Сабақтың
басы
Қызығушы
лықты
ояту
12 мин
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
а) Оқушылармен сәлемдесу,
түгендеу.
ә) Психологиялық
ахуал «Танысу шеңбері»
Психологиялық
жағымды ахуал туғызу үшін шаттық шеңберіне
шығады.
б) Топқа
бөлу.
Тәттінің астында
жасырынған сөздер арқылы топтқа
бөлінеді.
«print» және
«input» тобы.
Бағалау карталары
таратылып, топ басшысы
сайланады.
Quizizz.com платформасы арқылы үй жұмысын
тексеру.
«Сурет
галереясы» әдісі арқылы жаңа тақырыпқа
болжам жасайды

|
Мұғаліммен
амандасады.
Оқушылар шаттық шеңберіне
тұрып, өздерін таныстырады және тәттінің сыртындағы сөзді
байланыстырып тілегін айтып басқа оқушыға
сыйлайды.
Тәттідегі жасырылған сөздер
арқылы екі топқа бөлінеді.
Quizizz.com сайтына мұғалім берген кодпен
кіріп, тест тапсырмаларын
орындайды.
Тақтадағы суреттер арқылы жаңа
тақырыпқа болжам жасайды.
|
Бағалау
парағы
|
Инерактивті тақта,
презентация, карточкалар
|
Ортасы
26
мин
|
Жаңа
тақырып: Санды енгізу және
шығару
Сабақтың мақсатымен
таныстыру.
- Мәліметтерді
енгізу мен шығару қалай жүзеге асатынын
біледі
- Мәліметтерді енгізу мен
шығару операторларын қолданып, программа құра
алады
Жаңа терминдермен
таныстыру:
Санды енгізу – вывод данных –
input of numbers
Санды шығару – вывод данных –
output of numbers
Python программасында
пернетақтадан мәліметтерді енгізуге input() функциясы, эранға
мәліметтерді шығаруға print() функциясы жауап береді. input()
функциясын қолданып енгізген дерек жолдық типке
жатады.
1-тапсырма: Кітаппен
жұмыс. Оқулықтағы 110-беттегі мысалды
шығару


2-тапсырма. «Сәйкестендіру»
топпен жұмыс.
Оқушыларға
сәйкестендіру карточкалары
таратылады.
3-тапсырма. «Онлайн
квест»
joiteka.com
платформасы арқылы бүгінгі алған білімдерін
бекіту.
|
Оқушылар мұғалімді
мұқият тыңдайды.
Сабақта меңгеретін
мақсаттарымен танысады
Оқушылар хормен
қайталайды
Жаңа тақырыпты
меңгеру
Дескриптор:
- Python программасын іске
қосады;
- Сандарды енгізу және шығару
функцияларын қолданады.
-Нәтижесін экранға
шығарады
Оқушылар топтасып
карточкаларды сәйкестендіру арқылы Python-ның эмблемасын
құрастырады.
Дескриптор:
-Сандарды енгізу функциясын
біледі
- Сандарлы шығару
функциясының қызметін ажырата
алады
- Жолдарды ажыратқыш
параметрді біледі
Оқушылар квесттегі
жасырынған тапсырмаларды тауып, сұрақтарына жауап
береді.
Дескриптор:
-Сандарды енгізу
және шығару фукнцияларын ажырата
алады.
-программаны түсінеді және
нәтижесін анықтай алады
|
Бағалау парағы
арқылы және мадақ сөздермен
бағалау
Бағалау
парағы
Бағалау
парағы
|
Оқулық, интерактивті
тақта
Оқулықпен, дәптермен
жұмыс
Оқулық, интерактивті тақта,
Python программа, ноутбуктер
Үлестірмелі
карточкалар
интерактивті
тақта
|