Күні:
09.02.2016ж.
Сабақтың тақырыбы:
Қайталау
Жалпы
мақсаттар
1. Оқушыларға есептерді
әртүрлі тәсілмен шығаруды үйрету, білімдерін тереңдету,
тиянақтау.
2. Ойлау қабілеттерін дамыту, логикалық ойлау қабілетін
оқушының белсенділігін, түрлі тапсырмалар орындау барысында
шығармашылық іскерлік қабілеттерін
арттыру.
3. Оқушыларды ұқыптылыққа, тиянақтылыққа, өзін - өзі әділ бағалауға
тәрбиелеу.
Сабақтың типі: қайталау сабағы
Сабақтың түрі: дәстүрлі сабақ
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, практикалық, шығармашылық,жұптық
деңгейлік тапсырмалар, СТО стратегиялары.
Сабақтың жабдығыСызба,
деңгейлік тапсырма ,карточкалар
Сабақтың көрнекілігі:
плакаттар, фигура түрлері, кесте
Көңіл күйді
көтеру.
Шырылдады
қоңырау
Біз сабақты
бастаймыз
Партамызға
отырып
Табыс тілеп
сөзбенен
Жаңа білім
алуға
Алға қадам
бастаймыз
Көңілімізді көтеріп алдық біз қазір тақтадан
өзімізге ұнаған түстерді таңдап аламыз . Әр оқушы таңдаған түстері
бойынша топтарға
бөлінеміз.
Топқа
бөлу.
Суреттер арқылы топқа
бөлу.
Бүгінгі сабағымызда біз 4 топқа бөлінеміз
.
1-топ:
Тапқырлар
2-топ:
Алғырлар
3-топ:
Ойшылдар
4-топ:
Білгірлер
Үй тапсырмасын
сұрау
Білім шыңы
1. Кім зейінді ?
2. Кім зерек ?
3. Кім тапқыр ?
4. Кім алғыр ?
5. Кім ойшыл ?
6.
Кім шапшаң ?
7. Кім жылдам ?
1-белес Кім зейінді ?
Ендеше , жаңа сабағымызға кіріспес бұрын білім шыңының 1 –белесі
бойынша
«Кім зейінді» екенін анықтау үшін үй тапсырмасын
тексеріп алайық .
2.Үй тапсырмасы
Үйге не берілді ?
№5. бет 38
8км
250м+3км 139м=11км 389м 6кг 150г+2кг 375г=8кг
525г
25м
39см-4м 26см=21м13см. 15кг 750г-7кг 275г=8кг
475г
Сұрақ - жауап:
1. Балалар біз өткен сабақта көбейтудің қандай қасиеттерін
өттік?
2. Ауыстырымдылық қасиет дегеніміз не?
3. Терімділік қасиет дегеніміз не?
4. Үлестірімділік қасиет дегеніміз не?
2- белес Кім зерек
?
№1. Есептерді әртүрлі тәсілмен
шеш:
Сағатты ашып тазалауға- 15
мин. 1- күні 9атқа 4 тағад.
Қайта жинауға – 5мин. жұмс.
2-күні 8 атқа соқты
3 сағ. -? мин . жұмс. Барлығы
-? т.с.
Шешуі: 1-т: (15+5)*3=60мин. Шешуі: 1-т:
(9+8)*4=68
2-т: 15*3+5*3=60мин. 2-т:
9*4+8*4=68
Жауабы: 3 сағатқа 60 мин. жұмсады. Жауабы: Екі
күнде 68 таға соқты
3-белес . Кім тапқыр?
№2.Өрнектердің мәндерін тап.
1 -
топ: (10+80)*5=450
2 - топ: (24+6)*2=60
3 - топ: (100+80)*5=950
4 - топ: (400+60)*2=920
Көбейтінділерді қосындылармен
алмастыр:
5*(4+2)=5*4+5*2=30
(40+20)*5=40*5+20*5=300
(7+3)*5=7*5+3*5=50
5*(70+30)=5*70+5*30=500
6*(3+2)=6*3+6*2=30
(30+20)*6=30*6+20*6=300
(8+2)*4=8*4+2*4=40
4*(80+20)=4*80+4*20=400
-Көбейтудің қандай қасиетін
пайдаландыңдар?
4-белес. Кім алғыр ? №3. «
Сұрақтарға жауап бер »
|
Тіктөртбұрыштың ұзындығы
|
|
Тіктөртбұрыштың
ені.
|
|
Тіктөртбұрыш-ң ауданы
|
|
Тіктөртбұрыштың периметрі
|
|
|
?
|
|
3см
|
|
24 кв.см
|
|
?
|
|
|
8см
|
|
5см
|
|
?
|
|
?
|
|
|
6см
|
|
?
|
|
12кв.см
|
|
?
|
|
|
Шаршасаңдар , балалар,
Қолдарыңды созыңдар.
Саусақтармен ойнаңдар,
Қолдарыңды сермеңдер.
Денелерiң шынықсын,
Саналарың тынықсын
5-белес . Кім ойшыл?
№4. Өсу ретімен орналастыр.
Амалдарды орында:
Семантикалық карта
Жұптық
жұмыс
|
52
|
64
|
107
|
24
|
16
|
63
|
24+6*8-45:5
|
|
|
|
|
|
+
|
6*4:3:2*6
|
|
|
|
+
|
|
|
78-5*4+7*7
|
|
|
+
|
|
|
|
9*6-3*6+19-27:9
|
+
|
|
|
|
|
|
48:6:2*6:3*2
|
|
|
|
|
+
|
|
36:4+5*5-12+6*7
|
|
+
|
|
|
|
|
6-белес Кім шапшаң?
№6.
Теңдеуді шеш:
Өзіндік жұмыс;
7-белес. Кім жылдам ?
7
таяқшаны алып тастап , әр түрлі 2 шаршы шығар . 4 таяқшаны алып
тастап , 4 бірдей шаршы шығар .
Сабақты қорыту :
Бүгінгі сабақта не үйрендік ?
Қай белесі сендерге ұнады ?
Сабақ түсінікті ма ?
Үйге тапсырма :№ 5,7. Бет 39,40.
Бағалау.
Рефлексия .
«Сәттілік ағашы »
Сабақ түсінікті болса алма ағашына қызыл алма ,
Түсінбей қалсақ жасыл алма жапсырамыз
.