Сабақтың
басы
Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
7
мин
|
Сәлемдесу,
ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру.
Топқа
бөлу:
«Word wall»
платформасы арқылы
үй
тапсырмасын пысықтау
https://wordwall.net/ru/resource/64335060
"Болжау"
стратегиясы.
-Бүгінгі сабақ
қандай тақырып маңайында
өрбиді?
-Қандай негізгі
мәселелер көтеріледі деп
ойлайсыздар?
Оқушыларды «меншік»
ұғымымен таныстыру. Оқушыларға осы ұғымға қатысты сөздерді тізіп
жазуға тапсырма беру.
Жаңа тақырыпқа, сабақтың
оқу мақсаты мен бағалау критерийлеріне тоқталып
өту.
|
Амандасады,топқа
бөлінеді
Дескриптор:
Берілген сұрақтарға
жауап береді
2
балл
Оқушылар өз ойларын ортаға
салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа
көшу Оқушылар өз болжамдарын айтып,
талқылау жүргізеді
|
Мұғалім
нің кері
байланысы
Жарайсың,жақсы
|
Тақырыптық
суреттер
|
Сабақтың
ортасы
15
мин
10
мин
5
мин
|
"ДЖИГСО" - топтық
жұмыс Әр топқа бір тақырыпша бөлініп
беріледі
1-тапсырма.
«Оймышты ара» әдісі
І-топ: Меншік,меншік
түрлері
ІІ-топ: Меншік
құқығы
ІІІ-топ:Меншік
құқығын тоқтату
2-тапсырма.
Жағдаятты талқылаңыз.
1.Пәтер иесі өз
пәтерін жалға берді. Жалға алушының қандай өкілеттілігі бар? Жалға
алушы бұл пәтерді өздігінен сата алама? Егер жалға алушы пәтерге
жөндну жұмыстарын жүргізгісі келсе, оны пәтер иесінің рұқсатынсыз
жасай алама? Егер пәтерде құбыр істен шығып, көршілерге шығын
келтірсе, кім жауап береді? Жауаптарыңда «иелік ету» , «пайдалану»
терминдерін пайдаланыңдар.
2.Серуендеп жүрген
ит балалармен ойнап жүріп, оларды қауып алды. Иттің иесі жауап
береме?
Балалар итке өздері
жақындап, онымен ойнауды өздері бастаған
еді.
3-тапсырма: Бейне жазба
көрсету
ҚРК 6- бабын пайдалана
отырып, меншік құқығына баға
беру.
Қазақстан Республикасының
Конституциясы (6-
бап)
1. Қазақстан Республикасында
мемлекеттік меншік пен жеке меншік танылады және бірдей
қорғалады.
2. Меншік міндет
жүктейді, оны пайдалану сонымен қатар қоғам игілігіне де қызмет
етуге тиіс. Меншік субъектілері мен объектілері, меншік иелерінің
өз құқықтарын жүзеге асыру көлемі мен шектері, оларды қорғау
кепілдіктері заңмен
белгіленеді.
3. Жер және оның
қойнауы, су көздері, өсімдіктер мен жануарлар дүниесі, басқа да
табиғи ресурстар мемлекет меншігінде болады. Жер, сондай-ақ заңда
белгіленген негіздерде, шарттар мен шектерде жеке меншікте де болуы
мүмкін.
ЕББоқушыға тапсырма шығарылып
беріледі.
Меншік құқығы кестеге
түсіреді
|
Оқушылар ақпараттық
мәтінмен жұмыс жасайд
Дескриптор:
1.Меншік түрлеріне ұғымына
түсінік береді.
2.Меншік құқығының 3-белгісін
анықтайды.
3.Меншік құқығы тоқтату
ажыратады.
3
балл
Дескриптор:
1.Жағдаятта «иелік ету» құқығын
анықтайды.
2.Жағдаятта«пайдалану»құқығын
анықтайды
2
балл
Дескриптор:
1.Оқушылар
азаматтардың меншікті иелену немесе меншік құқығын тоқтату
барысында жіберілген қателіктерін
анықтайды.
2.Мәселенің шешу
жолдарын ұсынады.
2
балл
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
Жарайсың,жақсы,тамаша
«Ең үздік
жауап»
Оқушылар өз
жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушылар
бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін
толықтырады.
ҚБ «Мен саған, сен
маған
ҚБ «Өзін-өзі
бағалау»
Жарайсың,жақсы,тамаша
«Ең үздік
жауап»
|
Адам.Қоғам.Құқық.
Алматы "Мектеп" 2014
|
Сабақтың
соңы
5мин
Кері
байланыс:
Үйге
тапсырма:
3мин
|
Қорытынды:
«Квест»
https://joyteka.com/100448198
Жалғастырыңыз:
Маған ... қызықты
болды
Бұл ... қиындық
туғызды
Осы ... мені
ойландырды
1. Жекеменшік түрлерін анықтау.
2. ҚР Конституциясының 6-бабын қарастыру, жазу.
3. ҚР Конституциясының Азаматтық кодексінің 188 бабын қарастыру,
жазу.
|
Сабақты қорытындылау
мақсатында тест шешеді
1
балл
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
А4,
конспект
|