Материалдар / Ашық сабақ "Қандай көлік түрлері бар?" 2-сынып

Ашық сабақ "Қандай көлік түрлері бар?" 2-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Дүниетану пәнінен "Қандай көлік түрлері бар?" атты тақырыпта жаңартылған білім мазмұны бойынша өткізілген ашық сабақ жоспары. Сабақта қалыптастырушы бағалаудың бірнеше түрі қолданылады. Бастауыш сыныптар апталығында өткен сабағым. Жақсы пікірлер алдым.Келешекте жас ұстаздар тәжірибесінде қолдануға септігін тигізер деген ойдамын. Бұл сабақта оқушылар көлік түрлерімен және оның қолданылуын, маңызын, пайдасын біледі. Сонымен қатар, ерте заман көліктері мен қазіргі заман көліктерінің айырмашылығын түсінеді. Қоғамдық көлікте өзін-өзі ұстау ережерін құрып, оны өмірде пайдалауға үйренеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Желтоқсан 2017
3581
13 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

САБАҚ: Қандай көлік түрлері бар?Мектеп: №19 ЖББМ
Күні: 12.12.2017Мұғалімнің: Жокеева Мадина Муратбековна

СЫНЫП: 2 «Б»Қатысқандар саны: Қатыспағандар:
Сабақ негізделген оқумақсаты (мақсаттары)2.1.4.3көлік түрлерін, олардың қажеттілігін ажырату 2.1.4.4 қоғамдық көліктегі өзін өзі ұстау ережелерін түсіндіру
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:


  • Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді.


  • Оқушылардың басым бөлігі:


  • Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады.


  • Кейбір оқушылар:


  • Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.
  • Бағалау критерийіЖеке, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
    Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
    Пәнаралық байланысқазақ тілі,тарих.
    ЖоспарланғануақытЖоспарланған жаттығулар

    Ресурстар
    Сабақтың басы

    Сәлемдесу«Капитан» ойыны арқылы топқа бөлуАлдыңғы қатардағы оқушы топ басшысы болады. Топ басшысының таңдаған топ белгісі бойынша орындарына отырады.

    Сурет бойынша сұрақтар қойып, сабақтың тақырыбын ашып, мақсатымен таныстыру
    1-топ «Аспан»2-топ «Жер»3-топ «Су»





    Көліктер суреті
    Ортасы Топ белгілері бойынша постер қорғау1-топ: «әуе» көліктерін ажыратып, қандай мақсатқа қолданылатынын айтады. Көлік түрлерін 3 тілде атап өтеді.2-топ: «жерде» қолданатын көлік түрлерін ажыратып, қандай мақсатқа қолданылатынын айтады. Көлік түрлерін 3 тілде атап өтеді.3-топ: «су» көліктерін анықтап, қандай мақсатқа қолданылатынын айтады. Көлік түрлерін 3 тілде атап өтеді.

    Әр топты постер қорғауы бойынша топтық бағалау















    Жалпыға арналған тапсырма:

    Көліктер суәуежерЖер асты, су асты көліктерін де атап, топтастыруды құрастыған оқушыларды бағалау.

    Ертеде адамдар бар ауыр жүкті өздері арқаларына салып баратын жерлеріне жаяу барған. Содан адамдар көлік ретінде ең алғаш үй жануарларын пайдаланған. Қазақ халқы ат,түйені көлік қылып мінсе,үндістер пілді,ал кейбір шығыс халқы есек,бұқаларды көлік қылған екен. Содан кейін адамдар ең алғаш көлікті ойлап тапқан оған күйме-онымен адамдар баратын жерлеріне барған,ат арба онымен адамдар шөп,ауыр жүк тасыған. Қазіргі таңда бұл көліктердің маңызы төмендеді.

    Оқушылар тақырып аясында сұрақтарға жауап береді. Сұрақтар хатқалтада беріледі. Жауаптарын мына критерийлер бойынша бағалайды.















    Дәптермен жұмыс, бағалау























    Дұрыс, толық жауапқа – Дұрыс, бірақ толық емес жауапқа – Дұрыс емес жауапқа - Like, dislike















    Әр топқа тапсырма жазылған үлестірме қағаздарын тарату

    Бағалау парақшасыЖ.д. 33-бет

    Аяқталуы 20 минутҚоғамдық көлікте жүріп-тұру ережесін құрастыру

    Кері байланыс «Көңілді поезд»Сабақта мақсатына жеткен оқушы 1-вагонға отырадыМақсатыма бір қадам жете алмадым десе, 2- вагонға отырадыСабақта мүлдем мақсатына жетпеген болса, соңғы вагонға отырады.











    «Көңілді поезд»Оқушылардың суреті бар таяқшалар.
    Үйге тапсырма: мазмұндау.

    Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
















    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