Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Қала мен ауыл 1 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Пән: Дүниетану |
Мектеп: Жақсыбай негізгі орта мектебі. БҚО, Қараөбе ауданы. |
|||||||||
Ұзақ мерзімі жоспар бөлімі: Ортақ тақырып: Бізді қоршаған орта. 1.Мен және қоғам. 1.3. Менің атамекенім |
||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Бекқожина Шарбану Аманқосқызы. |
|||||||||
Сынып:1
|
Қатысқандар саны: 12 Қатыспағандар саны: 0 |
|||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Қала мен ауыл |
|||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.1.3.2. Өзі тұратын елді мекеннің басты көшесін, ғимаратарын және көрнекі жерлерін сипаттау. |
|||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Мұғалімнің көмегімен өзі тұратын Жақсыбай ауылның Мәдениет үйін, қыхметін сипаттайды. Бейнебаян арқылы қала мен ауылдарда орналасқан ғимараттарды ажыратады. Көптеген оқушылар: Өзі тұратын Жақсыбай ауылының басты көшесін, ғимараттарын (мектеп, мәдениет үйі, аурухана) және жазық дала туралы әңгімелейді. Кейбір оқушылар: Қала мен ауылдың айырмашылығын нақты дәлелдермен түсіндіреді |
|||||||||
Бағалау критерийлері |
Тұрғылықты жерінің көрікті жерлері туралы әңгімелейді |
|||||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылардың кеңістіктегі дүниені, қоршаған ортаны және олардың орналасуын сипаттайды. Оқушылар ауылдың немесе қаланың екі жақсы көретін және бір ұнатпайтын жағын айтады. Бұл жерде «қала», «ауыл», «көрікті жер» сөздерін қолданады. Пәнге тән лексика мен терминология: Қала – город - city Ауыл – село - village көрікті жер – красивые места - beautiful place Диалог пен жазу пайдалы сөздер мен тіркестер:
|
|||||||||
Құндылықтарды дарыту |
«Мәңгілік ел құндылығы» Қала мен ауыл халықтарының достық пен келісім дәстүрін сақтап, ұлғайтып, ұрпақтан ұрпаққа беру. «МЖМБС құндылығы» Құрмет. Өзінің елді мекенің құрметтеу. |
|||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Жаратылытану: Қалада және ауылда қандай өсімдік түрлері кездесетіні,ауылдық жерлерде қандай мал түрлері өсірілетіні туралы әңгімелесіңіз. Оқушылар өз тәжірибесіне сүйене отырып, әңгімелеп бере алады. Математика: Оқушылар алдыңғы тапсырмада айтылған ауылдағы үй жануарлары мен дәнді дақыл түрлерін санап шығуын сұраңыз. |
|||||||||
АКТ қолдану дағдысы (сабақта қолданылатын болса көрсетіңіз) |
Интербелсенді тақтада қала мен ауылды венн диаграммасына сәйкестендіру. Аудио жобаны тыңдау (тыңдалым, айтылым) |
|||||||||
Бастапқы білім |
- Қала мен ауылдың тұрмыс-тіршілігін біледі. |
|||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар |
||||||||
Сабақтың басы 3 минут |
Қызығушылықты ояту. Шаттық шеңбері «Гүл, күн, бұлақ» Тілек айту. Топқа бөлу. Оқушыларға қала мен ауылдың суреті арқылы топқа бөлу. «Бейнебаян» көрсету (тыңдалым, айтылым) |
Қала мен ауыл суреттері |
||||||||
Сабақтың ортасы |
«Менен сұрақ, сенен жауап» әдісі. (МК,Ұ) Ауыл мен қала көрінісі бейнеленген суретті көрсетіңіз. Суреттерді салыстырыңдар.
