САБАҚ: Қандай көлік түрлері бар? | Мектеп: №19 ЖББМ |
Күні: 12.12.2017 | Мұғалімнің: Жокеева Мадина Муратбековна
|
СЫНЫП: 2 «Б» | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар: |
Сабақ негізделген оқумақсаты (мақсаттары) | 2.1.4.3көлік түрлерін, олардың қажеттілігін ажырату 2.1.4.4 қоғамдық көліктегі өзін өзі ұстау ережелерін түсіндіру |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: |
| Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді. |
| Оқушылардың басым бөлігі: |
| Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады. |
| Кейбір оқушылар: |
| Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады. |
Бағалау критерийі | Жеке, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
Пәнаралық байланыс | қазақ тілі,тарих. |
Жоспарланғануақыт | Жоспарланған жаттығулар
| Ресурстар |
Сабақтың басы
| Сәлемдесу«Капитан» ойыны арқылы топқа бөлуАлдыңғы қатардағы оқушы топ басшысы болады. Топ басшысының таңдаған топ белгісі бойынша орындарына отырады.
Сурет бойынша сұрақтар қойып, сабақтың тақырыбын ашып, мақсатымен таныстыру | 1-топ «Аспан»2-топ «Жер»3-топ «Су»
Көліктер суреті |
Ортасы | Топ белгілері бойынша постер қорғау1-топ: «әуе» көліктерін ажыратып, қандай мақсатқа қолданылатынын айтады. Көлік түрлерін 3 тілде атап өтеді.2-топ: «жерде» қолданатын көлік түрлерін ажыратып, қандай мақсатқа қолданылатынын айтады. Көлік түрлерін 3 тілде атап өтеді.3-топ: «су» көліктерін анықтап, қандай мақсатқа қолданылатынын айтады. Көлік түрлерін 3 тілде атап өтеді.
Әр топты постер қорғауы бойынша топтық бағалау
Жалпыға арналған тапсырма:
Көліктер суәуежерЖер асты, су асты көліктерін де атап, топтастыруды құрастыған оқушыларды бағалау.
Ертеде адамдар бар ауыр жүкті өздері арқаларына салып баратын жерлеріне жаяу барған. Содан адамдар көлік ретінде ең алғаш үй жануарларын пайдаланған. Қазақ халқы ат,түйені көлік қылып мінсе,үндістер пілді,ал кейбір шығыс халқы есек,бұқаларды көлік қылған екен. Содан кейін адамдар ең алғаш көлікті ойлап тапқан оған күйме-онымен адамдар баратын жерлеріне барған,ат арба онымен адамдар шөп,ауыр жүк тасыған. Қазіргі таңда бұл көліктердің маңызы төмендеді.
Оқушылар тақырып аясында сұрақтарға жауап береді. Сұрақтар хатқалтада беріледі. Жауаптарын мына критерийлер бойынша бағалайды.
Дәптермен жұмыс, бағалау
|
Дұрыс, толық жауапқа – Дұрыс, бірақ толық емес жауапқа – Дұрыс емес жауапқа - Like, dislike
Әр топқа тапсырма жазылған үлестірме қағаздарын тарату
Бағалау парақшасыЖ.д. 33-бет
|
Аяқталуы 20 минут | Қоғамдық көлікте жүріп-тұру ережесін құрастыру
Кері байланыс «Көңілді поезд»Сабақта мақсатына жеткен оқушы 1-вагонға отырадыМақсатыма бір қадам жете алмадым десе, 2- вагонға отырадыСабақта мүлдем мақсатына жетпеген болса, соңғы вагонға отырады.
|
«Көңілді поезд»Оқушылардың суреті бар таяқшалар. |
Үйге тапсырма: мазмұндау.
|
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |