Материалдар / Ашық сабақ Қаңлылардың қоғамдық құрылысы 5 сынып

Ашық сабақ Қаңлылардың қоғамдық құрылысы 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсінеді Қаңлы мемлекетінің қоғамдағы әлеуметтік топтардың міндетін сипаттайды
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Ақпан 2023
509
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні: 11.03.2022

Мұғалімнің аты-жөні: Бедебаева Р.А

Сынып: 5А

Қатысқандар саны:

Сабақ тақырыбы

Қаңлылардың қоғамдық құрылысы.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

(оқу бағдарламасына сілтеме)

5.1.2.2 әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру;

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар істей алады:  Қаңлылардың қоғамдық құрылысын анықтайды Оқушылардың көпшілігі істей алады: Әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін сәйкестендіреді Кейбір оқушылар істей алады: Қаңлылардағы әлеуметтік топтарды қазіргі өмірмен байланыстырады

Бағалау критерийі

Әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсінеді

Қаңлы мемлекетінің қоғамдағы әлеуметтік топтардың міндетін сипаттайды


Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтыңбасы

2 минут






5 минут

Ұйымдастыру .

Оқушылармен сәлемдесіп,түгендеп, зейінін жинақтап, сабаққа ынтасын аудару

Конфеттер арқылы топқа бөліну.Оқушыларға конфеттер таратылады.Оқушыларды конфет түрлеріне қарай топтастырамын.Конфеттерге «Сәттілік» немесе «Бүгінгі сабақта 5-тік баға алуыңа тілектеспін» деген сияқты әдемі сөздер жазып қыстырып қоямын

Әр топқа бағалау парағын таратып беру.




Үй тапсырмасын сұрау. « Қағып ал» әдісі

1. Сақ,сармат,үйсін, қаңлы... 2.«Қаңлы» кімнің аты?...   3. «Қаңлы» сөзі... 4. Сыма Цянь... 5. б.з.б.ІІІ ғ – б.з.Vғ... 6. Талас,Шу,Сырдарияның төменгі ағысында... 7. Қытай, үйсін,ғұн... 8. Битянь қаласы... 9.Шаруашылығы/малшаруашылығы... 10.Халқы... 11.120 мың 

Топта отырып «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»!











Оқушыларға үй тапсырмасына байланысты кілт сөздер беріледі, оқушы оны толықтырып үй тапсырмасына дайындығын пысықтайды


Кезекпен сұрақтарға жауап береді





 






ҚБ әр-бір дұрыс жауапқа жұлдызша беремін әр-бір жұлдызша 1 балмен есептелінеді





Презента-циясы

АКТ

Негізгі бөлім Миға шабуыл. «Ой шақыру» әдісі.

2 мин


Оқушы назарына суреттер топтамасы ұсынылып, сол арқылы сұрақтарға жауап беру ұсынылады:

Суреттерді көрсету арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбы мен ОМ анықтау.

- Суретте кімдер бейнеленген?   - Сурет бойынша не айтуға болады? -Бұл суреттегі адамдардың бір -бірінен ерекшелігі бар ма?

  Ендеше бүгінгі сабағымыз «Қаңлылардың қоғамдық құрылысы »туралы болмақ. *Сабақ тақырыбы, оқу мақсатымен таныстыру.














Интер-белсенді тақта


Оқулық

5-сынып.



Қаңлылар-дың әлеуметтік топтарына байланыс-ты суреттер топтамасы

http://www.tarih.spring.kz/kk/history/oldest/maps/


10 мин














12 мин






















6 мин




















5 мин

Видео көрсетілім «Қаңлылырдың қоғамдық құрылысы».



І-тапсырма Топтық жұмыс

Мәтінмен танысу«Мағынаны ажырату» әдісі арқылы әр топқа арнайы сұрақтар мен тапсырмалар беру, олар сол сұрақ арқылы оқулықты,қосымша мәліметтердің көмегімен сұрақтарға постер құру арқылы жауап береді.

1-топ.Қаңлы туралы деректер,қаңлылырдың орналасуын картадан көрсетіңдер.

2-топ.Қаңлалардың қоғамдық құрылысы.

ІІ- тапсырма: Жұппен жұмыс «Бес сұрақ» әдісі





Неліктен қаңлы қоғамы әлеуметтік топтарға бөлінді?

неге

жауап

1.Неге елді ұлы хан кіші хандар биледі?

Хандық билік атадан балаға мұрагерлікке берілді


















Learningapps.org бағдарламасында

ІІІ- тапсырма Жеке жұмыс «Деректерді сұрыптау» әдісі 

Қаңлы мемлекеті мен қазіргі мемлекетінің басқару жүйесін сұрыптаңдар.

Қаңлы мемлекеті мен қазіргі мемлекеттінің басқару жүйесінде қандай ерекшелікпен ұқсастық бар?

Қаңлы мемлекеті Қазіргі мемлекет

Shape2 Shape1





Shape4 Shape3

әр мемлекеттің 3 ұқсастығы

әр мемлекеттің 3 ерекшелігі










Learningapps.org бағдарламасында

«Бәйге алу» әдісін пайдаланып Тест тапсырмалары беріледі.

1. Қаңлылар билеушісінің титулы:

А) Патша     В) гуньмо   С) Шаньюй   Д) Хан   Е) Князь

2. Қаңлы елі неше бөлікке бөлінді

А) екі иелікке     В) үш иелікке     С) төрт иелікке    

Д) бес иелікке   Е) алты иелікке

3.Қаңлылар мемлекетінің мерзімі:

А) б.з.б. 3-2 ғ.ғ. – б.з. 5 ғ.     В) б.з.б. 4 – 3 ғ.     

С) б.з. 4 – б.з. 6 ғ.ғ.               Д) б.з.б. 4 – 3 ғ.ғ.            

Е) б.з.б. 1 ғ. – б.з.1 ғ.

4.Қаңлы елі ішінде әр иелікті басқарғандар

А)уәзірлер     В)тархандар      С)бектер                                Д) кіші хандар           Е) сұлтандар

5.Қаңлылардың өмірі мен тұрмысын сипаттап жазған тарихшы

А) Герадот В) Страбон С) Ктесий D) Сыма Цянь Е) Трог

6.Қаңлы жауынгерлерінің саны: 120 мың 150 мың 300 мың 70 мың

Оқушылар видео көріп, мәтінмен танысады



 

1-топ.Қаңлы туралы деректерді анықтайды; Қаңлылырдың орналасуын картадан көрсетеді.

2-топ.Қаңлалардың қоғамдық құрылысын анықтайды;







Оқушылар өз ойларымен деректерді пайдаланады, мәселелі сұрақ әзірлеп сол мәселеге байланысты бес сұрақ құрастырып оған жауап жазады













Сұрыптау тапсырмасын орындайды




Бағалау критерий

Дискриптор

Әлеуметтік топтардың қоғамдағы рөлін қазіргі өмірмен салыстырады.

Әлеуметтік топтардың қоғамдағы рөлін қазіргі өмірмен салыстыра алады.

әр мемлекеттің 3 ерекшелігін

анықтайды 3 ұқсастығын анықтайды;

1 тесттің дұрыс жауабын көрсетеді

2 тесттің дұрыс жауабын көрсетеді

3 тесттің дұрыс жауабын көрсетеді

4 тесттің дұрыс жауабын көрсетеді

5 тесттің дұрыс жауабын көрсетеді

6. тесттің дұрыс жауабын көрсетеді

Топ басшысы топ мүшелерін көңіл күй смайликтерін бояу арқылы бағалауды жүзеге асырады.





Бағалау

«Көршіңе бір сөз таңда» әдіс

Жұптар бірін-бірі бағалайды

Мысалы:

-Сен жарайсың

-Сенің жауабың қанағаттанарлық

-Мүмкіндігің оданда зор













Өзін-өзі бағалау










ҚБ «Бәйге алу» сайысында әр-бір дұрыс жауапқа 1балдан беріліп отырады



Қосымша

Мәлімет

1














Қосымша

мәлімет №2



























https://learningapps.org/watch?v=p9cgsv52a22













Қосымша

мәлімет №3












Сабақтың

Соңы

Кері байланыс:2 мин









Үйге тапсырма 1 мин

«Нысана» әдісі» әр оқушы өзінің нысанадағы орынын белгілейді.

Эссе жаз

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