Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ жоспары

    Бекітемін:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Абдурашидова Малика

    Пән/Сынып:

    11 сынып, геометрия

    Күні:

    14.10.2022

    Бөлім атауы:

    Көпжақтар

    Сабақтың тақырыбы:

    Пирамида және оның элементтері. Дұрыс пирамида

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    11.1.4- пирамида анықтамасын, оның элементтерін, пирамида түрлерін білу, оларды жазықтықта кескіндей алу;

    Сабақтың мақсаты

    -пирамиданың анықтамасын, оның элементтерін, пирамида түрлерін білу; оларды жазықтықта кескіндей алу;

    -пирамида төбесінің табан жазықтығына проекциясының орналасуын анықтау;

    -көпжақтардың элементтерін табуға есептер шығару;

    Сабақ барысы

    Уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру, өзін-өзі тексеру

    5 минут


    Амандасу, түгелдеу.

    Оқушыларды «Мозайка» әдісі арқылы топқа біріктіремін.

    Үй жұмысын тексеру. Тест тапсырмасы

    1. Дұрыс төртбұрышты призманың табанының ауданы 144, ал биіктігі 14-ке тең. Осы призманың диагоналін тап.
    А) 20 B) 21 C) 22 D) 23 E) 24

    2. Дұрыс үшбұрышты призманың табан қабырғасы 12см. Бүйір жағының диагоналі 13см-ге тең болса, призма биіктігін табыңыз?

    А) 6см В)12см С)5см D)4см E)8см

    3. Көлбеу призманың 30-ға тең қыры табан жазықтығымен 300 бұрыш жасайды. Призманың биіктігін табыңыз.

    А) 12 В) 20 С) 30 Д) 18 Е) 15

    4. Төртбұрышты призманың табаны-қабырғалары 6см және 8см болатын тіктөртбұрыш, призманың биіктігі 12см. Призманың диагональдық қимасының ауданын табыңыз.

    А) 480см2 В)120см2 С)150см2 D)140см2 E)72см2

    5. Дұрыс төртбұрышты призманың табанының ауданы 144, ал биіктігі 14-ке тең. Осы призманың диагоналін тап.
    А) 20 B) 21 C) 22 D) 23 E) 24

    Берілген қима қағаздар арқылы топқа бірікеді және топ атауын табады.

    1 Бейбітшілік келісім сарайы-пирамида, оның элементтері

    2 Хеопс пирамидасы- дұрыс пирамида, пирамиданың бүйір бетінің ауданы, толық бетінің ауданы



    Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды бағалау шкаласы арқылы бағалайды:

    әр дұрыс жауап үшін 2 балл.





    Интербелсенді тақта ,

    Түрлі түсті қима қағаздар



    Оқулық,қима қағаз, тақтайшалар

    Өткен білімді еске түсіру

    5 мин

    Білу: «Қайталау білімнің анасы»

    2 топ бір –біріне өтілген тақырып бойынша сұрақ қояды.

    1. Көпжақ дегеніміз не? Оның түрлерін атаңдар

    2.Геометрияның кеңістікті зерттейтін бөлімі

    3. Призманың дегеніміз қандай фигура? Оның түрлерін атаңыз

    4. Тікбұрышты параллелепипед дегеніміз не? оның неше төбесі, неше қыры бар?

    5.Дұрыс көпбұрыштардың анықтамасы

    6. Әлемнің жеті кереметін атаңдар. Мысыр пирамидасы қай жерде орналасқан?

    Оқушылар берілген сұраққа сәйкестендіру арқылы жауап береді



    Тақырып бойынша ресурстарды қарап, танысады



    Сұраққа дұрыс жауап берген оқушыға 5 балдан беріледі.









    Слайд

    Жаңа білім

    20 мин

    Түсіну. Тақырып мазмұны бойынша оқушыларға мәтін беріліп, оқып-түсінуге уақыт беріледі

    Пирамида және оның элементтерінің анықтамаларын енгізеді. Пирамиданың түрлерін қарастырады. Дұрыс пирамиданың, апофемының анықтамасын енгізеді.

    Мысал ретінде ежелгі египет пирамидаларын және Астана қаласындағы Бейбітшілік және келісім сарайының суреттерін көрсетуге болады.


    Дұрыс пирамиданың бүйір беті табанының периметрінің жартысы мен апофемасының көбейтіндісіне тең.

    Топтық жұмыс



    «Танграм» әдісі арқылы есептер шығару:

    Пирамиданың табаны – диагоналы 12 см-ге тең тіктөртбұрыш. Пирамиданың әрбір қыры 10 см-ге тең. Пирамиданың биіктігін табыңдар.

    Пирамиданың табаны – тік төртбұрыш, оның қабырғалары 6 см және 8 см. Оның әрбір бүйір қыры 13 см-ге тең. Пирамиданың биіктігін есептеп шығарыңдар.

    Дұрыс төртбұрышты пирамиданың табан қабырғасы 2см, ал бүйір жағының биіктігі 6см. Пирамиданың бүйір жағының ауданын тап.

    Дұрыс төртбұрышты пирамиданың биіктігі 6,
    апофемасы 6,5 . Пирамида табанының периметрін тап.

    Дұрыс пирамиданың бүйір бетінің ауданы 24-ке,ал табанының ауданы 12-ге тең. Пирамиданың толық бетінің ауданын тап?



    Пирамиданың биіктігі 192,2м, ал табанының периметрі 1000м-ге тең. Пирамиданың бүйір бетінің ауданын тап.

    Пирамиданың табаны-қабырғасы 4см-ге тең квадрат, бүйір жақтағы биіктігі 5см болатын теңбүйірлі үшбұрыштар. Пирамиданың толық бетінің ауданын есептеңдер.



    Оқулықпен жұмыс. №217, №218



    Сергіту сәті. Логикалық сұрақтар

    1.Айгерімнің әкесінде 3 қыз бар: Гүлсая, Жансая және …..? 2.Астанадан Қарағандыға жету үшін 2 сағат 30 минут қажет. Ал Қарағандыдан Астанаға қайтуға 150 минут керек. Неге олай?

    3. Қай сөз әрдайым дұрыс болып естіледі?

    4. Ол сізге тиесілі, бірақ адамдар оны сізден жиі қолданады?

    5. Жаңбыр екі күн қатарынан жаууы мүмкін бе?






    Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды. Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп есепті орындайды.






























    . Берілген қималардан пирамида құрастырады







    1. Берілген:

    SABCD- пирамида

    АBCD-тіктөртбұрыш

    АС=12см, SA=SB=SC=SD=10см

    Табу керек: SO

    Шешуі. АО= 12:2 =6

    ΔAOS:SO= = = 8

    Жауабы: 8 см.

    2.Жауабы: 12см2

    3.Жауабы: 24см2

    4. Жауабы: 20см

    5. . Жауабы :36см2

    6. Жауабы: 96100м2

    7. Жауабы:56см2





















    Айгерім

    150 минут = 2 сағат 30 мин



    Дұрыс

    Сіздің есіміңіз


    Жоқ, өйткені олардың арасында түн бар


    Мұғалім сабаққа қатысып отырған оқушыларға мадақтау сөздері айтады:



    Жарайсың!

    Керемет!

    Талпын!






















































    Интернет ресурстары





    5 мин






































    3 минут


    Тұрғын үй шатырын жабу

    Әкесі баласына салынып жатқан тұрғын үй шатырын орнату үшін, дайын шатырдың моделін әкелді. Шатырдың етегі – АВСД квадрат болса, шатырға сүйеу болатын тіреуіштер EFGHKLMN тікбұрышты параллелепипед пішіні бар бетон блогының қабырғалары болып табылады. Е – АТ қабырғасының ортасы,F- ВТ қабырғасының ортасы, G –СТ қабырғасының ортасы, H- ДТ қабырғасының ортасы. Пирамида қырлары 12 м тең.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Абдурашидова Малика Абдувахидқызы
    25 Сәуір 2024
    760
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ "Пирамида және оның элементтері. Дұрыс пирамида" 11-сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ "Пирамида және оның элементтері. Дұрыс пирамида" 11-сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ 11 -сынып оқушыларына "Пирамида және оның элементтері. Дұрыс пирамида" тақырыбында өткізілді. Әртүрлі әдіс-тәсілдер пайдаланылды. PISA тапсырмасы да қамтылды.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ жоспары

