Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Күні: 11.03.2022

    Мұғалімнің аты-жөні: Бедебаева Р.А

    Сынып: 5А

    Қатысқандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Қаңлылардың қоғамдық құрылысы.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    (оқу бағдарламасына сілтеме)

    5.1.2.2 әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру;

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар істей алады:  Қаңлылардың қоғамдық құрылысын анықтайды Оқушылардың көпшілігі істей алады: Әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін сәйкестендіреді Кейбір оқушылар істей алады: Қаңлылардағы әлеуметтік топтарды қазіргі өмірмен байланыстырады

    Бағалау критерийі

    Әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсінеді

    Қаңлы мемлекетінің қоғамдағы әлеуметтік топтардың міндетін сипаттайды


    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтыңбасы

    2 минут






    5 минут

    Ұйымдастыру .

    Оқушылармен сәлемдесіп,түгендеп, зейінін жинақтап, сабаққа ынтасын аудару

    Конфеттер арқылы топқа бөліну.Оқушыларға конфеттер таратылады.Оқушыларды конфет түрлеріне қарай топтастырамын.Конфеттерге «Сәттілік» немесе «Бүгінгі сабақта 5-тік баға алуыңа тілектеспін» деген сияқты әдемі сөздер жазып қыстырып қоямын

    Әр топқа бағалау парағын таратып беру.




    Үй тапсырмасын сұрау. « Қағып ал» әдісі

    1. Сақ,сармат,үйсін, қаңлы... 2.«Қаңлы» кімнің аты?...   3. «Қаңлы» сөзі... 4. Сыма Цянь... 5. б.з.б.ІІІ ғ – б.з.Vғ... 6. Талас,Шу,Сырдарияның төменгі ағысында... 7. Қытай, үйсін,ғұн... 8. Битянь қаласы... 9.Шаруашылығы/малшаруашылығы... 10.Халқы... 11.120 мың 

    Топта отырып «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»!











    Оқушыларға үй тапсырмасына байланысты кілт сөздер беріледі, оқушы оны толықтырып үй тапсырмасына дайындығын пысықтайды


    Кезекпен сұрақтарға жауап береді





     






    ҚБ әр-бір дұрыс жауапқа жұлдызша беремін әр-бір жұлдызша 1 балмен есептелінеді





    Презента-циясы

    АКТ

    Негізгі бөлім Миға шабуыл. «Ой шақыру» әдісі.

    2 мин


    Оқушы назарына суреттер топтамасы ұсынылып, сол арқылы сұрақтарға жауап беру ұсынылады:

    Суреттерді көрсету арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбы мен ОМ анықтау.

    - Суретте кімдер бейнеленген?   - Сурет бойынша не айтуға болады? -Бұл суреттегі адамдардың бір -бірінен ерекшелігі бар ма?

      Ендеше бүгінгі сабағымыз «Қаңлылардың қоғамдық құрылысы »туралы болмақ. *Сабақ тақырыбы, оқу мақсатымен таныстыру.














    Интер-белсенді тақта


    Оқулық

    5-сынып.



    Қаңлылар-дың әлеуметтік топтарына байланыс-ты суреттер топтамасы

    http://www.tarih.spring.kz/kk/history/oldest/maps/


    10 мин














    12 мин






















    6 мин




















    5 мин

    Видео көрсетілім «Қаңлылырдың қоғамдық құрылысы».



    І-тапсырма Топтық жұмыс

    Мәтінмен танысу«Мағынаны ажырату» әдісі арқылы әр топқа арнайы сұрақтар мен тапсырмалар беру, олар сол сұрақ арқылы оқулықты,қосымша мәліметтердің көмегімен сұрақтарға постер құру арқылы жауап береді.

    1-топ.Қаңлы туралы деректер,қаңлылырдың орналасуын картадан көрсетіңдер.

    2-топ.Қаңлалардың қоғамдық құрылысы.

    ІІ- тапсырма: Жұппен жұмыс «Бес сұрақ» әдісі





    Неліктен қаңлы қоғамы әлеуметтік топтарға бөлінді?

    неге

    жауап

    1.Неге елді ұлы хан кіші хандар биледі?

