Қысқа мерзімді жоспар
Дүниетану
|
САБАҚ: Қандай көлік түрлері бар? |
Мектеп: |
|||||
|
Күні: 8.12.2017 |
Мұғалімнің есімі: Мурзакасымова Меруерт |
|||||
|
СЫНЫП: 2 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар: 0 |
||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
2.1.4.3 көлік түрлерін, олардың қажеттілігін ажырату 2.1.4.4 қоғамдық көліктегі өзін өзі ұстау ережелерін түсіндіру |
|||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
|||||
|
||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||||
|
||||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||||
|
||||||
|
Бағалау критерийі |
Критерий:
|
|||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік, «жарнама»., «интервью» Рефлексия. |
|||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі,тарих. |
|||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
||||
|
Басталуы 5 минут |
Шатық шеңбері. Топқа бөлу 2 минут Көлік түрлеріне байланысты бөлу.
Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут Жұмбақ Кеудесінде жаны жоқ Тамырында қаны жоқ Май жейді, Су ішеді. Ол не? (көлік) Балалар, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болуы мүмкін? Дұрыс айтасыңдар. Көлікке байланысты. Қандай көлік түрлері бар? Енді бүгінгі сабағымызға мақсат қойып көрейікші. Әрине балалар. Бүгінгі сабағымыздың мақсаты: Көліктің түрлерін ажырату, жіне олардың қажеттілігін ажырату. Қоғамдық көлікте өзін өзі ұстау ережелерімен танысу. Критерий:
Демек, біз осы критерий бойынша жұмыс жасасақ оқу мақсатына жетеміз. |
1 – топ «әуе жол көліктері» 2 – топ «су жолы көліктері» 3 – топ «жер көліктері» 4 – топ «темір жол көліктері»
|
||||
|
Ортасы 20 минут Сергіту сәті 2 минут |
Білу және түсіну 10 минут Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Ертеде адамдар бар ауыр жүкті өздері арқаларына салып баратын жерлеріне жаяу барған. Содан адамдар көлік ретінде ең алғаш үй жануарларын пайдаланған. Қазақ халқы ат,түйені көлік қылып мінсе,үндістер пілді,ал кейбір шығыс халқы есек,бұқаларды көлік қылған екен. Содан кейін адамдар ең алғаш көлікті ойлап тапқан оған күйме-онымен адамдар баратын жерлеріне барған,ат арба онымен адамдар шөп,ауыр жүк тасыған. Қазіргі таңда бұл көліктердің маңызы төмендеді. Қазір көліктердің түрлері өте көп оларды бірнеше топқа бөлуге болады мысалы:суда жүзетін,жерде жүретін,әуеде ұшатын және жер асты көліктері.
Жерде жүретін көліктерге: Жеңіл көлік,велосипед, пойыз, автобус,троллейбус, жүк көлігі. Әуеде ұшатын көлік түрлеріне: Ұшақ,тік ұшақ,зымыран. Суда жүзетін көлік түрлеріне: Кеме, қайық жатады. Жер асты көліктеріне: метро. Көлік адамдар мен жүкті бір жерден екінші жерге тасымалдайды. Интервью әдісі. Бір оқушы тілші болады. Оқушылардан: Көлік түрлерін адамдар қандай мақсатта қолданады? Әуе көлігі не үшін қажет? Су көлігі не үшін қажет? Метро қай қалада ашылды? Метроға отырып көрдіңіз бе?
О Жеке оқушымен жұмыс. Суретте бейнеленген ертедегі және бүгінгі көлік түрлерін салыстыру.
Сергіту сәті. «Алақай, балақай!» Жұптық жұмыс. Қоғамдық көліктердің ішінде ең көп тараған түрі – автобус.
Енді сол автобуста жүріп тұрудың ережесін құрастырамыз. Алдарына берілген қима қағаздардан әр жұп сөйлем құрастырады. Топ басшысы тақтаға іледі. Бір оқушы ережені толық оқып шығады. «Танграм» ойыны Топтық жұмыс. Геометрифлық фигуралардан көлік түрін құрастыру.
Дәптермен жұмыс. ҚБ тапсырмалары. Топтық жұмыс |
оқулық «Интервью» әдісі оқулық Қима қағаздар Геометриялық фигуралар Дәптер Таратпалар |
||||
|
Аяқталуы 10 минут |
«Жарнама» әдісі. Әр топ көлік түрлеріне жарнама жасайды. Өз тобының атына. |
Плакат. Маркер. |
||||
|
Кері байланыс. |
Бағдаршам |
|
||||
|
Үйге тапсырма: мазмұндау. |
||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Бүгінгі сабақта оқу мақсатына жеттім. Оқушылар бүгін көліктің түрлерімен, олардың қажеттілігімен танысты. Сабақ өте қызықты өтті, оқушылар белсенді қатысты. Алған тапсырмаларым өте тиімді, жас ерекшеліктеріне сай болды. «Интервью» әдісін, «Жарнамалау» әдісін қолдандым. Топтық, жұптық жұмыстар болды. «Танграм» ойынын кіргіздім. Уақытты тиімді пайдаландым деп ойлаймын, өйткені, алған әдістерімнің барлығын өз орнымен қолданып үлгердім. Соңында оқушылар «Бағдаршам» әдісі арқылы кері байланыс берді. Сабақ оқушыларға қатты ұнады және барлығы сабақты түсінді. |
|||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: топтық жүмыс 2: жұптық жұмыс Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: «жарнамалау» әдісі 2: «интервью» әдісі Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? Келесі сабағымда видеоролик көрсетуге болады екен. |
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Қандай көлік түрлері бар?" 2сынып
Ашық сабақ "Қандай көлік түрлері бар?" 2сынып
Қысқа мерзімді жоспар
Дүниетану
|
САБАҚ: Қандай көлік түрлері бар? |
Мектеп: |
|||||
|
Күні: 8.12.2017 |
Мұғалімнің есімі: Мурзакасымова Меруерт |
|||||
|
СЫНЫП: 2 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар: 0 |
||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
2.1.4.3 көлік түрлерін, олардың қажеттілігін ажырату 2.1.4.4 қоғамдық көліктегі өзін өзі ұстау ережелерін түсіндіру |
|||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
|||||
|
||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||||
|
||||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||||
|
||||||
|
Бағалау критерийі |
Критерий:
|
|||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік, «жарнама»., «интервью» Рефлексия. |
|||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі,тарих. |
|||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
||||
|
Басталуы 5 минут |
Шатық шеңбері. Топқа бөлу 2 минут Көлік түрлеріне байланысты бөлу.
Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут Жұмбақ Кеудесінде жаны жоқ Тамырында қаны жоқ Май жейді, Су ішеді. Ол не? (көлік) Балалар, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болуы мүмкін? Дұрыс айтасыңдар. Көлікке байланысты. Қандай көлік түрлері бар? Енді бүгінгі сабағымызға мақсат қойып көрейікші. Әрине балалар. Бүгінгі сабағымыздың мақсаты: Көліктің түрлерін ажырату, жіне олардың қажеттілігін ажырату. Қоғамдық көлікте өзін өзі ұстау ережелерімен танысу. Критерий:
Демек, біз осы критерий бойынша жұмыс жасасақ оқу мақсатына жетеміз. |
1 – топ «әуе жол көліктері» 2 – топ «су жолы көліктері» 3 – топ «жер көліктері» 4 – топ «темір жол көліктері»
|
||||
|
Ортасы 20 минут Сергіту сәті 2 минут |
Білу және түсіну 10 минут Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Ертеде адамдар бар ауыр жүкті өздері арқаларына салып баратын жерлеріне жаяу барған. Содан адамдар көлік ретінде ең алғаш үй жануарларын пайдаланған. Қазақ халқы ат,түйені көлік қылып мінсе,үндістер пілді,ал кейбір шығыс халқы есек,бұқаларды көлік қылған екен. Содан кейін адамдар ең алғаш көлікті ойлап тапқан оған күйме-онымен адамдар баратын жерлеріне барған,ат арба онымен адамдар шөп,ауыр жүк тасыған. Қазіргі таңда бұл көліктердің маңызы төмендеді. Қазір көліктердің түрлері өте көп оларды бірнеше топқа бөлуге болады мысалы:суда жүзетін,жерде жүретін,әуеде ұшатын және жер асты көліктері.
Жерде жүретін көліктерге: Жеңіл көлік,велосипед, пойыз, автобус,троллейбус, жүк көлігі. Әуеде ұшатын көлік түрлеріне: Ұшақ,тік ұшақ,зымыран. Суда жүзетін көлік түрлеріне: Кеме, қайық жатады. Жер асты көліктеріне: метро. Көлік адамдар мен жүкті бір жерден екінші жерге тасымалдайды. Интервью әдісі. Бір оқушы тілші болады. Оқушылардан: Көлік түрлерін адамдар қандай мақсатта қолданады? Әуе көлігі не үшін қажет? Су көлігі не үшін қажет? Метро қай қалада ашылды? Метроға отырып көрдіңіз бе?
О Жеке оқушымен жұмыс. Суретте бейнеленген ертедегі және бүгінгі көлік түрлерін салыстыру.
Сергіту сәті. «Алақай, балақай!» Жұптық жұмыс. Қоғамдық көліктердің ішінде ең көп тараған түрі – автобус.
Енді сол автобуста жүріп тұрудың ережесін құрастырамыз. Алдарына берілген қима қағаздардан әр жұп сөйлем құрастырады. Топ басшысы тақтаға іледі. Бір оқушы ережені толық оқып шығады. «Танграм» ойыны Топтық жұмыс. Геометрифлық фигуралардан көлік түрін құрастыру.
Дәптермен жұмыс. ҚБ тапсырмалары. Топтық жұмыс |
оқулық «Интервью» әдісі оқулық Қима қағаздар Геометриялық фигуралар Дәптер Таратпалар |
||||
|
Аяқталуы 10 минут |
«Жарнама» әдісі. Әр топ көлік түрлеріне жарнама жасайды. Өз тобының атына. |
Плакат. Маркер. |
||||
|
Кері байланыс. |
Бағдаршам |
|
||||
|
Үйге тапсырма: мазмұндау. |
||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Бүгінгі сабақта оқу мақсатына жеттім. Оқушылар бүгін көліктің түрлерімен, олардың қажеттілігімен танысты. Сабақ өте қызықты өтті, оқушылар белсенді қатысты. Алған тапсырмаларым өте тиімді, жас ерекшеліктеріне сай болды. «Интервью» әдісін, «Жарнамалау» әдісін қолдандым. Топтық, жұптық жұмыстар болды. «Танграм» ойынын кіргіздім. Уақытты тиімді пайдаландым деп ойлаймын, өйткені, алған әдістерімнің барлығын өз орнымен қолданып үлгердім. Соңында оқушылар «Бағдаршам» әдісі арқылы кері байланыс берді. Сабақ оқушыларға қатты ұнады және барлығы сабақты түсінді. |
|||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: топтық жүмыс 2: жұптық жұмыс Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: «жарнамалау» әдісі 2: «интервью» әдісі Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? Келесі сабағымда видеоролик көрсетуге болады екен. |
||||||
шағым қалдыра аласыз


ны қандай
көлік түріне жатқызуға
болады?

