    Бекітемін:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Абдурашидова Малика

    Пән/Сынып:

    11 сынып, геометрия

    Күні:

    14.10.2022

    Бөлім атауы:

    Көпжақтар

    Сабақтың тақырыбы:

    Пирамида және оның элементтері. Дұрыс пирамида

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    11.1.4- пирамида анықтамасын, оның элементтерін, пирамида түрлерін білу, оларды жазықтықта кескіндей алу;

    Сабақтың мақсаты

    -пирамиданың анықтамасын, оның элементтерін, пирамида түрлерін білу; оларды жазықтықта кескіндей алу;

    -пирамида төбесінің табан жазықтығына проекциясының орналасуын анықтау;

    -көпжақтардың элементтерін табуға есептер шығару;

    Сабақ барысы

    Уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру, өзін-өзі тексеру

    5 минут


    Амандасу, түгелдеу.

    Оқушыларды «Мозайка» әдісі арқылы топқа біріктіремін.

    Үй жұмысын тексеру. Тест тапсырмасы

    1. Дұрыс төртбұрышты призманың табанының ауданы 144, ал биіктігі 14-ке тең. Осы призманың диагоналін тап.
    А) 20 B) 21 C) 22 D) 23 E) 24

    2. Дұрыс үшбұрышты призманың табан қабырғасы 12см. Бүйір жағының диагоналі 13см-ге тең болса, призма биіктігін табыңыз?

    А) 6см В)12см С)5см D)4см E)8см

    3. Көлбеу призманың 30-ға тең қыры табан жазықтығымен 300 бұрыш жасайды. Призманың биіктігін табыңыз.

    А) 12 В) 20 С) 30 Д) 18 Е) 15

    4. Төртбұрышты призманың табаны-қабырғалары 6см және 8см болатын тіктөртбұрыш, призманың биіктігі 12см. Призманың диагональдық қимасының ауданын табыңыз.

    А) 480см2 В)120см2 С)150см2 D)140см2 E)72см2

    5. Дұрыс төртбұрышты призманың табанының ауданы 144, ал биіктігі 14-ке тең. Осы призманың диагоналін тап.
    А) 20 B) 21 C) 22 D) 23 E) 24

    Берілген қима қағаздар арқылы топқа бірікеді және топ атауын табады.

    1 Бейбітшілік келісім сарайы-пирамида, оның элементтері

    2 Хеопс пирамидасы- дұрыс пирамида, пирамиданың бүйір бетінің ауданы, толық бетінің ауданы



    Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды бағалау шкаласы арқылы бағалайды:

    әр дұрыс жауап үшін 2 балл.





    Интербелсенді тақта ,

    Түрлі түсті қима қағаздар



    Оқулық,қима қағаз, тақтайшалар

    Өткен білімді еске түсіру

    5 мин

    Білу: «Қайталау білімнің анасы»

    2 топ бір –біріне өтілген тақырып бойынша сұрақ қояды.

    1. Көпжақ дегеніміз не? Оның түрлерін атаңдар

    2.Геометрияның кеңістікті зерттейтін бөлімі

    3. Призманың дегеніміз қандай фигура? Оның түрлерін атаңыз

    4. Тікбұрышты параллелепипед дегеніміз не? оның неше төбесі, неше қыры бар?

    5.Дұрыс көпбұрыштардың анықтамасы

    6. Әлемнің жеті кереметін атаңдар. Мысыр пирамидасы қай жерде орналасқан?

    Оқушылар берілген сұраққа сәйкестендіру арқылы жауап береді



    Тақырып бойынша ресурстарды қарап, танысады



    Сұраққа дұрыс жауап берген оқушыға 5 балдан беріледі.









    Слайд

    Жаңа білім

    20 мин

    Түсіну. Тақырып мазмұны бойынша оқушыларға мәтін беріліп, оқып-түсінуге уақыт беріледі

    Пирамида және оның элементтерінің анықтамаларын енгізеді. Пирамиданың түрлерін қарастырады. Дұрыс пирамиданың, апофемының анықтамасын енгізеді.

    Мысал ретінде ежелгі египет пирамидаларын және Астана қаласындағы Бейбітшілік және келісім сарайының суреттерін көрсетуге болады.


    Дұрыс пирамиданың бүйір беті табанының периметрінің жартысы мен апофемасының көбейтіндісіне тең.

    Топтық жұмыс



    «Танграм» әдісі арқылы есептер шығару:

    Пирамиданың табаны – диагоналы 12 см-ге тең тіктөртбұрыш. Пирамиданың әрбір қыры 10 см-ге тең. Пирамиданың биіктігін табыңдар.

    Пирамиданың табаны – тік төртбұрыш, оның қабырғалары 6 см және 8 см. Оның әрбір бүйір қыры 13 см-ге тең. Пирамиданың биіктігін есептеп шығарыңдар.

    Дұрыс төртбұрышты пирамиданың табан қабырғасы 2см, ал бүйір жағының биіктігі 6см. Пирамиданың бүйір жағының ауданын тап.

    Дұрыс төртбұрышты пирамиданың биіктігі 6,
    апофемасы 6,5 . Пирамида табанының периметрін тап.

    Дұрыс пирамиданың бүйір бетінің ауданы 24-ке,ал табанының ауданы 12-ге тең. Пирамиданың толық бетінің ауданын тап?



    Пирамиданың биіктігі 192,2м, ал табанының периметрі 1000м-ге тең. Пирамиданың бүйір бетінің ауданын тап.

    Пирамиданың табаны-қабырғасы 4см-ге тең квадрат, бүйір жақтағы биіктігі 5см болатын теңбүйірлі үшбұрыштар. Пирамиданың толық бетінің ауданын есептеңдер.



    Оқулықпен жұмыс. №217, №218



    Сергіту сәті. Логикалық сұрақтар

    1.Айгерімнің әкесінде 3 қыз бар: Гүлсая, Жансая және …..? 2.Астанадан Қарағандыға жету үшін 2 сағат 30 минут қажет. Ал Қарағандыдан Астанаға қайтуға 150 минут керек. Неге олай?

    3. Қай сөз әрдайым дұрыс болып естіледі?

    4. Ол сізге тиесілі, бірақ адамдар оны сізден жиі қолданады?

    5. Жаңбыр екі күн қатарынан жаууы мүмкін бе?






    Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды. Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп есепті орындайды.






























    . Берілген қималардан пирамида құрастырады







    1. Берілген:

    SABCD- пирамида

    АBCD-тіктөртбұрыш

    АС=12см, SA=SB=SC=SD=10см

    Табу керек: SO

    Шешуі. АО= 12:2 =6

    ΔAOS:SO= = = 8

    Жауабы: 8 см.

    2.Жауабы: 12см2

    3.Жауабы: 24см2

    4. Жауабы: 20см

    5. . Жауабы :36см2

    6. Жауабы: 96100м2

    7. Жауабы:56см2





















    Айгерім

    150 минут = 2 сағат 30 мин



    Дұрыс

    Сіздің есіміңіз


    Жоқ, өйткені олардың арасында түн бар


    Мұғалім сабаққа қатысып отырған оқушыларға мадақтау сөздері айтады:



    Жарайсың!

    Керемет!

    Талпын!






















































    Интернет ресурстары





    5 мин






































    3 минут


    Тұрғын үй шатырын жабу

    Әкесі баласына салынып жатқан тұрғын үй шатырын орнату үшін, дайын шатырдың моделін әкелді. Шатырдың етегі – АВСД квадрат болса, шатырға сүйеу болатын тіреуіштер EFGHKLMN тікбұрышты параллелепипед пішіні бар бетон блогының қабырғалары болып табылады. Е – АТ қабырғасының ортасы,F- ВТ қабырғасының ортасы, G –СТ қабырғасының ортасы, H- ДТ қабырғасының ортасы. Пирамида қырлары 12 м тең.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Геометрия Ашық сабақ 11 сынып
    25.04.2024
    760
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Абдурашидова Малика Абдувахидқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации