Материалдар / Ашық сабақ "Қала мен ауыл" 1 ынып

Ашық сабақ "Қала мен ауыл" 1 ынып

Материал туралы қысқаша түсінік
бұл материал ашық абақ дүниетанудан, дүниетану сабағы жаңа үлгідегі қысқа мерзімді жоспармен құрылған. бұл сабақ жаңа бағдарламаен жұмыс жасап жатқан мұғалімдерге өте қажет деп ойлаймын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
459
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

САБАҚ 36Күні:15.12.16Сынып: 1 ДШамалған бекетіндегі жаңа қазақ орта мектебі
МұғаліміТокаева А.С
Сабақтың тақырыбыМен және табиғат. Ү дыбысы мен әрпі.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)1.2.2.1 мәтінде автордың кім (не) туралы айтқысы келгенін түсіну 1.2.1.2 оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу1.1.4.1 мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжау 1.1.9.1 сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау 1.3.8.1 жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу
Сабақтың мақсаттарыБарлығы:Жаңа білімді меңгереді.Көбі:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.
Жетістік критерийлеріАйтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.
Құндылықтарды дарытуОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланысӨнер, ана тілі сабағы
АКТ қолдану дағдыларыАудиожазба , таныстырылым.
Тілдік құзыреттілікМен және табиғат. Ү дыбысы мен әрпі.
Сабақ барысы
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру5 минутӨсемiз бiз күлiп-ойнап,Он саусақтың саласындай,Өсемiз бiз күлiп-ойнап,Бiр адамның баласындай.– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!

Шаттық шебері













Сабақтың ортасы8 минут



№1 Мәтінді оқы. Сұрақтарға жауап бер.Өзің сұрақ ойластыр.№2Жаңылтпашты жатқа айт.Үш аша,Үшкір ме ұшы аса?

Таныстырылым, оқулықпен жұмыс
Сергіту сәті1 минутОрнымыздан тұрамыз,Алақанды ұрамыз.Бiр отырып, бiр тұрып,Тез шынығып шығамыз.Сергіту сәтіне арналған жинақ
Қызықты тапсырма8 минут Аяқталуы16 минут





№3 Ү-ні қайдан табамын?Постермен жұмыс.№4 Басқы әріптерінен сөз құра.Өзің мысалдар келтір. 74 бет.




Оқулық, дәптерлер.

Сабақтың соңы2 минут

Рефлексия1.Бүгінгі сабақ бойынша алған білімдерін бағдаршам бойынша анықтау2.ыңғайына қарай оқушылар сатысына сай жұмыстар жүргізу



Саралау Бағалау

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
«Ү» дыбысы кездесетін сөздер айтып сөздерді буынға бөлуОқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)Қауіпсіздік ережесін сақтау
РефлексияСабақ /оқу мақсаттары шынайы ма?



Бүгін оқушылар не білді?



Сыныптағы ахуал қандай болды?



Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?



Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?



Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.




Қорытынды бағамдау



Сабақта қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нәрсе Сіздің сабағыңызды жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?













Оқу ісінің меңгерушісі _______________































САБАҚ 37Күні: 15.12.2017Сынып: 1ДШамалған бекетіндегі жаңа қазақ орта мектебі
МұғаліміТокаева А.С
Сабақтың тақырыбыМен және табиғат. И дыбысы мен әрпі.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)1.2.9.1 әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру1.2.2.1 мәтінде автордың кім (не) туралы айтқысы келгенін түсіну 1.1.9.2 дыбыстардың мағына ажыратушылық қызметін түсіну 1.1.6.1 сөйлеу барысында сипаттау/салыстыру сөздерін, вербалды емес қарым-қатынас құралдарын (ым-ишара, қимыл), дауыс ырғағын, мәнерін, қарқынын, сөз арасындағы кідірісті қолдану) 1.3.11.1 сөйлемді бас әріппен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қою
Сабақтың мақсаттарыБарлығы:Жаңа білімді меңгереді.Көбі:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.
Жетістік критерийлеріАйтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.
Құндылықтарды дарытуОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланысӨнер, ана тілі сабағы
АКТ қолдану дағдыларытаныстырылым.
Тілдік құзыреттілікМен және табиғат. И дыбысы мен әрпі.
Сабақ барысы
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру5 минутЕртеңгілік шеңберіҚол алысып, қәне, біз,Достасайық бәріміз.Айтарым бар сендерге,Тез тұрыңдар шеңберге.Қандай жақсы бір тұру,Достарменен бір жүру!Қандай жақсы дос болу!Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!



Шаттық шебері

















Сабақтың ортасы8 минут



№1 Оқылым.№2 Айырмашылығын тап.











Таныстырылым, оқулықпен жұмыс
Сергіту сәті1 минутАппақ боран басылды (жаймен тырсылдатады)Күн жарқырай ашылды (қолдарымен күн жасайды)Көктен ақ нұршашылды (жарты доға жасайды)Сергіту сәтіне арналған жинақ
Қызықты тапсырма8 минут

Аяқталуы

16 минут







№3 Фильм не туралы?Фильмге ат қой. «Ит –адамның досы» дегенді түсіндір.









Оқулық, дәптерлер.

Сабақтың соңы2 минут

РефлексияОқушылар «Еркін микрофон» әдісі бойынша сабаққа кері байланысты ауызша айтты. Кері байланыста оқушылар өз жұмысымен бірге басқада жұмыстарды бағалады және ұсыныстарын берді..



Микрафон


«Ү» дыбысы кездесетін сөздер айтып сөздерді буынға бөлуОқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)Қауіпсіздік ережесін сақтау
РефлексияСабақ /оқу мақсаттары шынайы ма?



Бүгін оқушылар не білді?



Сыныптағы ахуал қандай болды?



Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?



Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?



Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.




Қорытынды бағамдау



Сабақта қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