Қай суретте ауыл, қайсысында қала берілген? Оны қайдан білдіңдер? Қала мен ауылдың ерекшелігі туралы әңгіме жүргізу. Өз тұратын жерің қалай аталады? Тұратын жерің несімен ерекшеленеді? (Ұ) Оқушыларға олардың туған қаласын, оның табиғатын зерттеуге кірісетіндіктерін айтыңыз. Оқушылардың міндеті оларға қонаққа келетін досы үшін қала (немесе оның бір бөлігі) бойынша саяхатты жоспарлау болып табылады. Алдымен олар қала (немесе қаланың бір бөлігі) туралы білуі тиіс. Олар не туралы білгісі келер еді? Өзін-өзі бағалау (ЖЖ) «Саяхат» тапсырмасы Оқушылар жұпта өздерінің саяхатын дайындау үшін қала туралы сұрағысы келетін кем дегенде үш сұрақ туралы ойланады. Сұрақтардың тізімі: Бізге қалалар не үшін керек? Қаланың әртүрлі бөліктерін не байланыстырады ? Сіздер қаланың қандай жерлерін ұнатасыздар және неліктен? Дескриптор - суреттегі елді мекендердің атауын жазады; - өз мекенжайын атайды; - тұрғылықты жерінің географиялық орнын сипаттайды ҚБ. Мұғалімнің мадақтауы: Жарайсың! Керемет! Өте жақсы! «Ойлан, топтас, бөліс» әдісі Т. «Қала мен ауыл» тапсырмасы Оқушыларға ауыл мен қала фотосуреттері араластырылып беріледі. Оқушылар әр суретте не бейнеленгенің анықтауы тиіс. Әр топ фотосуреттерді ауыл мен қала деп екі топқа бөлуі керек.
Топ бір-бірін «Отшашу» әдісі арқылы бағалайды. Қала мен ауылды үш тілде айтып көрейік. Қала – город - city Ауыл – село - village ҚБ. Тапсырма Жұптық жұмыс Суретте бейнеленген елді мекендердің атауын жаз. Сұрақтарға жауап бере отырып, досыңа өзің тұратын жер туралы әңгімелеп бер. • Сен қай қалада/ауылда тұрасың? • Мекенжайың қандай? • Сен тұратын қала/ауыл қай облысқа жатады? • Ол Қазақстанның қай бөлігінде орналасқан? Дескриптор - суреттегі елді мекендердің атауын жазады; - өз мекенжайын атайды; - тұрғылықты жерінің географиялық орнын сипаттайды. Сергіту сәті. Видеоролик
(Ө) «Кім жылдам?»
ойыны.
Дескриптор: -Тез ойланады. -Дұрыс жазады -Үш тілде айта алады. Кері байланыс: ( шапалақтау арқылы мадақтау) МК. Көрікті орындар. Қалаға және ауылға тән белгілерді тауып, қаланы «Қ» әрпімен, ауылды «А» әрпімен белгіле.
Дискриптор:
Көрікті жерді үш тілде айтып көрейік. көрікті жер – красивые места - beautiful place ҚБ. Мұғалімнің мадақтауы Жарайсың!
Ө. «Қатесін тап» ойыны. Қалада кездеспейтін заттарды тап, оларды қызыл қарындашпен боя.
Дискриптор.
«Тездет бірақ қателеспе» ойыны Оқушылар бірнеше минут ішінде сөздер жазылған үлестірме парақшаларды тиісті фотосуреттерге орналастыруы тиіс. Үлестірме парақшаларды дұрыс орналастырып, тапсырманы тез орындаған топ жеңеді. Көпір, дәмхана, кинотеатр, фабрика/зауыт, әкімшілік ғимарат, тұрғын үй, ескерткіш, мешіт, шіркеу, мұражай, кеңсе, саяжай, жол, дүкен, көрікті жер, мүсін, театр |
Кеспе суреттер Үлестірме парақша |
||||||||
Сабақтың соңы
|
Оқушылар:
Данышпан үкі - түсіндім
770 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |