|
Бөлім: |
7.3В Химиялық элементтердің периодтық кестесі |
|
Мұғалімнің аты –жөні: |
Ислямова Г.Т |
|
Күні: |
13. 02.2023 |
|
Сынып: 7К |
Қатысқандар саны: қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
§14 Периодтық жүйенің құрылымы |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
7.2.1.2 -периодтық кестенің құрылымын білу және сипаттау: топтар мен периодтар |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар:
Көптеген оқушылар:
Жеке оқушылар:
|
Сабақ барысы:
|
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
бағалау |
ресурстар |
|||||||||||||||
|
Сабақтың басы Сабақтың ортасы
Сабақтың соңы |
Ұйымдастыру сәті: амандасу,оқушыларды түгендеу. Психологиялық ахуал. Қане, қанат жазайық Қарлығашқа ұқсайық 1,2,3- қарлығаш боп ұш, 4,5,6 –қарлығаш боп қалқы, 7,8,9,10- қарлығаш боп қон! Сыныпты топқа бөлу: castlots арқылы 4 –топқа бөлу; Ой қозғау: XIX ғасырдың бірінші жарты жылдығында зерттеушілер 25 тұрғыннан тұратын шағын мемлекетті ашты.XIX ғасырдың ортасында атаулы мемлекет тұрғындарының саны 60- қа жетсе, қазіргі уақытта тұрғындар саны 118- ге жеткен. Бұл мемлекет қандай атауға ие болды және мемлекет президенті кім? Олай болса сабағымыздың тақырыбы: Периодтық кестенің құрылымы Периодтық кестеден не көреміз? Жаңа сабақты меңгеру үшін әр топқа тірек сөздер беру, дескрипторы жазылған Талдай келе ,жаңа сабақ мақсатын анықтау Сұрақ: ПЖ элементтер қалай орналасқан? (Осы жерде үй тапсырмасы бойынша өткен білімдерін тексеру. Деберейнер, Ньюлендс еңбегі) Бір элементті алып ПЖ бойынша сипаттай аламыз ба? Сараланған тапсырмалар: 4 минутта орындау
Сергіту сәті: 1.Ғаламшар атымен аталатын элементтерді тап: 2. Мемлекет атына аталған элементтерді ата? ZipGrade платформасы арқылы тест тапсырмаларын тексеру Рефлексия: «Бас бармақ» Бүгінгі сабақты ұқтым ------- Оқушыларды бағалау Үй тапсырмасы: П:14 оқу Тақырып соңындағы тапсырмаларды орындау |
Оқу құралдарының толық болуы Жаттығу жасау Оқушылар 4-топқа бөлініп отырады Оқушылар Периодтық жүйе екенін айту Периодтық жүйе Д.И Менделеевтің атымен аталатынын байқау; Ауызша, жауап беру
Дескриптор:
Дескриптор:
Дескриптор:
↓ ↓
↑ ↑ Атауы атомдық массасы Дескриптор: берілген мәлімет бойынша элементке сипаттама беруге болатынын айтады; Әр топтан 1 оқушы шығып қорғап береді
Периодтық кесте құрылымын айта алу
Атомдық массаларының арту ретімен
Дәптерге орындау
Периодтық кестеден табу
20- сұрақтан тұратын тест тапсырмасын шешу
Үй тапсырмасын жазып алу
|
Сабақта белсенді болуларыңа тілектеспін
«дұрыс айтып жатырсыңдар»
Жақсы жауап бердің,
Жақсы жауап бердің
Әлі де қарап оқы
Дұрыс орындағансың
Жарайсың
Әлі де салыстырып оқы
Жарайсыңдар!
100 - 10 балл 90 – 9 балл 80 – 8 балл 70 – 7 балл 60 – 6 балл 50 - 5 балл
Жарайсың Жақсы Әлі де қарап оқы |
Оқулық ,дәптерлері
Периодтық кесте
Қосымша материал
Оқулықпен жұмыс
Периодтық кесте
Дескрипторлар
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Ислямова Гулжан ТоктагановнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Ашық сабақ: Периодтық жүйенің құрылымы
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Ашық сабақ: Периодтық жүйенің құрылымыМатериал туралы қысқаша түсінік
Периодтық жүйенің құрылымы туралы оқушылар топпен жұмыс істеп, жылдамдыққа бағытталған саралау тәсілімен тапсырмалар орындай отырып, басқа оқушыларға көрсетіп,түсіндіре отырып,өзіндік білім алуы қалыптасады. Қорытындысында оқушылар білімін тексеруде zipcrade плптформасымен тексеру оқушылар қызығушылықтарын туғызды.
Материалдың қысқаша нұсқасы
Сабақ барысы: |