    Хандық билік атадан балаға мұрагерлікке берілді


















    Learningapps.org бағдарламасында

    ІІІ- тапсырма Жеке жұмыс «Деректерді сұрыптау» әдісі 

    Қаңлы мемлекеті мен қазіргі мемлекетінің басқару жүйесін сұрыптаңдар.

    Қаңлы мемлекеті мен қазіргі мемлекеттінің басқару жүйесінде қандай ерекшелікпен ұқсастық бар?

    Қаңлы мемлекеті Қазіргі мемлекет

    Shape2 Shape1





    Shape4 Shape3

    әр мемлекеттің 3 ұқсастығы

    әр мемлекеттің 3 ерекшелігі










    Learningapps.org бағдарламасында

    «Бәйге алу» әдісін пайдаланып Тест тапсырмалары беріледі.

    1. Қаңлылар билеушісінің титулы:

    А) Патша     В) гуньмо   С) Шаньюй   Д) Хан   Е) Князь

    2. Қаңлы елі неше бөлікке бөлінді

    А) екі иелікке     В) үш иелікке     С) төрт иелікке    

    Д) бес иелікке   Е) алты иелікке

    3.Қаңлылар мемлекетінің мерзімі:

    А) б.з.б. 3-2 ғ.ғ. – б.з. 5 ғ.     В) б.з.б. 4 – 3 ғ.     

    С) б.з. 4 – б.з. 6 ғ.ғ.               Д) б.з.б. 4 – 3 ғ.ғ.            

    Е) б.з.б. 1 ғ. – б.з.1 ғ.

    4.Қаңлы елі ішінде әр иелікті басқарғандар

    А)уәзірлер     В)тархандар      С)бектер                                Д) кіші хандар           Е) сұлтандар

    5.Қаңлылардың өмірі мен тұрмысын сипаттап жазған тарихшы

    А) Герадот В) Страбон С) Ктесий D) Сыма Цянь Е) Трог

    6.Қаңлы жауынгерлерінің саны: 120 мың 150 мың 300 мың 70 мың

    Оқушылар видео көріп, мәтінмен танысады



     

    1-топ.Қаңлы туралы деректерді анықтайды; Қаңлылырдың орналасуын картадан көрсетеді.

    2-топ.Қаңлалардың қоғамдық құрылысын анықтайды;







    Оқушылар өз ойларымен деректерді пайдаланады, мәселелі сұрақ әзірлеп сол мәселеге байланысты бес сұрақ құрастырып оған жауап жазады













    Сұрыптау тапсырмасын орындайды




    Бағалау критерий

    Дискриптор

    Әлеуметтік топтардың қоғамдағы рөлін қазіргі өмірмен салыстырады.

    Әлеуметтік топтардың қоғамдағы рөлін қазіргі өмірмен салыстыра алады.

    әр мемлекеттің 3 ерекшелігін

    анықтайды 3 ұқсастығын анықтайды;

    1 тесттің дұрыс жауабын көрсетеді

    2 тесттің дұрыс жауабын көрсетеді

    3 тесттің дұрыс жауабын көрсетеді

    4 тесттің дұрыс жауабын көрсетеді

    5 тесттің дұрыс жауабын көрсетеді

    6. тесттің дұрыс жауабын көрсетеді

    Топ басшысы топ мүшелерін көңіл күй смайликтерін бояу арқылы бағалауды жүзеге асырады.





    Бағалау

    «Көршіңе бір сөз таңда» әдіс

    Жұптар бірін-бірі бағалайды

    Мысалы:

    -Сен жарайсың

    -Сенің жауабың қанағаттанарлық

    -Мүмкіндігің оданда зор













    Өзін-өзі бағалау










    ҚБ «Бәйге алу» сайысында әр-бір дұрыс жауапқа 1балдан беріліп отырады



    Қосымша

    Мәлімет

    №1














    Қосымша

    мәлімет №2



























    https://learningapps.org/watch?v=p9cgsv52a22













    Қосымша

    мәлімет №3












    Сабақтың

    Соңы

    Кері байланыс:2 мин









    Үйге тапсырма 1 мин

    «Нысана» әдісі» әр оқушы өзінің нысанадағы орынын белгілейді.

