|
Бөлім: |
3-бөлім Бейне жасау (ортақ тақырыбы: "Табиғи құбылыстар") |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
Жаңыл Қайсарқызы |
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: 4 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Презентациядағы дыбыстар |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.2.3.3 презентацияға дыбыс пен бейнені кірістіру; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
- презентацияға дыбыс пен бейнені кірістіру;; |
|
|
ЕБҚЕ бар балалар үшін |
-Қарым-қатынас деңгейінде сөздік қорын, сипап сезу дағдыларын дамыту -_Тілінде кемістігі бар оқушыларды арнайы жазбаша тапсырмалар ұсыну; -Денсаулығын ескере отырып оқушыға жеке карточкамен жұмыс жасау. (жүріп тұруы қиын оқушы) |
|
|
Жасампаздық және жаңашылдық құндылығы
|
Дәйек сөз – Шығармашыл бала-ойлы бала - мақсат қоя білу және оған қол жеткізу; -өзгерістер мен жаңашылдыққа дайын болу; - иновацияларды пайдалаудажауапкершілікпен қарау; |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың барысы 0-9мин |
Ұймдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу, Сыныпта психологиялық Психологиялық тұрғыдан қолайлы атмосфераны құру: Өткен сабақты қайталау.
Қар кезегі әдісі Оқушыларға сұрақ жазылған қағаздар беріледі. Қағазда мен оқушылар бір біріне қарсы лақтырады. Қағаз тиген оқушы қағазды алып сұрақты оқып жауап береді. |
Сабаққа дайындалады, бір-біріне жақсы тілектер айтады. Өткен тоқсанда өткен тақырыптарға шолу жасайды. |
Белсенділігі бойынша «Мақтау» әдісімен бағалау Белсенділігі бойынша ауызша бағалайды: «Жарайсың», «Жақсы!», «Талпын!» |
Оқулық, презентация |
|
Сабақтың ортасы 10-40 |
Жоба құру. Презентацияда слайд-шау жасаған кезде, фондық режимде ойнайтындай етіп музика қосуға болады. Егер сен интернеттегі музиканы пайдаланғың келсе, әдеттегідей оны компьютерге жүктеп аламыз. Енді слайд пайда болған кезде музиканы және басқа дыбыстарды автоматты түрде ойнатуға кеңінен тоқталамыз.
Топтық жұмыс
Жұптық жұмыс
Жеке жұмыс |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді Дескриптор: - презентация терезесімен танысу; -презентация қосуды білу;
Дескриптор: -оқушылар макет түрлерімен танысады презентация жасайды; Дескриптор: -оқушылар топпен ребусты шешеді Дескриптор: -оқушылар жұппен ыстық пернелердің қызметін салыстырады; Дескриптор: -оқушылар сабаққа қатысты түйін сөздерді тауып сөйлем құрайды. |
Мақтау Белсенділігі бойынша «Мақтау» әдісімен бағалау Белсенділігі бойынша ауызша бағалайды: «Жарайсың», «Жақсы!», «Талпын!» Белсенділігі бойынша «Мақтау» әдісімен бағалау Белсенділігі бойынша ауызша бағалайды: «Жарайсың», «Жақсы!», «Талпын!»
|
Оқулық Жұмыс парағы |
|
Сабақтын соңы 41-45 мин |
Үй жұмысы: Өзіңе ұнаған тақырыпқа вижео жасап келу. |
Үй тапсырмасын жазады Өз жұмысын бағалайды |
Стикермен жұмыс |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ. Презентациядағы дыбыстар
Ашық сабақ. Презентациядағы дыбыстар
|
Бөлім: |
3-бөлім Бейне жасау (ортақ тақырыбы: "Табиғи құбылыстар") |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
Жаңыл Қайсарқызы |
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: 4 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Презентациядағы дыбыстар |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.2.3.3 презентацияға дыбыс пен бейнені кірістіру; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
- презентацияға дыбыс пен бейнені кірістіру;; |
|
|
ЕБҚЕ бар балалар үшін |
-Қарым-қатынас деңгейінде сөздік қорын, сипап сезу дағдыларын дамыту -_Тілінде кемістігі бар оқушыларды арнайы жазбаша тапсырмалар ұсыну; -Денсаулығын ескере отырып оқушыға жеке карточкамен жұмыс жасау. (жүріп тұруы қиын оқушы) |
|
|
Жасампаздық және жаңашылдық құндылығы
|
Дәйек сөз – Шығармашыл бала-ойлы бала - мақсат қоя білу және оған қол жеткізу; -өзгерістер мен жаңашылдыққа дайын болу; - иновацияларды пайдалаудажауапкершілікпен қарау; |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың барысы 0-9мин |
Ұймдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу, Сыныпта психологиялық Психологиялық тұрғыдан қолайлы атмосфераны құру: Өткен сабақты қайталау.
Қар кезегі әдісі Оқушыларға сұрақ жазылған қағаздар беріледі. Қағазда мен оқушылар бір біріне қарсы лақтырады. Қағаз тиген оқушы қағазды алып сұрақты оқып жауап береді. |
Сабаққа дайындалады, бір-біріне жақсы тілектер айтады. Өткен тоқсанда өткен тақырыптарға шолу жасайды. |
Белсенділігі бойынша «Мақтау» әдісімен бағалау Белсенділігі бойынша ауызша бағалайды: «Жарайсың», «Жақсы!», «Талпын!» |
Оқулық, презентация |
|
Сабақтың ортасы 10-40 |
Жоба құру. Презентацияда слайд-шау жасаған кезде, фондық режимде ойнайтындай етіп музика қосуға болады. Егер сен интернеттегі музиканы пайдаланғың келсе, әдеттегідей оны компьютерге жүктеп аламыз. Енді слайд пайда болған кезде музиканы және басқа дыбыстарды автоматты түрде ойнатуға кеңінен тоқталамыз.
Топтық жұмыс
Жұптық жұмыс
Жеке жұмыс |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді Дескриптор: - презентация терезесімен танысу; -презентация қосуды білу;
Дескриптор: -оқушылар макет түрлерімен танысады презентация жасайды; Дескриптор: -оқушылар топпен ребусты шешеді Дескриптор: -оқушылар жұппен ыстық пернелердің қызметін салыстырады; Дескриптор: -оқушылар сабаққа қатысты түйін сөздерді тауып сөйлем құрайды. |
Мақтау Белсенділігі бойынша «Мақтау» әдісімен бағалау Белсенділігі бойынша ауызша бағалайды: «Жарайсың», «Жақсы!», «Талпын!» Белсенділігі бойынша «Мақтау» әдісімен бағалау Белсенділігі бойынша ауызша бағалайды: «Жарайсың», «Жақсы!», «Талпын!»
|
Оқулық Жұмыс парағы |
|
Сабақтын соңы 41-45 мин |
Үй жұмысы: Өзіңе ұнаған тақырыпқа вижео жасап келу. |
Үй тапсырмасын жазады Өз жұмысын бағалайды |
Стикермен жұмыс |
|
шағым қалдыра аласыз


















