Оқу іс –әрекетін ұйымдастырудың технологиялық картасы.
|
МАД |
Тәрбиеші:Мамырқұл Алима |
|
|
|
||
|
Тақырыбы |
Қ дыбысы және әрпі |
|
||||
|
Мақсаты |
«Қ» дыбысы мен әріпін таныстыру,сөздерге дыбыстық талдау жасату,буындарды,қысқа сөздерді оқу тілдерін дамыту,ұқыптылыққа тәрбиелеу |
|
||||
|
Көрнекіліктер |
Жұмыс дәптері,қима әріптер,қолайна |
|
||||
|
Іс-әрекет кезендері |
Тәрбиеші әрекеті |
Балалардың іс — әрекеті |
|
|||
|
Психологиялық ахуалды қалыптастыру
|
«Жүректен жүрекке» шеңбері – Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік. Кел, балалар, күлейік! Күлкіменен түлейік! Күлкі- көңіл ажары ! Күліп өмір сүрейік! |
Балалар алдағы өтетін оқу қызметіне дайындық жасайды. |
|
|||
|
Ұйымдастыру іздестіру
|
-Балалар сендер не көріп
отырсыңдар? -Дұрыс айтасыңдар.Мұның бәрің-қазақтың ұлттық бұйымдары. -Мына киіз үй неден жасалған? -Ал мынау не? -Сырмақ неден жасалған? -Сырмақты,киіз үйді қойдың жүнінен жасайды?Сырмақтың бетін неше түрлі ою-өрнектермен әшекейлейді. -Балалар.біз қазақ халқының ою-өрнектерімен,сырмақпен таныстық. Сырмақ- өрнектелген төсеніш. Билиннгвальды компонент; киіз үй-юрта ,ұлттық ою-өрнектер – национальный орнамент -Сендер айтқан оюлардың бәріде «Қ» дыбысынан басталады. -Балалар, бүгін біз « Қ» дыбысымен және әрпімен танысамыз. Дыбысты біз естиміз,ал әріпті көзімізбен көреміз. Мысалы қолымызды шапалақтасақ,ұрған үстіне ұрсақ дыбыстар естіледі. Ал әріптерді қолымызбен жазамыз және көзімізбен көреміз
-Қане,бәріміз деп қолайнамызға
қарап айтайық. - «Қ» -дауыссыз дыбыс.Дауыссыз дыбыстарды қандай түспен белгілейміз? -Енді өздерің «Қ» дыбысынан басталатын сөздер ойлап айтыңдар -Дұрыс айтасыңдар.Мен бір өлең шумағын оқимын,қай сөзде «Қ» дыбысы бар екенін еске сақтап отырыңдар. Құлыншағым -құндызым Құлдырайды,шабады Жылтылдаған жұлдызым Құстай қанат қағады І.Жансүгіров Сергіту сәтін ойын арқылы өткізу Жасыл қияр ойыны Балалар шеңбер бойымен жүреді.Ортада бір бала тышқан болып отырады.Балалар өлең жолдарын айтады Қияр,қияр,қиярлар, Алысқа кетіп қалмаңдаро Ұйықтап жатыр дәу тьышқан Оятып енді алмаңдар! Оянған тышқан балаларды қуып ұстайды,ұсталғанг бала тышқан болады. -Балалар, міне - «Қ» әрпінің баспа және жазба түрі.Осы әріпті ауада жазып көрейік. Осы «Қ» әрпіне өзіміз өткен әріптерді қосып,қысқа сөздер жазайық Педагог әріп қималарымен тақтаға сөздер жазғызады Сол сияқты басқа сөздерге де дыбыстық талдаужасауға педагог көмектеседі. -Қар сөзі неше дыбыстан тұрады? - Неше буыннан тұрады? Қызыл , көк түстерді қою арқылы талдау жасайды Педагогтың көмегімен буындардың көмегімен буындарды оқу. Қысқа буындарды оқыту. Ойлап тап! Дидактикалық ойынын ойнату Ойын шарты;педагог жұмбақ жас ырады,балалар жұмбақтың жауабын тауып , сөйлем құрайды Дәптермен жұмыс дәптердегі 15 - тапсырманы орындайды Жеке жұмыс жүргізеді |
-Киіз,үй,торсық, сандық,сырмақ,қоржын,кебеже -Киізден,ағаштан Жасалған. -Сырмақ -Киізден жасалған. --Қошқармүйіз ,құсқанаты,құстұмсық деген оюлармен өр- нектелген
« Қ » Деп қайталайды Қолайнаға қарап үш дауыста айтады
-Дауыссыз дыбысты көк түспен белгілейміз - Құмыра , қасық ,қоржын ,қолшатыр , қас , қайшы ,қозы ,құлын , қасқыр .
