштарының қосындыс 940-қа тең параллелограм бұрыштарын табыңыз?Параллелограмның бір бұрышының биссектрисасы оның басқа қабырғасын 3см және 4 см кесінділерге бөледі. Параллелограмның периметрін табыңыз?Бөлменің бір қабырғасын алып ұзындығы мен енін анықтап периметрін табыңы? | Таратпа қағаз
СлайдБағалау парақшасы |
Аяқталуы | «БББ» әдісіндегі кестені толықтыру арқылы кері байланыс орнату. Өзара бағалау (3 мин)«Білемін» «Білгім келеді» «Білдім»Параллелограмм анықтамасыПараллелограмныңэлементтеріПараллелограмның І-ІІ қасиетіПараллелограмның ІІІ-ІV қасиетіПараллелограмның V қасиеті |
|
Қосымша ақпарат |
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
І –деңгей Паралелограмм анықтамасын біледі, қасиеттерін түсінедіІІ- деңгей Паралелограмм анықтамасын біледі, қасиеттерін түсінедіІІІ- деңгей Паралелограмм анықтамасын біледі, қасиеттерін түсінеді, қасиеттерді белгіз элементтерін анықтауда қолдананады
| «БББ»
««Екі жұлдыз бір тілек» | Оқушылардың денсаулық қауіпсіздігін сақтауына байланысты АКТ өз ереже уақытысынан артық пайдалануға болмайды |
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|
|
|