Тақырыбы: «Пішіндер сыр шертеді»
Мақсаты: Балалардың
геометриялық пішіндер туралы білімдерін қалыптастыра отырып,
қарапайым математикалық ұғымдарын бекіту, пішіндерді ажыратып айта
білуге, оларды қоршаған ортамен салыстырып, түр – түсін, заттардың
көлемін анықтай білуге дағдыландыру. Балалардың ой - өрісін, қол
моторикасын, логикалық ойлау қабілеттерін ойын арқылы дамыту,
зейіндерін, белсенділіктерін арттыру. Балаларды ұйымшылдыққа,
тапқырлыққа тәрбиелеу.
Аралас
сабақ: Айналамен таныстыру, тіл дамыту,
құрастыру сабағы.
Сөздік
жұмыс: Үшбұрыш, төртбұрыш,
дөңгелек,шаршы
пішіндер.
Құрал-жабдықтар: Ведиопроектор,
үнтаспа.
Сабақ
барысы: Балалар жарты шеңбер бойымен
тұрады.
Амандасу: Музыка әуенімен
әндетіп:
-Үлкенге де
сіз,сіз.
Кішіге де
сіз,сіз.
Сәлем бердік
сіздерге
Құрметпенен біз,
біз.
Мұғалім:
- Сәлеметсіздер ме, балалар!
Балалар:
- Сәлеметсіз
бе
Мұғалім:
- Бүгінгі сабақта пішіндермен танысамыз. Сабағымызды бастамас
бұрын 1-ден 10-ға дейін өсу, кему ретімен санап алайық. (үш
тілде)
-Мұғалім:
-Жарайсыңдар! Ендігі кезекте
тақтаға назар аударайық. Тақтадан ненің суетін көріп
тұрмыз.
-Пішіндер.
-Пішіндерді
таныстыру.
Төртбұрышпын, төртбұрышпын.
Төрт қабырғасы бар бұрышпын,
Қай жағынан қарасаңда,
Төрт қабырғам тең бұрышпын.
Мұғалім:
- Неге
төртбұрыш дейді екенбіз, қанекей төртбұрыштың қабырғаларын, бұрышын
санайық. (санайды) Төртбұрыштың
түсі қандай?
Үшбұрыш:
-Үшбұрышпын, үшбұрышпын,
Үш қабырғам бар бұрышпын,
Төртбұрыштан аз болсам да,
Орны бөлек үшбұрышпын.
- Ал, үшбұрышты неге үшбұрыш дейді екенбіз, бұрыштар мен
қабырғаларын санайық. Үшбұрыштың түсі қандай
екен?
Дөңгелек:
- Домалақпын, домалақпын,
Дөңгелек боп домаладым.
Ай сияқты, күн сияқты
Шар сияқты домалақпын.
- Дөңгелектің бұрышы бар
ма?
- Пішіннің түсі қандай?
І. Мұғалім:
- Балалар, осы
пішіндерді қоршаған ортамен
салыстырайық. (ведиопроектордан пішіндерге ұқсайтын
заттарды атап, таяқшамен
көрсетеді)
Д/о.
«Пішіндерді бастырып,
үлгісі бойынша
боя"
Шарты: суретті қарындашпен бастырып, түрлі-түсті қарындаштармен
бояу.
ІІ.
Мұғалім:
– Балалар, «Пішіндер бойынша
тап»деген тапсырмасы
бар.
Шарты:Тақтадағы
суреттердің ішінен ұқсас
суретті тауып көрсету.
Тәрбиеші
тексереді.
ІІІ.
Мұғалім:
–Балалар, келесі тапсырма
бар,
дәптермен
жұмыс «Пазл
құрастыру».
Шарты: - 1-8 сандар аралығында қағаз қиындыларын құрастырып бейнені
жапсыру.
Мұғалім: Сергіту
сәті
V.
Мұғалім: - «Фонарикпен
ойна»
Шарты: Алдында тұрған
қағаздардың ішінен фонариктің көмегімен мұғалім атаған пішіндерді
тауып көрсету.
Мұғалім: «Пішіндермен
секір»
Шарты: еденде жабысқан
пішіндер бойынша секіру.
Мұғалім: «Қыстырғышпен
қыстыр»
Шарты: Топтық жұмыс қасыңда
отырған досыңмен пішіндерді тауып
көрсет.
Мұғалім:
- 4 қызымыздың орындауында
«Пішіндер
әні»
- Балалар, барлықтарың сабаққа жақсы
қатыстыңдар.Бүгінгі сабақты
түсінсеңіздер смайлик бойынша көрсетейік.
Рахмет.
Сабақ
аяқталды.