Ашық сабақ "Қандай көлік түрлері бар?" 2-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Қандай көлік түрлері бар?" 2-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Дүниетану пәнінен "Қандай көлік түрлері бар?" атты тақырыпта жаңартылған білім мазмұны бойынша өткізілген ашық сабақ жоспары. Сабақта қалыптастырушы бағалаудың бірнеше түрі қолданылады. Бастауыш сыныптар апталығында өткен сабағым. Жақсы пікірлер алдым.Келешекте жас ұстаздар тәжірибесінде қолдануға септігін тигізер деген ойдамын. Бұл сабақта оқушылар көлік түрлерімен және оның қолданылуын, маңызын, пайдасын біледі. Сонымен қатар, ерте заман көліктері мен қазіргі заман көліктерінің айырмашылығын түсінеді. Қоғамдық көлікте өзін-өзі ұстау ережерін құрып, оны өмірде пайдалауға үйренеді.
Материалдың қысқаша нұсқасы

САБАҚ:

Қандай көлік түрлері бар?

Мектеп: №19 ЖББМ

Күні: 12.12.2017

Мұғалімнің: Жокеева Мадина Муратбековна


СЫНЫП: 2 «Б»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар:

Сабақ негізделген оқу

мақсаты (мақсаттары)

2.1.4.3көлік түрлерін, олардың қажеттілігін ажырату

2.1.4.4 қоғамдық көліктегі өзін өзі ұстау ережелерін түсіндіру

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

  • Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді.

Оқушылардың басым бөлігі:

  • Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады.

Кейбір оқушылар:

  • Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.

Бағалау критерийі

Жеке, топтық тапсырмаларды орындай алады.

Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

қазақ тілі,тарих.

Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жаттығулар


Ресурстар

Сабақтың басы


Сәлемдесу

«Капитан» ойыны арқылы топқа бөлу

Алдыңғы қатардағы оқушы топ басшысы болады. Топ басшысының таңдаған топ белгісі бойынша орындарына отырады.


Сурет бойынша сұрақтар қойып, сабақтың тақырыбын ашып, мақсатымен таныстыру

1-топ «Аспан»

2-топ «Жер»

3-топ «Су»




Көліктер суреті

Ортасы

Топ белгілері бойынша постер қорғау

1-топ: «әуе» көліктерін ажыратып, қандай мақсатқа қолданылатынын айтады. Көлік түрлерін 3 тілде атап өтеді.

2-топ: «жерде» қолданатын көлік түрлерін ажыратып, қандай мақсатқа қолданылатынын айтады. Көлік түрлерін 3 тілде атап өтеді.

3-топ: «су» көліктерін анықтап, қандай мақсатқа қолданылатынын айтады. Көлік түрлерін 3 тілде атап өтеді.


Әр топты постер қорғауы бойынша топтық бағалау









Жалпыға арналған тапсырма:


КShape2 өліктер

Shape4 Shape3

су

әуе

жер

Жер асты, су асты көліктерін де атап, топтастыруды құрастыған оқушыларды бағалау.


Ертеде адамдар бар ауыр жүкті өздері арқаларына салып баратын жерлеріне жаяу барған. Содан адамдар көлік ретінде ең алғаш үй жануарларын пайдаланған. Қазақ халқы ат,түйені көлік қылып мінсе,үндістер пілді,ал кейбір шығыс халқы есек,бұқаларды көлік қылған екен. Содан кейін адамдар ең алғаш көлікті ойлап тапқан оған күйме-онымен адамдар баратын жерлеріне барған,ат арба онымен адамдар шөп,ауыр жүк тасыған. Қазіргі таңда бұл көліктердің маңызы төмендеді.


Оқушылар тақырып аясында сұрақтарға жауап береді. Сұрақтар хатқалтада беріледі.

Жауаптарын мына критерийлер бойынша бағалайды.


Аты:

1

2

3

Ерте заман көліктері мен бүгінгі көлік түрлерін салыстыра аламын.




Ерте заман көліктерінің қайда қолданылатынын білемін




Ерте заман көліктерінің бүгінгі көлік түрлеріне ауыстырылу себебін білемін.











Дәптермен жұмыс, бағалау













ДShape5 ұрыс, толық жауапқа –

ДShape6 ұрыс, бірақ толық емес жауапқа –

ДShape7 ұрыс емес жауапқа -

Like, dislike

















Әр топқа тапсырма жазылған үлестірме қағаздарын тарату



Бағалау парақшасы

ЖShape8 .д. 33-бет



Аяқталуы 20 минут

Қоғамдық көлікте жүріп-тұру ережесін құрастыру


Кері байланыс «Көңілді поезд»

Сабақта мақсатына жеткен оқушы 1-вагонға отырады

Мақсатыма бір қадам жете алмадым десе, 2- вагонға отырады

Сабақта мүлдем мақсатына жетпеген болса, соңғы вагонға отырады.







«Көңілді поезд»

Оқушылардың суреті бар таяқшалар.

Үйге тапсырма: мазмұндау.


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.12.2017
3866
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі