Сабақтың
басы
10
мин
Сабақтың
ортасы
Сабақтың
соңы
Үй тапсырмасы
|
Сәлемдесу,
оқушыларды түгендеу
Психологиялық
ахуал
«Сиқырлы
қорап»әдісі
Балалар сендерге "Сиқырлы
қорап"ұсынамын.Қораптан кез-келген карточканы алып,карточкада
жазылған сөздерді оқып ,бір-бірімізге жақсы көңіл-күй
сыйлайтынымызға мен сенімдімін. Көңіл-күйді көтеруге
тырысайық.БАРЛЫҒЫНА
СӘТТІЛІК!
Топқа
бөлу
Балаларды суреттер арқылы үш
топқа бөлемін.
1-топ
«Тінтуір»
2-топ
«Пернетақта»
3-топ
«Монитор»
«Суретті әңгімеле» әдісі
бойынша сабақ тақырыбын анықтау мақсатында экраннан суреттер
көрсетіледі.
-Пернетақта қандай құрылғы
түріне жатады?
Оқушылар сұрақтарға жауап
беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін, мұғалім
интерактивті тақтадан сабақтың тақырыбы, мақсаты
таныстырады.
Жаңа тақырыпты
түсіндіру.
Топтық
жұмыс.
«Кино лента» әдісі
Оқушыларға кинолента парағы ұсынылады, әр топ өздеріне
берілген тапсырма бойынша тапсырманы орындап презентация
жасайды
1-топ
Пернетақтамен жұмыс
2-топ
Пернетақта
симуляторы
3-топ
Пернетақта симуляторы қандай қызмет
атқарады
«Сәйкестендәру»
әдісі
wordwall платформасы
арқылы
Пернелердің қызметін
сәйкестендіру
Сергіту сәті
Оқушыларға сергіту сәтінің ережесі
түсіндіріледі.
Көзге арналған
гимнастика
Практикалық жұмыс.
https://www.typingstudy.com/kk/lesson/1
сілтемені мұғалімнің көмегімен ашып, жаттығуды
орында.
Learningapps платформасы арқылы сөйлемді қажетті сөздермен
толықтыру
Сөйлемді дәптерге
жазу
«Адасқан әріптер»
әдісі
Әріптерді жинау арқылы
ортақ және бүгінгі тақырыпқа қатысты төрт сөзді тауып
жазу
.
Рефлексия
«Ақылды Үкі »
әдісі
Бaлaлaр aлғaн білімдeрі
бoйыншa өздeрін бaғaлaйды.
|
Оқушылар қораптан карточкалар
таңдап алады
Оқушылар ұжымдық үлгіде
білгендері бойынша өз ойларын айтып, жауап
береді
Пернетақта симуляторы анықтама
сын дәптерлеріне жазады.
Оқушылар мәтінді мұқият
оқиды
Әр топ берілген тақырып
бойынша
Таныстырылым
дайындайды
Оқушылар тақтадан платформа
арқылы пернелердің қызметін
сәйкестендіреді
Оқушылар
Сілтеме бойынша берілген
жаттығуды компьютерде
орындайды.
Оқушылар тақтадан сөйлемге
қажетті сөзді тауып жазады. Сөйлемдерді дәптерлеріне көшіріп
жазады
Ортақ және бүгінгі тақырыпқа
қатысты сөздерді табады
Оқушыларға кітапшалар
таратылады.
-Сабақты толық түсіндім Жасыл
қақпаға
-Маған әлі түсініксіз Сары
қақпаға
-Сұрақтарым бар Қызыл қақпаға
доптарын салады
|
«Мадақтама сөз» әдісі арқылы
бағаланады. Жарайсың!
Керемет!
Талпын!
«Төс белгі» әдісі арқылы
бағаланады.
Әр
төсбелгіде
1 баллмен
есептелінеді
Дескриптор:
-
Пернетақтамен жұмыс
жасайды
-
Пернетақта симуляторы қандай
қызмет атқаратынын
анықтайды
Дескриптор:
-
пернелердің қызметін
сәйкестендіреді
«Төс белгі» әдісі арқылы
бағаланады.
Әр
төсбелгіде
1 баллмен
есептелінеді
Дескриптор:
-
Сілтеме бойынша берілген
жаттығуды компьютерде
орындайды
Дескриптор:
-
сөйлемді қажетті сөздермен
толықтырады
«Мадақтама сөз» әдісі арқылы
бағаланады. Жарайсың!
Керемет!
Талпын!
|
Карточкалар салынған
қорап
Суреттер
тақтаны
қолдану
Кинолента
https://wordwall.net/resource/63192708
https://www.typingstudy.com/kk/lesson/1
компьютер
https://learningapps.org/watch?v=per5izn0523
Әріптер
қимасы
|