Материалдар / Ашық сабақ Процессор және оның сипаттамалары 8 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Процессор және оның сипаттамалары 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
8 сыныпқа сабақ беретін мұғалімдерге көмек ретінде ұсынылады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қараша 2018
1384
11 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

1бөлім. Компьютер мен желілердің техникалық сипаттамалары

25 Г.Титов атындағы жалпы орта мектебі


Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Есемханова Ж

Сынып: 8

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Процессор және оның сипаттамалары

Оқу мақсаты

8.1.1.1-қарапайым деңгейінде процессордың қызметін және оның негізгі сипаттамасын түсіндіру

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

Процессор және оның сипаттамалары жайлы түсінік бере алады;

Оқушылардың басым бөлігі:

процессор қызметін адам миымен салыстыру

Кейбір оқушылар:

Процессордың құрылысын анықтап, жіктей алу

Бағалау критерийі

процессор және оның сипаттамалары жайлы айтады

процессор қызметін адам миы мен салыстыра алады

Процессордың құрылысын анықтайды, жіктей алады

Тілдік мақсаттары

Процессор, МГц, Intel, бит, Кеш жaды, Техпроцесс, CPU

Ой дағдылары

Білу, түсіну, қолдану, бағалау

Құндылықтарға баулу

Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау

Денсаулық, қарым-қатынас, өмір бойы оқуға дайын болу

Пәнаралық байланыс

Ағылшын тілі,орыс тілі,алгебра

Алдыңғы білім

Процессор құрылғылары

Сабақ барысы

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут

1. Сәлемдесу, түгелдеу, жағымды ахуал туғызу.(Ыстық алақан) тренингі арқылы бір- біріне тілектер айту.

Конверт арқылы топқа бөлу.

2. «Бір минуттық әңгіме» әдісі өтілген тақырыпқы шолу.

Мұғалім: сабақ тақырыбын анықтау үшін сұрақтарға жауап беруді ұсынамын.

  1. Компьютердің ішкі құрылғыларына қандай құрылғылар жатады.?

  2. Адам мен компьютер ұқсастығы?

  3. Процессор дегеніміз не?

Дискриптор

Компьютер құрылғыларын атайды.

Адам мен компьютер арасындағы айырмашылығын айтады.

Процессор не екенін айтып береді.







Презентация

слайд

Сабақтың ортасы

10 мин






5минут





















12 минут





























5 минут

1-тапсырма.Топтық жұмыс

«Үштік әдіс»арқылы оқулықпен жұмыс

1 - топ:Процессордың құрылымы.

2- топ: Процессордың сипаттамалары.

Екі топ өз жауаптарын постер арқылы қорғайды.

Қ.бағалау:Топ мүшелері орындаған тапсырмалары бойынша жинақтап, бір-бірін бағалау.

2-тапсырма.Жұптық жұмыс

Интернет желісі көмегімен Intel компаниясының 2017 жылы жасап шығарған Intel Core i7-6950 X Extreme Edition және AMD компаниясының жаңа AMD A10-5800K прцессорларының сипаттамаларын жазыңдар.

Техникалық сипаттамалары

Intel Core i7-6950X Extreme Edition

AMD A10-5800K

Ядро атауы



Ядролар саны



Жиілігі,МГц



Кэш жадының көлемі



Техпроцесс,нм



Дискриптор:

Процессорлардың түрлерін атайды. Сипаттамаларын және ішкі құрылымдарын жазады.

Айырмашылықтарын біледі.

ҚБ:Басбармақ әдісі арқылы бағалаймыз

Сергіту сәті:Көз жаттығуын жасайды.

3-тапсырма.Практикалық жұмыс.

Компьютерде орындайық.Төмендегі мәтінді оқи отырып берілген кестені толтырады.Сендер дүкенде кеңесші болып істейсіңдер делік.Сатып алушыларға қандай прцессоры бар компьютер алуға кеңес берер едіңіздер?(Процессор туралы ақпаратты іздеу үшін интернет желісін пайдаланып, кестені толықтырыңдар).

Мақсат түрлері

Процессор

Таңдау себебі

Мәтіндерді баспадан шығару,қарапайым сурет салу,кестелік есептеулер жүргізу үшін



Компьютер ойындары үшін



Дыбыспен , графикамен кәсіби жұмыс істеу«видеомантаж»үшін




Дискриптор

Қазіргі заманға сай процессорлардың артықшылықтарын айтады.

Берілген тапсырмаларды уақытылы орындай алады.

Бағалау.Ауызша мадақтау,ынталандыру.

Жаңа сабақты бекіту:

Picture 3

Информaтикa 8 сынып оқулығы.

Г.И. Салғараева, А.А.Бекежанова, Ж.Б. Базаева. –Астана: «Арман-ПВ» баспасы, 2018.-184 бет


Слайд 2 -3

























Компьютерлік жұмыс

Сабақтың соңы

3минут

Сабақ соңында оқушылар «Ашық хат»әдісі арқылы рефлексия жүргізеді:

Мен бүгін нені жақсы түсіндім....

Мен сабақ барысында істей алдым....

Қиналдым....



Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс

АКТ дағдыларын дамыту

Топ мүшелері орындаған тапсырмалары бойынша жинақтап, бір-бірін бағалайды.

Бас бармақ әдісі,

Ауызша мадақтау, қалыптастырушы бағалау ретінде іске асырылады.

Компьютермен жұмыс жасау кезіндегі кауыпсіздік ережесімен танысу

Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?



Қорытынды бағамдау



Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?


1:


2:


Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?


1:


2:


Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!