Сабақ тақырыбы
|
Пейзаж. «Қыс
көрінісі»
|
Сілтеме
|
Бейнелеу өнері 6-сынып
З.Айдарова
|
күні
|
20.11-2017 ж
|
Мұғалім аты-жөні
|
Кабдешова Р
|
Жалпы мақсаттар
|
Оқушыларды қыс туралы
табиғатты дұрыс бейнелеуге, бояу түстерін үйлестіріп, ажыратуға
үйрету. Пейзаж туралы түсінік беру.
|
Оқыту нәтижесі
|
Бояу түстері арқылы
салынған суреттер бойынша оқушының ой-өрісі, қиялы дамиды,
шеберліктері артады.
|
Негізгі идея
|
Эстетикалық қабылдауын,
шығармашылық қабілетін арттыру.
|
Дереккөздер және
жабдықтар
|
Интерактивті тақта,
қалам, жазу тақтасы, бор, оқулық, түрлі түсті бояулар, маркерлер,
флипчарт, слайд, стикер,смайлик, түрлі түсті
гүлдер.
|
Тапсырмалар
|
1. «Шешуін сен айта ғой!»
сұрақ-жауап
2. Сәйкестендіру
тесті.
3.
«Ғажайып палитра»
ойыны
4.
Өз бетімен
жұмыс.
5.
«Қыс қызықтары» (сурет
салу)
|
Жүргізілетін
жұмыс
|
Сабақ кезеңдері
|
Тапсырма
|
Мұғалімнің іс –
әрекеті
|
Оқушылардың
іс –
әрекеті
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
|
Сабақтың
ұраны:
Жылдың әр мезгілі өзінше
тамаша!
|
Сыныппен
сәлемдесу.
Сабаққа
қатысты тексеру.
Топқа
бөлу.
|
Мұғаліммен
сәлемдесу.
Топқа бөлінеді.
|
Қызығушылықты ояту
сатысы
|
«Шешуін сен айта
ғой!»
(Шыршаны жердегі жатқан
ойыншықтармен жұмбақты шеше отырып безендіру
керек)
1.Шелек қалпақ басында, сәбіз
екен танауы.
Қыста қардан туатын, тауып
көрші сен оны. (аққала)
2.Қолы мен
қаламы жоқ, бірақ сурет салады көп. (аяз)
3.Қоймасын
қыс ақтарып, жерді жапты ақ мамық. (қар)
4.Зулап түсіп төменге, шықпас
менсіз төбеге. (шана)
5.Қыста шыны боп
қатады, жылыда су боп жатады. (мұз)
|
Шыршаның қасында тұрған
конвертті алып, ішіндегі шартты оқиды және оқушыларға тапсырма
береді.
Жұмбақты шештіре отырып
жаңа тақырыптың қыс туралы екендігін
айтады.
|
Оқушылар жұмбақты шеше
отырып, шыршаны ойыншықтармен безендіреді.
|
Жаңа сабақ
Мағынаны тану
сатысы
Білу.
|
«Аквариум» әдісі
Тақырып: «Қыс
көрінісі»
Қыстағы ағаштарды
бейнелеу.
1-кезең
2-кезең
3-кезең
4-кезең
Көмекші
сызықтар арқылы белгілеп, ағаштарды бейнелеу. Көмекші сызықтар
суреттің дәл әрі нақты етіп көрсетуге керек болады.
|
Жаңа
тақырыпты меңгерту үшін әр топқа арнайы ресурстар мен тапсырмалар
таратады, жаңа тақырыпты түсіндіреді.
Пейзаж, перспектива заңдылықтары, сурет салудың 4 кезеңі,
композициядағы басты нәрсе: пішіні, өлшемі, түсі, орналастыру
көмегі айқын болу керектігі жайлы түсінік береді.
|
Топ мүшелері жаңа
тақырып бойынша түсінік алады және мұғаліммен бірге тапсырманы
орындайды.
|
Жаңа
сабақты бекіту
Түсіну.
|
Сәйкестендіру
(тест)
№
|
Сұрақтар
|
Жауаптар
|
1
|
Пейзаж дегеніміз не?
|
17 ғасырдан
басталады.
|
2
|
Ә.Қастеев
кім?
|
И.Айвазовски
|
3
|
Теңізді бейнелейтін
шығарма не деп
аталады?
|
Маринист
|
4
|
Табиғат бейнесін салу
қай ғасырдан
басталады?
|
Табиғат көрінісі
бейнеленген
көркем
шығарма.
|
5
|
Плэнер сөзінің мағынасы
|
Суретші
|
6
|
Орыс
суретшісі.
|
Табиғатқа шығып сурет
салу.
|
|
Топтарға сәйкестендіру
әдісін пайдалану арқылы тапсырмалар беріледі. Ол әдіс арқылы оқушы
түсінеді,ойланады, тапсырмаларды сәйкестендіреді
|
Берілген тапсырманы
топтан талқылайды, өз ойларын ортаға салады, тексереді, нәтижесін
сәйкестендіріп
тақтаға жазады.
|
Қолдану.
|
«Жүйрік ой»
«Ғажайып
палитра» ойыны.
1.Қыста қандай
өзгерістер болады?
2.Қар ханшайымына
киімнің қандай түсі қауіпті?
3.Жаңа жылда пайда
болатын дорба қай адамның дорбасы?
4.«Ақ киімді денелі, ақ
сақалды. Соқыр мылқау танымас тірі жанды»,-деген өлең шумағы кімнің
шығармасы?
5.Қыс несімен
ерекшеленеді?
6.Қыс мезгілін бейнелеу
үшін қандай бояуларды көбірек пайдаланамыз?
|
Ойын арқылы жаңа
тақырыпқа байланысты сұрақ қояды.
|
Оқушылардың мақсаты
берілген сұраққа жауап беріп, өз ойларын
жеткізеді.
|
Талдау.
|
Өз бетімен жұмыс.
Қыс
тақырыбы туралы
1-топ өлеңді жатқа
оқу.
2-топ ән
айту.
3-топ мақал-мәтел,
ырым-тиымнан білетіндерін айту.
|
Әр топқа тапсырма береді,
оқушылардан қыс тақырыбынан білетіндерін
сұрайды.
|
Әр топ тапсырылған
тапсырманы өздері талқылап, бір шешімге
келіп, тақтаға шығып орындайды.
|
Жаңа сабақты
қорытындылау.
Ой толғаныс
сатысы.
Жинақтау.
|
«Қыс
қызығы»
(қыс көрінісін бейнелеу арқылы постер
қорғау)
(қыс туралы қысқаша бейнеролик
көрсету)
|
Оқушыларға тапсырманы
түсіндіреді және бірлесіп орындауын қадағалайды.
|
Топ мүшелері бірлесе отырып флипчартқа қыс
көрінісін салады, постер қорғайды.
|
Кері
байланыс
|
|
Оқушыларға стикер
таратады,
|
Оқушылар бүгінгі сабақтан алған әсерлерін
стикерге жазады.
|
Бағалау
Өзің-өзі бағалау.
|
«Саған қандай гүл
тиесілі?»
Өзін-өзі бағалау.
Қызыл гүл
– 5
Көк гүл –
4
Сары гүл
- 3
|
Топтарға гүлдерді тарату.
|
Топ мүшелері өздерінің сабақ айтуына қарай
тиісті деген гүлдерін көрсетеді.
|
Үйге
тапсырма
|
«Мен қысты жақсы
көремін»
|
Тапсырманы түсіндіреді.
|
|