Балалар «Қ» дыбысы бар сөздерді есте сақтап айтады.
Сергіту сәтін ойын түрінде ойнайды.
Ойынды жалғастырады
Балалар «Қ» әрпін ауада жазады Қар , қас ,қан , қора сөздерін қималармен жазып,оқып,дыбыстық талдау жасайды
Үш дыбыстан -Бір буыннан тұрады Қ- дауыссыз. а-дауысты. Р- дауыссыз
ҚА ;ҚҰ ;ҚО;ҚЫ; ҚАН ;ТАҚ.
.
Жұмбақ шешеді,сөйлем құрайды. Дәптердегі берілген тапсырмаларды орындайды |
|
|||
|
Сергіту сәті |
Сергіту сәтін ойын арқылы өткізу
Аязды келіп қыс Балалар қыс мезгілінде ауаға көптеген зиянды микробтар таралады. Олардың кесірі тимес үшін дұрыс дем ала білу қажет. Дұрыс дем ала білген адамдар тамағын, мұрын қуысын әр түрлі жұқпалы аурулардан сақтайды екен. Сондықтан деммен жұмыс жасап, денсаулығымызға көмек берейік. |
Оқушылар ойын ойнайды |
|
|||
|
Рефлексивті — түзетушілік |
Бүгін қандай дыбыспен таныстық? «Қ» -дыбысы қандай дыбыс? - Қандай сөздерге дыбыстық талдау жасадық? |
«Қ» -дыбысымен «Қ» -Дауыссыз дыбыс -Қар, қас сөздеріне |
|
|||
|
Күтілетін нәтиже: |
|
|||||
|
Орындайды |
Ою-өрнектер аттарын атауды,ойлап сөз құрауды ,сөздерге дыбыстық талдау жасауды. |
|
||||
|
Түсінеді |
Қысқа сөздердің мағынасын түсінеді , оқиды. . |
|
||||
|
Қолданады |
Өлең сөздерінің арасынан бүгінгі өткен әріпті табуды |
|
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Қ дыбысы және әрпі
Ашық сабақ Қ дыбысы және әрпі
Оқу іс –әрекетін ұйымдастырудың технологиялық картасы.
|
МАД |
Тәрбиеші:Мамырқұл Алима |
|
|
|
||
|
Тақырыбы |
Қ дыбысы және әрпі |
|
||||
|
Мақсаты |
«Қ» дыбысы мен әріпін таныстыру,сөздерге дыбыстық талдау жасату,буындарды,қысқа сөздерді оқу тілдерін дамыту,ұқыптылыққа тәрбиелеу |
|
||||
|
Көрнекіліктер |
Жұмыс дәптері,қима әріптер,қолайна |
|
||||
|
Іс-әрекет кезендері |
Тәрбиеші әрекеті |
Балалардың іс — әрекеті |
|
|||
|
Психологиялық ахуалды қалыптастыру
|
«Жүректен жүрекке» шеңбері – Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік. Кел, балалар, күлейік! Күлкіменен түлейік! Күлкі- көңіл ажары ! Күліп өмір сүрейік! |
Балалар алдағы өтетін оқу қызметіне дайындық жасайды. |
|
|||
|
Ұйымдастыру іздестіру
|
-Балалар сендер не көріп
отырсыңдар? -Дұрыс айтасыңдар.Мұның бәрің-қазақтың ұлттық бұйымдары. -Мына киіз үй неден жасалған? -Ал мынау не? -Сырмақ неден жасалған? -Сырмақты,киіз үйді қойдың жүнінен жасайды?Сырмақтың бетін неше түрлі ою-өрнектермен әшекейлейді. -Балалар.біз қазақ халқының ою-өрнектерімен,сырмақпен таныстық. Сырмақ- өрнектелген төсеніш. Билиннгвальды компонент; киіз үй-юрта ,ұлттық ою-өрнектер – национальный орнамент -Сендер айтқан оюлардың бәріде «Қ» дыбысынан басталады. -Балалар, бүгін біз « Қ» дыбысымен және әрпімен танысамыз. Дыбысты біз естиміз,ал әріпті көзімізбен көреміз. Мысалы қолымызды шапалақтасақ,ұрған үстіне ұрсақ дыбыстар естіледі. Ал әріптерді қолымызбен жазамыз және көзімізбен көреміз
-Қане,бәріміз деп қолайнамызға
қарап айтайық. - «Қ» -дауыссыз дыбыс.Дауыссыз дыбыстарды қандай түспен белгілейміз? -Енді өздерің «Қ» дыбысынан басталатын сөздер ойлап айтыңдар -Дұрыс айтасыңдар.Мен бір өлең шумағын оқимын,қай сөзде «Қ» дыбысы бар екенін еске сақтап отырыңдар. Құлыншағым -құндызым Құлдырайды,шабады Жылтылдаған жұлдызым Құстай қанат қағады І.Жансүгіров Сергіту сәтін ойын арқылы өткізу Жасыл қияр ойыны Балалар шеңбер бойымен жүреді.Ортада бір бала тышқан болып отырады.Балалар өлең жолдарын айтады Қияр,қияр,қиярлар, Алысқа кетіп қалмаңдаро Ұйықтап жатыр дәу тьышқан Оятып енді алмаңдар! Оянған тышқан балаларды қуып ұстайды,ұсталғанг бала тышқан болады. -Балалар, міне - «Қ» әрпінің баспа және жазба түрі.Осы әріпті ауада жазып көрейік. Осы «Қ» әрпіне өзіміз өткен әріптерді қосып,қысқа сөздер жазайық Педагог әріп қималарымен тақтаға сөздер жазғызады Сол сияқты басқа сөздерге де дыбыстық талдаужасауға педагог көмектеседі. -Қар сөзі неше дыбыстан тұрады? - Неше буыннан тұрады? Қызыл , көк түстерді қою арқылы талдау жасайды Педагогтың көмегімен буындардың көмегімен буындарды оқу. Қысқа буындарды оқыту. Ойлап тап! Дидактикалық ойынын ойнату Ойын шарты;педагог жұмбақ жас ырады,балалар жұмбақтың жауабын тауып , сөйлем құрайды Дәптермен жұмыс дәптердегі 15 - тапсырманы орындайды Жеке жұмыс жүргізеді |
-Киіз,үй,торсық, сандық,сырмақ,қоржын,кебеже -Киізден,ағаштан Жасалған. -Сырмақ -Киізден жасалған. --Қошқармүйіз ,құсқанаты,құстұмсық деген оюлармен өр- нектелген
« Қ » Деп қайталайды Қолайнаға қарап үш дауыста айтады
-Дауыссыз дыбысты көк түспен белгілейміз - Құмыра , қасық ,қоржын ,қолшатыр , қас , қайшы ,қозы ,құлын , қасқыр .
Балалар «Қ» дыбысы бар сөздерді есте сақтап айтады.
Сергіту сәтін ойын түрінде ойнайды.
Ойынды жалғастырады
Балалар «Қ» әрпін ауада жазады Қар , қас ,қан , қора сөздерін қималармен жазып,оқып,дыбыстық талдау жасайды
Үш дыбыстан -Бір буыннан тұрады Қ- дауыссыз. а-дауысты. Р- дауыссыз
ҚА ;ҚҰ ;ҚО;ҚЫ; ҚАН ;ТАҚ.
.
Жұмбақ шешеді,сөйлем құрайды. Дәптердегі берілген тапсырмаларды орындайды |
|
|||
|
Сергіту сәті |
Сергіту сәтін ойын арқылы өткізу
Аязды келіп қыс Балалар қыс мезгілінде ауаға көптеген зиянды микробтар таралады. Олардың кесірі тимес үшін дұрыс дем ала білу қажет. Дұрыс дем ала білген адамдар тамағын, мұрын қуысын әр түрлі жұқпалы аурулардан сақтайды екен. Сондықтан деммен жұмыс жасап, денсаулығымызға көмек берейік. |
Оқушылар ойын ойнайды |
|
|||
|
Рефлексивті — түзетушілік |
Бүгін қандай дыбыспен таныстық? «Қ» -дыбысы қандай дыбыс? - Қандай сөздерге дыбыстық талдау жасадық? |
«Қ» -дыбысымен «Қ» -Дауыссыз дыбыс -Қар, қас сөздеріне |
|
|||
|
Күтілетін нәтиже: |
|
|||||
|
Орындайды |
Ою-өрнектер аттарын атауды,ойлап сөз құрауды ,сөздерге дыбыстық талдау жасауды. |
|
||||
|
Түсінеді |
Қысқа сөздердің мағынасын түсінеді , оқиды. . |
|
||||
|
Қолданады |
Өлең сөздерінің арасынан бүгінгі өткен әріпті табуды |
|
||||
шағым қалдыра аласыз













