Ашық сабақ, Пернетақтада жаттығу,2 сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ, Пернетақтада жаттығу,2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал информатика пәні мұғалімдеріне сабақ өткізу барысында көп көмегін тигізеді деп ойлаймын
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін: ____________



Бөлімі:

III бөлім. Сөзбе-сөз (ортақ тақырыптар: «Менің мектебім», «Менің туған жерім»)

Педагогтің аты-жөні:

Күні:

15.11.2024 жыл

Сыныбы: 2

Қатысушылар саны: 10 Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Пернетақтада жаттығу

Оқу бағдарламасына сəйкес оқу мақсаты:

2.2.1.1 пернетақтада мәтін теруді үйрету;

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушы үшін:

Өзі оқитын мектебін ауызша сипаттап, оны пернетақтаның көмегімен тереді.

Оқушылардың көбі үшін:

Пернетақтада жылдам теруді үйрететін қандай программаның бар екенін айтады.

Кейбір оқушылар үшін:

Қос пернелердің қызметін көрсетеді.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыты

Педагогтің іс- əрекеті

Оқушының іс- əрекеті

Бағалау

Ресурстар

(Ұ)

Ұйымдастыру кезеңі

(5 мин)

Сəлемдесу, оқушыларды түгелдеу

І. Қызығушылықты ояту: «Қал қалай?» әдісі

Оқушылар мұғаліммен бірге сабаққа деген көңіл-күйлерін білдіру үшін, жаттығу жасайды. Бұл әдіс оқушылар арасында психологиялық жағымды ахуал орнатады

Оқушыларды орындарына орналастыру

Оқушылар жеке-жеке компьютер алдына отырады

II. Үй жұмысын тексеру: Wordwall платформасында «Сұрақ-жауап әдісі»

- ақпарат дегеніміз не?

- пернетақта дегеніміз не?

- мәтін тергенде қандай тілдерді қолданамыз? Ж: қазақ,орыс,ағылшын

- пернетақтада неше перне болады? Ж: 101-109

- пернетақтада неше қолмен жұмыс жасайды? Ж: 2 қолмен де жұмыс жасайды

Бағалау. Смайлик беру арқылы

Ой қозғау.

«Миға шабуыл»əдісі

(2 мин)

Мұғалім төмендегі сұрақтарды оқушыларға қойып, суреттерді тақтадан көрсетеді.

Оқушылар ұжымдық үлгіде білгендері бойынша өз ойларын айтып, жауап береді.


Мұғалім белсенділік танытқан оқушыларды мадақтау арқылы бағалайды.

Жарайсың!

Жақсы! Талпын!

Суреттер

Интерактивті тақта

Жаңа сабаққа дайындық

(5 мин)

Жаңа сабаққа дайындық ретінде E-learning.apps платформасында «Пазл» əдісін қолданып, талқылау жұмысын жүргізу. Пазл әдісі арқылы сабақтың тақырыбын ашу.

Пазл әдісі арқылы Пернетақтаның суретін құрастыру

Жаңа сабақты түсіндіру. Тақтадағы суреттер және Видео Youtube каналы арқылы беріледі



Пернетақтада жылдам теруді үйрететін қандай программаны білесің?

ІAutoShape 7 ске қосу (Пуск)

(AutoShape 8 Все программы)

(AutoShape 9 Стандартные)



Барлық программа

Стандартты

Блокнот




Дәптермен

жұмыс

Сабақтың ортасы

(10 мин)

ІІ. Жеке жұмыс /Дәптермен жұмыс/(білімді өзектендіру үшін оқулықты пайдалана отырып, дәптерде жеке жұмыс орындайды


Дескриптор

  • Жаңа тақырыптың мəтінімен оқып, танысады.

  • Оқулықты пайдалана отырып дәптерде жеке жұмыс жасайды.

  • Бір-біріне сұрақтар қойып, түсінбеген жерлерін толықтырады.


Оқушылар сабаққа қатысқан белсенділігіне қарай,дәптердегі тапсырманы белсенді орындауларына қарай бағаланады. Жарайсың!

Жақсы! Талпын!


Мақсаты: берілген тақырыпты өзара талқылап, əртүрлі тəсілдермен жекелей жұмыс жасау. Басқа оқушылармен өз жұмысы туралы талқылау, идеялармен бөлісу, ынтымақтастықты дамытады.

Тиімділігі: ынтымақта, бірлікте жұмыс істеуге, білгенін жолдастарымен бөлісуге, тақырыпты ортаға салып талқылауға, түйінді ойды саралауға жетелейді.


Интерактивті тақта

Оқулық

Жеке жұмыс дәптері

Мөртаңба


(10 мин)

Жұптық жұмыс. Компьютерде практикалық жұмыс

Оқулықта берілген пернетақтамен жаттығу жасауға арналған тапсырмаларды мұғалімнің көмегімен орындауға болады.

Таратпа қағаздар

Суреттер

Оқулық




Дескриптор

  • Пернетақтада жылдам жазу үшін не істеу керектігін айтады.



Интерактивті тақта


1-тапсырма. Пернетақтада жылдам əрі қатесіз жазу үшін не істеу керек? Өз жаттығу ережелеріңді ұсыныңдар

  • Пернетақтада қатесіз жазу үшін не істеу керектегін айтады.

  • Өздерінің жаттығу ережелерін ұсынады.

Мақсаты: идеялар мен ақпараттардың арасындағы байланыстарды жинақтайды, тұжырымдайды.

Тиімділігі: тақырыптың байланыстары туралы сұрақтар құрастырып, оларға жауап іздейді, идеяларды

жинақтайды.





Кітаппен, таратпа қағаздарымен жұмыс


2-тапсырма. Пернетақта пернелерінің басылуы жайлы дерек берілген. Сол деректі пайдаланып ,

Екі-үш-төрт әріптен тұратын сөздер жазады

Дескриптор

  • Жұптасып тапсырмамен танысады, талқылайды

  • Берілген деректерді пайдаланып, әріптерді тереді

Жұптағы оқушылар бір-бірін тапсырма орындау деңгейіне байланысты

монета(тиын) тарату бойынша бағалайды. Жарайсың!

Жақсы! Талпын!


Компьютерде

жұмыс


3- тапсырма

Оқитын мектебіңді үш ауыз сөзбен сипаттай аласың ба?

(1-сурет)

Сипаттаған сөздеріңді пернетақтада қалай жылдам теруге болады?

  • 1-пернелердің дұрыс реттілігін табады.

  • 2-пернелердің дұрыс реттілігін табады.

Оқушылар тапсырма орындағанына қарай өзін-өзі

монета(тиын) тарату əдісі бойынша бағалайды. Жарайсың!

Жақсы! Талпын!

Компьютерде

жұмыс


Сергіту сәті

(3 мин)

Сергіту сәті.

Youtube каналы арқылы «Мен қазақпын»




Интерактивті

тақта

Видео



Сабақтың соңы

(10 мин)



Кері байланыс





Бағалау




Үй жұмысын беру

ІІІ. Мұғалім сабақты қорытындылап, оқушылармен пікір алысады



«Керуен» әдісі

- Барлығын түсіндім

- Түсінбедім

- Енді түсініп келемін

Оқушыларды бағалау. Бағалау парақтарын жинап алып, мұғалім қорытынды бағасын қояды


Кітаптағы 43 беттегі Ойлан! тұсындағы тапсырма

Жарайсың! Жақсы!

Талпын!


Мақсаты: идеяларды жинақтап, жазбаша кері байланыс береді.

Тиімділігі: идеялар талқыланады, жинақталады.




























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
12.04.2025
202
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі