Тексерілді: __________________________
|
Қысқа мерзімді жоспары |
|
|
Білім беру ұйымының атауы |
М.Дулатов атындағы №136 мектеп-гимназия |
|
Пәні |
Цифрлық сауаттылық |
|
Бөлім |
Презентациялар |
|
Педагогтың аты-жөні |
Жармуханова Гаухар Болатхановна |
|
Күні |
17 ақпан 2025 жыл |
|
Сынып |
4 Б |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Презентация слайдының макеті |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.2.3.1 слайд үшін макет таңдау; 4.3.1.1 ақпарат іздеу (компьютердегі файлдар мен бумалар, құжаттағы мәтін үзіндісін); 4.2.1.2 құжатқа сурет енгізу; 4.2.4.2 белгілі бір тақырыпта фотосуреттер және бейнелерді пайдалану; |
|
Сабақ мақсаты: |
Слайдтың макет стилдерін және макет таңдау тәсілін білу; Слайдтағы шаблондарды қолдана алу; Дизайн мәзірін қолданып, слайд беттерін безендіру; Слайд бағыттарын ауыстыра алу; |
|
Бағалау критерийлері: |
Слайдқа макет таңдайды. Дайын шаблондарды таңдай алады. Слайд бағытын өзгерте алады. |
|
Құндылықтар: |
Өмір бойы білім алуға, рухани дамыған жеке тұлға болып қалыптасу. Сыни тұрғыда практикалық жұмыс жасауға дағдылау, өз бетінше ізденуге бағыттау. Фунционалдық сауаттылықты дамыту. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5 мин Өткенді пысықтау 5 минут
|
Оқушылармен амандасу. Оқушыларды түгендеу. Сұрақ қойып және ребус шештіру арқылы өткенді қайталау.Үй тапсырмасын сұрау:
1-тапсырма. Терминдерді анықта https://wordwall.net/play/58953/078/734
2-тапсырма. Ребусты шеш.
|
1.Мұғаліммен амандасады. Сұрақтарға жауап береді Ребустың жауабын табады. |
Мақтап, мадақтап отыру Топтар флешкалар-мен бағаланып отырады. Сабақ соңында стикерлерді санап, жеңімпаз анықталады. |
Суреттер Оқулық Интербел-сенді тақта |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тың ортасы 22 минут Сергіту сәті 2 минут |
ЖИ арқылы сабаққа кіріспе сөз айтылады. Жаңа тақырыппен танысу Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. Сабақ топтар арасындағы жарыс түрінде өтетіндігі айтылады. Жеңген топты және белсенді қатысқан оқушыларды мақтау қағаздарымен марапатталатыны хабараланады. Әр топ өз тобының атымен таныстырады. 1 топ - Жас программисттер 2 топ - Үздіктер Жаңа сабақ “Презентация слайдының макеті” тақырыбы бейнебаян көрсету, түсіндіру. Көрсетілім. Презентация макетінің жасалу жолы және безендірілуі.
1-тапсырма. Сөйлем құрастырыңдар
2-Тапсырма Ребусты шешіңдер:
Келесі тапсырмада екі топ берілген суреттерді пайдаланып, жануарлар дүниесінің алуан түрлілігі туралы презентация жасайды. Презентацияны өзіңе ұнайтындай етіп безендіріп, бумаға сақтау.
|
Мұғалімді тыңдайды Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. Сабақтың мақсаттарымен танысады.
Командаларды дәптерге жазады Жаңа тақырыппен QR арқылы бейнебаянмен танысады Сұрақтарға жауап береді Ребус шешеді. Дескриптор: - тақырыпқа ақпаратты жинақтайды; -презентацияға мәтіндер, суреттер кірістіріп өңдейді; - презентацияны безендіреді. Жаттығу жасайды
|
Дискриптор: - Презентация туралы өз ойын айтады Тамаша! |
Бейнебаян Интербелсенді тақта |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақты қорыту 6минут Қорытындылау |
Тапсырма парағы.
