Сынып | 7«a» | Күні: |
Сабақтың тақырыбы | Professions of the future |
Жалпы мақсаты | Сыни тұрғысынан ойлай отырып,оқушыларды ағылшын тілінде мамандық туралы сөздік қорларын дамыту. Мамандық тақырыбында өз ойларымен еркін бөлісе білуге дағдыландыру. Тақырыпқа байланысты жаңа сөздер бере отырып ,есте сақтау қабілеттерін дамыту. Оқушыларды қатесіз оқуға, жазуға және сыни тұрғыдан ой қорытындысын жасауға дағдыландыру. |
Күтілетін нәтижелер | Шет тілінде мамандық туралы анықтама бере алады. Мамандық тақырыбында оқу, жазу,сөйлеу, тыңдап түсіну дағдылары қалыптасады. Еңбекті бағалау, құрметтеу, сыйлау дағдылары қалыптасады. |
Сабақтың түрі | Жаңа сабақ |
Тапсырмалар | Диалогтық,топтық жұмыс, сыни тұрғыдан ойлау (сәйкестендіру), деңгейлік тапсырма. |
Керекті жабдықтар | Мамандық тақырыбы бойынша суреттер, деңгейлі тапсырмалар бар карточкалар, сөздік, электронды оқулық |
Оқу-әдістемелік құрал | Оқулық Ағылшын тілі 7сынып Т.Аяпова, З.Абильдаева Баспа «Мектеп» 2007. Ғаламтор материалдары. |
Сабақ барысы. |
|
Сабақ кезеңдері | Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті |
2 min
2min | I. Organization moment.Сыныппен амандасу, түгелдеу.Оқушылардың назарын сабаққа аударту. Оқушыларды 3 топқа (December, January, February) бөледі.II.Phoneticdrill. Сабақты бастамастан бұрын мұғалім оқушылардың тілдерін фонетикалық жаттығу арқылы жаттықтырады. Бірінші мұғалім өзі оқиды, оқушылар қайталайды. | Амандасады, тыңдайды, жауап береді.(December, January, February) болып 3 топқа топтасады.
Шет тілінде оқу дағдылары қалыптасады. Мұғалімнін артынан қайталайды. Кейін жеке-жеке оқиды, жатқа айтады.I want to be a pilot.I want to be a cook.All professions are important.All professions are so good. |
3min | III. New theme.Миға шабуыл.Dearchildren, let’s trytoguessthetopicofourlesson.Сабақтың тақырыбын ашу мақсатында оқушыларға сұрақтар қояды.Do you guess what is the theme of our lesson?
So, pupils today we’ll speak about professions.Our theme is “Professions of the future”b)New words T: Match the pictures with the names.Мұғалім 2 топқа суреттер бар және мамандық атаулары жазылған 2 парақты үлестіреді. Мамандық атауларын бірінші өзі оқиды.
|
Жаңа сабақтың тақырыбын ашу мақсатында мұғалімнің сұрақтарына жауап береді.
P1: A doctor, a teacher, a worker, a driver, an artist, cook.P2: Professions teacher doctor worker
driver cook artistСабактың тақырыбы тақтаға жазылады.“Professions of the future”
Мамандық атауларын мұғаліммен бірге оқиды, қайталайды.Мұғалім оқушыларға оқыта отырып қателері болса түзейді.Жаңа сөздерді сөздіктеріне көшіріп жазады.
Teacher Nurse Bus driver Fire Fighter Pilot Astronaut Doctor Dentist Hairdresser Florist Stewardess Lawyer Auto Mechanic
|
8min
Сергіту сәті 5 min
2min
3 min
2 min | IV“My dream”(топпенжұмыс).
Оқушыларға мұғалім бүгінгі жаңа сабақ бойынша бағыт бере отырп постерге топпен бірге өз армандарын болашақта қандай мамандық иесі болғысы келетіндіктерін түсіруге тапсырма берді,
Бейнероликтен видеога биледі
V. “Who is the best?«Жолдама қағаздары»әдісі бойынша тапсырма береді. A)Оқушыларға деңгейлік тапсырмалар береді.
B)Ex 7 p 129 Write. My interview.
С) Guess which profession it is:1. He works with children.2. He works with patients3. He drives a car4. She cuts hair 5. He flies a plane6. She looks after people in hospital.VI. Game “My future job”Әр оқушыға әр түрлі мамандықтардың суретін беріп өз болашақ мамандықтарын айтып диалогка түсіреді.VII. “Magic hat”Сиқырлы қалпақты кигізіп оқушыларға дарігер мамандығы туралы айтқызады.VIII. Cәйкестендіру Интерактивті тақтада жазылған мамандық иелерінің атауларын тауып жазуға тапсырма беред |
Оқушылар топпен бірге отырып өз армандарын постерге бейнелеп баяндады.Оқушылардың тез ойлау қабілеттері байқалды.
Би биледі
Оқушылар жаттығуды пайдаланып, мұғаліммен диалогқа түседі. Диалогта жаңа сөздерді қолданады, мамандық тақырыбында сөйлеу дағдылары қалыптасады.T: Whatwillyoubewhenyouare 25?P1: I’ll be a …T: And what will you be, Azamat?P2: I’ll be a … etc(топпенжұмыс)
Деңгейі төмен оқушылар мамандық атауларына байланысты берілген сөз бөліктерінен сөздер құрап шығулары керек. Бұл тапсырманың жауабын
Деңгейі орташа оқушылар сыныптастарынан алған сұхбаттары туралы жазады.
P1: I interviewed Aset. He says he’ll travel to Japan when he’s 25. He will be a doctor when he’s 25.
Деңгейі жоғары оқушылар жұмбақтар шешеді. Жауап беруде оқушылардың ұшқыр ойлауы, шапшаңдығы,жұмбақтың мазмұнын шет тілінде түсіну дағдылары қалыптасады.Жауаптары:A teacherA doctorA driverA hairdresserA pilotA nurse
Әр оқушы әр түрлі мамандықтардың суретін алып ағылшынша бір-біріне сұраққа жауап береді.Оқушылар қалпақты киіп сөйлейді.Интерактивті тақтадан тапсырманы орындайды. Суреттердегі мамандықтарды шет тіліндегі атауларымен сәйкестендіреді.(топпен жұмыс). |
10min
2 min
2min
1 min
| IX.Conclusion.a)Speaking «Маңызды сөздер тізбегі» әдісі бойынша Оқушыларды диалог құруға бағыттайды. Оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескеріп көмектеседі
Today you’ve learned a lot about different professions. I suppose, our talk will help you to make the right decision. X.Hometask Learn by heart the new words and poems.
XI Marks
XII. ReflectionКері байланыс. «Бағдаршам» әдісі бойынша оқушылардың сабақтан алған әсерін смайликтер арқылы бағдаршамға жапсыру.
| Мұғалімнің мақсаты сұрақ қою арқылы оқушылардың шет тілінде сөйлеу дағдыларын қалыптастыру.
Сабақ соңында әр оқушы бағалау парақшаларын толтырып тапсырады.
Оқушының аты-жөні:
Оқушылар сабақты қаншалықты түсінгендерін айтып бағдаршамға жапсырады.
|