Сабақтың басы
10
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
1.Сәлемдесу. Білім алушыларды
түгелдеу.
2. Білім
алушылардың сабаққа деген ынтасын арттыру мақсатында «жүректен —
жүрекке» шаттық шеңбері арқылы әр білім алушы өзінің жақсы қасиетін
айта отырып, сыныпқа психологиялық ахуал орнату.
3.Қағаз
қиындылары арқылы екі топқа бөлу.
(Қиындыдан
GOOGLE CHROME және OPERA браузерлерінің суреттері шығады
)
4.Өткен
тақырыпты еске түсіру мақсатында тапсырмаларды
орындау.
1-тапсырма.
«Мюнстенберг» әдісі арқылы көптеген әріптердің арасынан тез оқи
отырып тұтас сөздерді табу.
Электрондысртрапоштаалмварқылытолв
хаттардыаыщды,лафайлдардытосқабылдапаоажәнедлшжібереапрплаламыз.
2-тапсырма.Электронды хабарламалардың негізгі элементтерін
өзінің дұрыс ережесімен сәйкестендіру.
5.Сабақтың
тақырыбын сандармен берілген сөздерді табу арқылы
ашу.
А Г Д Е І Л М Н О П Р С
Ь
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
13
10,1,11, 9,
6,13____________________
12,4,8,5,7,3,5,6,5,2,5___________________
(Пароль
сенімділігі)
6. Сабақтың мақсатымен
таныстыру.
|
1.Мұғаліммен
амандасады.
2.Шеңбер құрып, бір-біріне
жүрекшені беру арқылы әр білім алушы өзінің жақсы қасиетін
айтады.
3.Топқа
бөлінеді.
4.Өткен
тақырыптар бойынша тапсырмаларды орындайды.
5.Сабақтың
тақырыбын сандармен берілген сөздерді табу арқылы
ашады.
6.Сабақтың мақсатымен
танысады.
|
Мұғалім-
нің өзара бағалауы
|
Оқулық
АКТ,
4 сынып,
Ж.У.Коб-
дикова, Г.А.Копее-ва,
А.А.Қапта-ғаева, А.Ғ.Юсу-
пова «Арман-ПВ» баспасы,
2019 ж.-121-124 бет.
|
Сабақтың
ортасы
30 мин
|
Жаңа тақырып.
Пароль
сенімділігі
Бейнесабақ көрсету
Жаңа тақырыпты меңгерту
мақсатында тапсырмалар беру.
1-тапсырма. «Адасқан әріптер» әдісі арқылы бір түсті
әріптерді пайдаланып сөз құрастыру.
Браузер ғаламторға жол ашатын
терезе. Яғни желіге кіруге және түрлі веб-парақшаларға кіруге
мүмкіндік беретін қосымша.
Бетбелгі - бұл браузер
веб-параққа сілтемені сақтауға мүмкіндік беретін, кейінірек іздеу
жүйесімен сайтты қайтадан іздемей-ақ қол жеткізе алатын
мүмкіндік.
Терезе — бейнебеттің бір
бөлігі, онда бағдарламалар мен әрекеттер іске
асырылады.
Мысалы, бір терезеде
электрондық пошта бағдарламасын ашуға, ал екінші терезеде
Интернеттен қажетті деректерді іздеуге болады.
Пароль
– ақпараттарды қорғауға
арналған құпиясөз немесе таңбалар жиыны.
Дескриптор:
-бір түсті
әріптерді пайдаланып сөз құрастырады және анықтамасын
айтады.
2-тапсырма. Жеке жұмыс. «Үштік»
әдіс
Дескриптор:
-парольдің сенімділігі/
сенімсіздігін негіздейді.
3 -тапсырма. Learningapps.org
сервисінде берілген браузерлерді дұрыс атауымен
сәйкестендіру.
Дескриптор:
-браузерлерді дұрыс атауымен
сәйкестендіреді.
4 -
тапсырма. Жұптық жұмыс. Компьютердегі тәжірибелік жұмыс. CD –
дискдегі 1,2 тапсырманы орындау.
5-тапсырма. Топтық жұмыс. Постер
қорғау.
І-топ: GOOGLE CHROME тобына
тапсырма:
Сенімді пароль критерийлерін
жазу.
Дескриптор:
-сенімді пароль критерийлерін
жазады.
ІI-топ: OPERA тобына
тапсырма: Сенімді парольді орнату қандай
мүмкіндіктерді береді?
Дескриптор:
-сенімді парольді орнату
мүмкіндіктердін жазады.
6-тапсырма . Сабақты
қорытындылау.
CD –
дискдегі тест тапсырмаларын орындау.
Дескриптор:
-CD –
дискдегі тест тапсырмаларын орындайды.
Сергіту
сәті.
Дескриптор:
-адасқан әріптерді тауып үш тілде
айтады
|
Бейнесабақты көреді
1-тапсырманы
орындайды
2-тапсырманы
орындайды
3-тапсырманы
орындайды
4-тапсырманы
орындайды
5-тапсырманы
орындайды
6-тапсырманы
орындайды
|
Смайлик
әдісі арқылы
бағалау
Бағдаршам әдісі
арқылы
бағалау
Дескриптор:
-логин және паролімен өзінің
поштасына кіреді;
-хат жазу батырмасын басады;
-«кімге» және «тақырып»
жолдарын толтырып, «жіберу» батырмасын
басады.
Бас бармақ әдісі
арқылы
бағалау
Мұғалім-
нің өзара бағалауы
|
https://www.youtube.com/watch?v=plx0mB4UPUA
https://learningapps.org/display?v=p358fahbj21
Информа-
тика
4 сынып CD
диск
Информа-
тика
4 сынып CD диск
|