Өткенді қайталау. Математика 2 сыныпПән: Математика Сынып: 2Тақырыбы: Өткенді қайталауМақсаты:Білімділік: Оқушылардың өткен сабақтардан алған білімдерін пысықтап, қайталауға арналған есептер шығару. Оқушылардың білім деңгейін тексеру, алған білімдерін тиянақтау.Дамытушылық: Ойын арқылы оқушылардың логикалық ойлау, есептеу қабілеттерін, танымдық қызығушылығын арттырып, ой өрісін кеңейту.Тәрбиелік: Оқушыларды тапқырлыққа, жылдам ойлауға, ойын қорыта білуге тәрбиелеу.Сабақтың типі: дәстүрлі емесСабақтың түрі: қайталауСабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, ойын, түсіндіру, қайталау.Сабақтың көрнекілігі: таратпа материалдар, ертегілер кейіпкерлері, геометриялық пішіндер.Сабақтың барысы:1. Ұйымдастыру кезеңі.Психологиялық дайындық.Армысың асыл күн!Армысың асыл жерАрмысың көк аспанАрмысың жан досымЖылуыма жылу қос міне менің қолым!Бір, екі, үшОтырамыз тып - тынышЖалқаулықты тастаймызСабақты біз бастаймыз.Оқушыларды сабақтың тақырыбымен, мақсатымен таныстыру- Балалар бүгінгі біздің сабағымыз ерекше болмақ, оның ерекшелігі бүгін біз «ертегілер еліне» саяхат жасаймыз.- Сендер ертегілерді жақсы білетіндеріңді және сол ертегілердің математикалық тапсырмаларын қаншалықты жақсы орындап, шығатындарыңды тексереміз.- Қане кім айтады маған қандай ертегілерді білесіңдер?- Жақсы олай болса қазір біз ана тілінен өткен ертегілерімізді есімізге түсіре отырып, солардың кейіпкерлеріне көмектесу арқылы математикадан көптеген есептер шығарамыз.- Олай болса ертегілер әлеміне саяхатымызды бастаймыз.- Балалар алдымен дәптерімізді ашып бүгінгі ай - күнді жазып алайық.Дәптерімізді ашайықҚолға қалам алайықТүп - түзу боп отырып,Көркем етіп жазайық.(Экранға Бірінші ертегіміздің кейіпкерлері шығады.)- Балалар бұл қандай ертегі? «Бауырсақ ертегісі»- Балалар ертегі қалай басталатын еді....... Ендеше бауырсақты түлкіден құтылуына көмектесейік.Түлкінің тапсырмасы: «Санды тап» ойыны.(Ұжымдық жұмыс)Бауырсаққа көмектесу- Мен бір сан ойладым, егер одан 20 - ны азайтсақ, нәтижесі 50 болады. Мен қандай сан ойладым?/70/- Мен бір сан ойладым, егер одан 10 - ды азайтсақ, нәтижесі 2 болады. Мен қандай сан ойладым?/12/- Мен бір сан ойладым, егер одан 40 - ты азайтсақ, нәтижесі 20 болады. Мен қандай сан ойладым?/60/- Мен бір сан ойладым, егер одан 8 - ді азайтсақ, нәтижесі 2 болады. Мен қандай сан ойладым?/10/90 мен 50 - дің айырмасына 8 - ді қос./48/80мен 30 - дың айырмасына 7 - ні қос./57/60 пен 50 – дің айырмасына 40 - ты қос./50/70 пен 40 - тың айырмасынан 20 - ны азайт./10/50 - ге 90мен 80 - нің айырмасын қос/60/60 - қа 50мен 30 - дың айырмасын қос./80/- Жақсы балалар, сендер бұл тапсырманы тамаша орындап шықтыңдар.
(Кенет «Үш аю» ертегісінің кейіпкерлері шыға келеді)Қасқырға көмектесейік /жеке жұмыс/ дәптермен жұмысТеңдеуді шешеміз75-x=5x-6=30 x+40=43X=75-5 x=30+6 x=43-40X=70 x=36 x=3Алтын балық ертегісі/ жұптық жұмыс/ Балықты құтқарайықСанды теңдіктерді, санды теңсіздіктерді, әріпті өрнектерді, жеке - жеке бағандарға теріп жаз.31+6>20 - 10 46-6=40 x+(90 - 30)80 - 10>60 - 40 30+5=35 (a+9)+15 60+10>80 - 30
Сергіту сәті:Мақта қыздың тапсырмасы.Мысыққа көмектесейікБір қабырғасы 5см болатын шаршының периметрін тап?Р=a+a+aР =5см+5см+5см+5см=20см
Тышқан мен түйе ертегісіндегі тышқанға күнді 1-ші боп көруге көмектесейік 1. Алматта үш асық, Санатта екі асық. Қанатта бір асық, Ал менде төрт асық, Барлығы неше асық? 2. Қорада 7 қой және одан 6 - уы артық ешкі тұр. Қорада барлығы неше мал тұр?
Бекіту кезеңі.Тест1. Құрамында 9 ондықпен 5 бірлігі бар санды тап?а) 15 в) 95 с) 59 д) 552. Ең кіші екі таңбалы санды тап?а) 9 в) 12 с) 44 д) 103. 40+35 өрнегінің мәнін тап?а) 65 в) 70 с) 85 д) 754. 1дм= см бар?а) 1см в) 20см с) 10см д) 100см5.50-20+3+4 өрнегінің мәнін тап.а)65 в)37 с)83 д)74Бағалау.Қорытынды.- балалар осымен біздің ертегілер еліне атты сабағымыз өз мәресіне жетті. Енді оқушылар сендердің алдарыңда екі көңіл - күй белгілері жатыр. Егерде сендерге бүгінгі ертегі кейіпкерлермен жұмыс істеу ұнаса, жымиып тұрған бейнені, ал егер ұнамаса мұңайып тұрған бейнені көтересіңдер.