Материалдар / Ашық сабақ Пифагор теоремасы 8 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Пифагор теоремасы 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Пифагор теоремасы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Сәуір 2023
295
1 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім мен ғылым саласындағы ұлттық және халықаралық жетістіктерді кіріктіру арқылы мектеп қауымдастығының зияткерлік әлеуетін арттыруға ықпал ету

Қысқа мерзімді сабақ жоспары


ӘБ жетекшісі Есентаева Г.К._____________



Ақтөбе қаласындағы физика-математикалық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі


Пән: математика

Мұғалімнің аты-жөні: Әлжанова Б.Қ, Уалиханова Т.А


Күні: 31.01.2023

Класс: 8 В

Оқушы саны: 13


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі

8.3A Квадраттық функция


Макро концепт: Қарым- қатынастар

Микро концепт: Көрініс/көрсету, өзгеріс


Сабақтың тақырыбы

Функция графиктерін түрлендіру


Бастапқы білім

Функция графигін түрлендіруді біледі, бөлшектік-сызықтық функция графигін салуды біледі.


Оқыту мақсаттары

8.5.1.8 функциялар графиктерінің y = f(x) функция графигімен байланыстарын түсінеді және оларды салады;


Сабақтың мақсаты

Функциялардың графиктері туралы оқып білген білімдерін тиянақтау және модуль таңбасы бар функциялардың графиктерін салу дағдысын қалыптастыру;


Бағалау критерийлері

Оқушы оқу мақсатына жетеді, егер:

  • Модуль функция графиктерінің функция графигімен байланысын түсінеді:

  • Модуль функция графигін салады.


Тілдік мақсаттар

Дағдыларды дамыту:

Жеке, жұпта, топта жұмыс жасау, мақал-мәтелдер, терминдер мен неологизмдердің мағынасын түсіну, қойылған сұраққа толық жауап беру, диалог құрастыру, тақырыптың жаңа сөздер ментерминдерін таба алу, тақырыпқа қатысты өз ойын айта алу.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

График, модуль, функция.


Дифференциация

Күрделендіру: кейбір оқушылар жоғары деңгей тапсырмаларын орындайды


Құндылықтарды

дарыту

Оқушылар ынтымақтастық ортада жұмыс жасайды. Бір бірімен қатынасқа түсе отырып, басқалардың пікірлерін тыңдауға, өз пікірін ашық айтуға дағдыланады.


Пәнаралық байланыс

Пән

кезең



География, сызу

Актуализация темы урока Тақырыпқа байланысты есептер шығару


АКТ қолдану дағдылары

Видео twig-bilim.kz , Geogebra Интерактивті тақта, презентация


Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Екі сабақ арасындағы үзілісте кабинетті желдету;

Дабыл бола қалған мезгілде ережеге сәйкес іс-әрекетке көшу. Гигиеналық талаптарды орындау (таза ауа, жарықтандыру, тазалық); қолайлы эмоционалды көңіл-күй , қауіпсіздік ережелерін сақтау

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақ басы

5 мин

  1. Алғашқы ұйымдастыру

Word Wall платформасында үй жұмысын тексеру.


Сабақ тақырыбын және ОМ анықтауға бағыттау.

Оқушылармен бірлесіп бағалау критерийлерін талқылау.

Презентация


Сабақ ортасы

10 мин






10 мин















13 мин

Жаңа материалды меңгеру.

1) https://youtu.be/lNAuBZvi5PQ - интерактив көмегімен тақырып туралы шағын ақпаратпен танысу


Ұ 5.122.

3. Белгі беретін тапанша оғының h (м) ұшу биіктігі өзгеруінің t (c) қозғалыс уақытына тәуелділігі h=2+21t – 5t2 формуласымен сипатталады. Осы функцияның графигін сал. Графикті қолдана отырып, келесі сұрақтарға жауап бер:

а)  Белгі бергіш оқ қандай биіктіктен ұшырылды?

ә)  Белгі бергіш оқ қанша уақытта 20 м биіктікте болады?

б)  Оқ 3,5 с ұшқаннан кейін қандай биіктікте болады?

в)  Оқтың көтерілуінің ең жоғарғы биіктігін көрсет. Оқтың ең

жоғарғы биіктікке көтерілуіне қанша уақыт қажет болды?

г)  Оқ қанша уақыттан соң жерге құлайды?





математика 8 класс оқу жоспары


Сабақ соңы

2 мин

Сабақтың бірінші бөлігі бойынша диалог түрінде рефлексия жүргізу.

Теориялық бөлім бойынша сұрақтарға жауап беру.



Екінші сабақ


Сабақ басы

2 мин

Ұйымдастыру бөлімі. Сабақ тақырыбы мен ОМ еске түсіру


Сабақ ортасы


5 мин












30 мин

Тарауды қайталау.


БЖБ











Оқулық НЗМ математика 8 класс


Мұғалімге арналған нұсқаулық


Сабақ соңы

3 мин

Сабақ бойынша рефлексия

Үй жұмысы: Өзін өзі бағалау есептері.



Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?

Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?

Дифференциация дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар

болды, неліктен?



Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Бұл сабақтан мен келесі сабағыма әсер ететін, сынып туралы немесе оқушылар жайында нені білдім?







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!