Сабақ кезеңдер | Уақыт
| Кірікті-рілген модуль | Мұғалімнің әрекеті | Оқушылардың әрекеті |
I.Ұйымдастыру
| 2 мин | ЖЕСО
| Оқушылармен амандасып, сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу. «Құлақ, мұрын, бас амандасу».
Оқушыларды арқаларын түйістіру арқылы 3 топқа бөлу. | Мұғаліммен амандасып, бір-біріне «Құлақ, мұрын, бас» арқылы амандасады.
Оқушыларды арқаларын түйістіру арқылы 3 топқа бөлінеді. |
Білу
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру | 3 мин | ОЖТ
ОүБ,ОБ | Үй тапсырмасыӨткен тақырыпты «серпілген сауал» әдісі арқылы тексерту.
| Оқушылар «серпілген сауал» әдісі арқылы бір-біріне сұрақ қояды.
|
Түсіну
ІІІ.Оқу-танымдық әрекетіне дайындық | 2 мин | АКТОЖТ
| Жаңа сабақтың тақырыбы қандай?Слайд көрсету арқылы жаңа тақырыпқа шығу.
Сабақтың мақсаты қандай? | Жаңа сабақтың тақырыбын слайд көріп анықтайды: ПРЕЗЕНТАЦИЯ.
Мақсатымыз: - Power Point бағдарламасымен танысу, осы бағдарламада жұмыс жасауды үйрену. |
Қолдану
IV.Жаңа оқу материалын таныту | 13 мин | ОЖТСТООБжК | Оқулықпен жұмыс. Тақырыпты тақырыпшаларға бөліп, топтарға бөліп береді. Оқушылар топта талқылайды, одан соң басқа топтарға түсіндіреді де, өз тобтарына келіп постерге түсіреді, ортаға шығып қорғау. («Джигсо» әдісі).Топтардың өзара бағалауы (критерийлер арқылы)
| Әр топ берілген тақырыпшаларды оқулықтан оқып алады, өз ойларын ортаға салады, басқа топтарға түсіндіреді, өз тобына оралып нақтыларын постерге түсіріп, постерді ортаға шығып қорғайды. |
Талдау
V.Бiлiмдерін бекiту | 10 мин | АКТОЖТ
| Компьютермен жұмыс. Практикалық жұмыс 1, 2, 3 тапсырма«Өзің орында» Тақырыпты бекітуге арналған практикалық жұмыс1 тапсырма.Power Point бағдарламасын іске қосу. Ол үшін Пуск –>Все Программы–> Microsoft Office–> Power PointБерілген мәтінді теру:БІР - Асан таудан шаңғымен зымырап келеді,ЕКІ - Үсен онымен жарысып келеді.ҮШ - Әлия шелек ұстап тұр,ТӨРТ - Қали үйде отыр.БЕС - Болат құм алаңында отыр.2 тапсырма.Екінші бет ашып қалған мәтінді теру, жазған мәтіннің шрифтін өзгерту, түсін өзгерту. АЛТЫ - Зура әткеншек тебуде.ЖЕТІ - Талғат доп ойнап жүр,СЕГІЗ - Динара шашын өріп отыр.ТОҒЫЗ - Әбу батпырауық ұшырып жүр,ОН - Ермек велосипед теуіп жүр.3 тапсырма.Жаңа бума ашып атын «Слайд-аты-жөні» өзгертеді және соған жазған мәтінді сақтайды.
| Компьютермен жұмыс. Практикалық жұмыс 1, 2, 3 тапсырма«Өзің орында» Берілген практикалық жұмысты компьютерде отырып орындайды. 1 тапсырма.Power Point бағдарламасын іске қосады. Ол үшін Пуск –>Все Программы–> Microsoft Office–> Power PointБерілген мәтінді тереді:БІР - Асан таудан шаңғымен зымырап келеді,ЕКІ - Үсен онымен жарысып келеді.ҮШ - Әлия шелек ұстап тұр,ТӨРТ - Қали үйде отыр.БЕС - Болат құм алаңында отыр.2 тапсырма.Екінші бет ашып қалған мәтінді тереді, жазған мәтіннің шрифтін өзгертеді, түсін өзгертеді. АЛТЫ - Зура әткеншек тебуде.ЖЕТІ - Талғат доп ойнап жүр,СЕГІЗ - Динара шашын өріп отыр.ТОҒЫЗ - Әбу батпырауық ұшырып жүр,ОН - Ермек велосипед теуіп жүр.3 тапсырма.Жаңа бума ашып атын «Слайд-аты-жөні» өзгертеді және соған жазған мәтінді сақтайды.
|
Сергіту сәті | 3 мин | ЖЕСО | "Қара жорға" әніне кірпімен жаттығу орындау. | "Қара жорға" әніне кірпімен жаттығу орындайды. |
Жинақтау
V.Бiлiмдерін бекiту | 5 мин | ТжДБО
СТО | Ортаға ПРЕЗЕНТАЦИЯ сөзін жазып стрелка арқылы қорытынды жазу. (тұжырымдамалық карта).
| Ортаға ПРЕЗЕНТАЦИЯ сөзін жазып стрелка арқылы қорытынды жазады.
|
Рефлексия
VIII.Қорытынды | 3 мин | ОүБ,ОБСТО | Рефлексия. «Бес саусақ» әдісі (Алан Лэйкен) Смайликтер арқылы оқушылардың көңіл-күйін анықтау. | «Бес саусақ» әдісі-өз қолдарын салып әр саусаққа жазады. Смайликтерді таңдау арқылы оқушылар өз көңіл-күйлерін айтады. |
VI. Бағалау | 3 мин | ОүБ,ОБ
| Бағалау парақтарындағы жалпы ұпайын есептеп, шықан бағаларын дәлелдейді. | Бағалау парақтарындағы жалпы ұпайын есептеп, шықан бағаларын дәлелдейді. |
VII. Үйге тапсырма | 1 мин | ОЖТ, ТжДБО | Үйге: 1. "Менің - жанұям" тақырыбына 1 беттік слайд жасау.2."ПРЕЗЕНТАЦИЯ" тақырыбына кроссворд құру.
| Оқушылар үйге берген тапсырманы күнделікке жазады. Сұрақтары болса сұрайды. |