1.А2, А3, B2, А5, В2, B5, C4, A1, D4, C3, C2 2.B1, A1, C5, D1, D3, B5 3.A4, D1, A1, C1, B4 4.D5, D3, B5 5.B4, C3, A5, A1, C1, B5
|
Тапсырманы орындайды Дескриптор: -декодтау арқылы терминдерді табады
сілтеме арқылы интерактивті тапсырманы орындайды |
Смайлик Смайлик |
Жұмыс парағы |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кері байланыс 5 минут |
Кері байланыс
Берілген флешкалармен сабақ түсінгендерін көрсетеді |
“НОУТБУК” әдісі арқылы өзін-өзі бағалау. Кері байланыс жасайды |
«Ноутбук» әдісі |
Плакат |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасы |
§ 22 |
Үй тапсырмасын жазады |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ. Презентация слайдының макеті 4 сынып
Ашық сабақ. Презентация слайдының макеті 4 сынып
Тексерілді: __________________________
|
Қысқа мерзімді жоспары |
|
|
Білім беру ұйымының атауы |
М.Дулатов атындағы №136 мектеп-гимназия |
|
Пәні |
Цифрлық сауаттылық |
|
Бөлім |
Презентациялар |
|
Педагогтың аты-жөні |
Жармуханова Гаухар Болатхановна |
|
Күні |
17 ақпан 2025 жыл |
|
Сынып |
4 Б |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Презентация слайдының макеті |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.2.3.1 слайд үшін макет таңдау; 4.3.1.1 ақпарат іздеу (компьютердегі файлдар мен бумалар, құжаттағы мәтін үзіндісін); 4.2.1.2 құжатқа сурет енгізу; 4.2.4.2 белгілі бір тақырыпта фотосуреттер және бейнелерді пайдалану; |
|
Сабақ мақсаты: |
Слайдтың макет стилдерін және макет таңдау тәсілін білу; Слайдтағы шаблондарды қолдана алу; Дизайн мәзірін қолданып, слайд беттерін безендіру; Слайд бағыттарын ауыстыра алу; |
|
Бағалау критерийлері: |
Слайдқа макет таңдайды. Дайын шаблондарды таңдай алады. Слайд бағытын өзгерте алады. |
|
Құндылықтар: |
Өмір бойы білім алуға, рухани дамыған жеке тұлға болып қалыптасу. Сыни тұрғыда практикалық жұмыс жасауға дағдылау, өз бетінше ізденуге бағыттау. Фунционалдық сауаттылықты дамыту. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5 мин Өткенді пысықтау 5 минут
|
Оқушылармен амандасу. Оқушыларды түгендеу. Сұрақ қойып және ребус шештіру арқылы өткенді қайталау.Үй тапсырмасын сұрау:
1-тапсырма. Терминдерді анықта https://wordwall.net/play/58953/078/734
2-тапсырма. Ребусты шеш.
|
1.Мұғаліммен амандасады. Сұрақтарға жауап береді Ребустың жауабын табады. |
Мақтап, мадақтап отыру Топтар флешкалар-мен бағаланып отырады. Сабақ соңында стикерлерді санап, жеңімпаз анықталады. |
Суреттер Оқулық Интербел-сенді тақта |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тың ортасы 22 минут Сергіту сәті 2 минут |
ЖИ арқылы сабаққа кіріспе сөз айтылады. Жаңа тақырыппен танысу Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. Сабақ топтар арасындағы жарыс түрінде өтетіндігі айтылады. Жеңген топты және белсенді қатысқан оқушыларды мақтау қағаздарымен марапатталатыны хабараланады. Әр топ өз тобының атымен таныстырады. 1 топ - Жас программисттер 2 топ - Үздіктер Жаңа сабақ “Презентация слайдының макеті” тақырыбы бейнебаян көрсету, түсіндіру. Көрсетілім. Презентация макетінің жасалу жолы және безендірілуі.
1-тапсырма. Сөйлем құрастырыңдар
2-Тапсырма Ребусты шешіңдер:
Келесі тапсырмада екі топ берілген суреттерді пайдаланып, жануарлар дүниесінің алуан түрлілігі туралы презентация жасайды. Презентацияны өзіңе ұнайтындай етіп безендіріп, бумаға сақтау.
|
Мұғалімді тыңдайды Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. Сабақтың мақсаттарымен танысады.
Командаларды дәптерге жазады Жаңа тақырыппен QR арқылы бейнебаянмен танысады Сұрақтарға жауап береді Ребус шешеді. Дескриптор: - тақырыпқа ақпаратты жинақтайды; -презентацияға мәтіндер, суреттер кірістіріп өңдейді; - презентацияны безендіреді. Жаттығу жасайды
|
Дискриптор: - Презентация туралы өз ойын айтады Тамаша! |
Бейнебаян Интербелсенді тақта |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақты қорыту 6минут Қорытындылау |
Тапсырма парағы.
1.А2, А3, B2, А5, В2, B5, C4, A1, D4, C3, C2 2.B1, A1, C5, D1, D3, B5 3.A4, D1, A1, C1, B4 4.D5, D3, B5 5.B4, C3, A5, A1, C1, B5
|
Тапсырманы орындайды Дескриптор: -декодтау арқылы терминдерді табады
сілтеме арқылы интерактивті тапсырманы орындайды |
Смайлик Смайлик |
Жұмыс парағы |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кері байланыс 5 минут |
Кері байланыс
Берілген флешкалармен сабақ түсінгендерін көрсетеді |
“НОУТБУК” әдісі арқылы өзін-өзі бағалау. Кері байланыс жасайды |
«Ноутбук» әдісі |
Плакат |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасы |
§ 22 |
Үй тапсырмасын жазады |
|
|
шағым қалдыра аласыз

