    Эссе жаз

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Бедебаева Рабиға Ауезхановна
    16 Ақпан 2023
    801
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Қаңлылардың қоғамдық құрылысы 5 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Қаңлылардың қоғамдық құрылысы 5 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсінеді Қаңлы мемлекетінің қоғамдағы әлеуметтік топтардың міндетін сипаттайды
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Күні: 11.03.2022

    Мұғалімнің аты-жөні: Бедебаева Р.А

    Сынып: 5А

    Қатысқандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Қаңлылардың қоғамдық құрылысы.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    (оқу бағдарламасына сілтеме)

    5.1.2.2 әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру;

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар істей алады:  Қаңлылардың қоғамдық құрылысын анықтайды Оқушылардың көпшілігі істей алады: Әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін сәйкестендіреді Кейбір оқушылар істей алады: Қаңлылардағы әлеуметтік топтарды қазіргі өмірмен байланыстырады

    Бағалау критерийі

    Әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсінеді

    Қаңлы мемлекетінің қоғамдағы әлеуметтік топтардың міндетін сипаттайды


    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтыңбасы

    2 минут






    5 минут

    Ұйымдастыру .

    Оқушылармен сәлемдесіп,түгендеп, зейінін жинақтап, сабаққа ынтасын аудару

    Конфеттер арқылы топқа бөліну.Оқушыларға конфеттер таратылады.Оқушыларды конфет түрлеріне қарай топтастырамын.Конфеттерге «Сәттілік» немесе «Бүгінгі сабақта 5-тік баға алуыңа тілектеспін» деген сияқты әдемі сөздер жазып қыстырып қоямын

    Әр топқа бағалау парағын таратып беру.




    Үй тапсырмасын сұрау. « Қағып ал» әдісі

    1. Сақ,сармат,үйсін, қаңлы... 2.«Қаңлы» кімнің аты?...   3. «Қаңлы» сөзі... 4. Сыма Цянь... 5. б.з.б.ІІІ ғ – б.з.Vғ... 6. Талас,Шу,Сырдарияның төменгі ағысында... 7. Қытай, үйсін,ғұн... 8. Битянь қаласы... 9.Шаруашылығы/малшаруашылығы... 10.Халқы... 11.120 мың 

    Топта отырып «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»!











    Оқушыларға үй тапсырмасына байланысты кілт сөздер беріледі, оқушы оны толықтырып үй тапсырмасына дайындығын пысықтайды


    Кезекпен сұрақтарға жауап береді





     






    ҚБ әр-бір дұрыс жауапқа жұлдызша беремін әр-бір жұлдызша 1 балмен есептелінеді





    Презента-циясы

    АКТ

    Негізгі бөлім Миға шабуыл. «Ой шақыру» әдісі.

    2 мин


    Оқушы назарына суреттер топтамасы ұсынылып, сол арқылы сұрақтарға жауап беру ұсынылады:

    Суреттерді көрсету арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбы мен ОМ анықтау.

    - Суретте кімдер бейнеленген?   - Сурет бойынша не айтуға болады? -Бұл суреттегі адамдардың бір -бірінен ерекшелігі бар ма?

      Ендеше бүгінгі сабағымыз «Қаңлылардың қоғамдық құрылысы »туралы болмақ. *Сабақ тақырыбы, оқу мақсатымен таныстыру.














    Интер-белсенді тақта


    Оқулық

    5-сынып.



    Қаңлылар-дың әлеуметтік топтарына байланыс-ты суреттер топтамасы

    http://www.tarih.spring.kz/kk/history/oldest/maps/


    10 мин














    12 мин






















    6 мин




















    5 мин

    Видео көрсетілім «Қаңлылырдың қоғамдық құрылысы».



    І-тапсырма Топтық жұмыс

    Мәтінмен танысу«Мағынаны ажырату» әдісі арқылы әр топқа арнайы сұрақтар мен тапсырмалар беру, олар сол сұрақ арқылы оқулықты,қосымша мәліметтердің көмегімен сұрақтарға постер құру арқылы жауап береді.

    1-топ.Қаңлы туралы деректер,қаңлылырдың орналасуын картадан көрсетіңдер.

    2-топ.Қаңлалардың қоғамдық құрылысы.

    ІІ- тапсырма: Жұппен жұмыс «Бес сұрақ» әдісі





    Неліктен қаңлы қоғамы әлеуметтік топтарға бөлінді?

    неге

    жауап

    1.Неге елді ұлы хан кіші хандар биледі?

    Хандық билік атадан балаға мұрагерлікке берілді


















    Learningapps.org бағдарламасында

    ІІІ- тапсырма Жеке жұмыс «Деректерді сұрыптау» әдісі 

    Қаңлы мемлекеті мен қазіргі мемлекетінің басқару жүйесін сұрыптаңдар.

    Қаңлы мемлекеті мен қазіргі мемлекеттінің басқару жүйесінде қандай ерекшелікпен ұқсастық бар?

    Қаңлы мемлекеті Қазіргі мемлекет

    Shape2 Shape1





    Shape4 Shape3

    әр мемлекеттің 3 ұқсастығы

    әр мемлекеттің 3 ерекшелігі










    Learningapps.org бағдарламасында

    «Бәйге алу» әдісін пайдаланып Тест тапсырмалары беріледі.

    1. Қаңлылар билеушісінің титулы:

    А) Патша     В) гуньмо   С) Шаньюй   Д) Хан   Е) Князь

    2. Қаңлы елі неше бөлікке бөлінді

    А) екі иелікке     В) үш иелікке     С) төрт иелікке    

    Д) бес иелікке   Е) алты иелікке

    3.Қаңлылар мемлекетінің мерзімі:

    А) б.з.б. 3-2 ғ.ғ. – б.з. 5 ғ.     В) б.з.б. 4 – 3 ғ.     

    С) б.з. 4 – б.з. 6 ғ.ғ.               Д) б.з.б. 4 – 3 ғ.ғ.            

    Е) б.з.б. 1 ғ. – б.з.1 ғ.

    4.Қаңлы елі ішінде әр иелікті басқарғандар

    А)уәзірлер     В)тархандар      С)бектер                                Д) кіші хандар           Е) сұлтандар

    5.Қаңлылардың өмірі мен тұрмысын сипаттап жазған тарихшы

    А) Герадот В) Страбон С) Ктесий D) Сыма Цянь Е) Трог

    6.Қаңлы жауынгерлерінің саны: 120 мың 150 мың 300 мың 70 мың

    Оқушылар видео көріп, мәтінмен танысады



     

    1-топ.Қаңлы туралы деректерді анықтайды; Қаңлылырдың орналасуын картадан көрсетеді.

    2-топ.Қаңлалардың қоғамдық құрылысын анықтайды;







    Оқушылар өз ойларымен деректерді пайдаланады, мәселелі сұрақ әзірлеп сол мәселеге байланысты бес сұрақ құрастырып оған жауап жазады













    Сұрыптау тапсырмасын орындайды




    Бағалау критерий

    Дискриптор

    Әлеуметтік топтардың қоғамдағы рөлін қазіргі өмірмен салыстырады.

    Әлеуметтік топтардың қоғамдағы рөлін қазіргі өмірмен салыстыра алады.

    әр мемлекеттің 3 ерекшелігін

    анықтайды 3 ұқсастығын анықтайды;

    1 тесттің дұрыс жауабын көрсетеді

    2 тесттің дұрыс жауабын көрсетеді

    3 тесттің дұрыс жауабын көрсетеді

    4 тесттің дұрыс жауабын көрсетеді

    5 тесттің дұрыс жауабын көрсетеді

    6. тесттің дұрыс жауабын көрсетеді

    Топ басшысы топ мүшелерін көңіл күй смайликтерін бояу арқылы бағалауды жүзеге асырады.





    Бағалау

    «Көршіңе бір сөз таңда» әдіс

    Жұптар бірін-бірі бағалайды

    Мысалы:

    -Сен жарайсың

    -Сенің жауабың қанағаттанарлық

    -Мүмкіндігің оданда зор













    Өзін-өзі бағалау










    ҚБ «Бәйге алу» сайысында әр-бір дұрыс жауапқа 1балдан беріліп отырады



    Қосымша

    Мәлімет

    №1














    Қосымша

    мәлімет №2



























    https://learningapps.org/watch?v=p9cgsv52a22













    Қосымша

    мәлімет №3












    Сабақтың

    Соңы

    Кері байланыс:2 мин









    Үйге тапсырма 1 мин

    «Нысана» әдісі» әр оқушы өзінің нысанадағы орынын белгілейді.

    Эссе жаз

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Оқу ісінің меңгерушісі Презентация 6 сынып
    16.02.2023
    801
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Бедебаева Рабиға Ауезхановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации