Батыс Қазақстан облысы, Орал қаласы, «Орал «Сервис» технологиялық колледжі»МКҚК, "Тамақтандыруды ұйымдастыру" мамандығы бойынша арнайы пән оқытушысы
|
Модуль /пән атауы: |
КМ04. Дайын өнімді безендіру және өткізу/Тамақтандыру кәсіпорындарындағы өндірісті ұйымдастыру |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қаптама айналымын ұйымдастыру |
|
Дайындаған педагог: |
Китарова Жанипа Канатовна |
|
Курс, оқу жылы, топ: |
1 курс, |
|
Сабақтың өткізілетін күні: |
|
|
Сабақ типі |
Теориялық |
|
Оқу сабақтары барысында білім алушылар игеретін кәсіби біліктердің тізбесі: |
|
|
Білімділік: |
Студенттердің қаптама айналымы –қаптаманы қабылдау, қаптаманы сақтау, қаптаманы ашу, қаптаманы ашуға арналған құрал-саймандар және қаптаманы қайтару туралы түсінігін кеңейту, білімін арттыру. |
|
Тәрбиелік: |
Студенттерді өз бетінше ізденуге, еңбектенуге тәрбиелеу |
|
Дамытушылық: |
Студенттердің сабаққа белсенділігін арттыру, ойлау, саралау, жүйелеуге бейімділіктерін дағдыландыру |
|
Оқу-әдістемелік құрал-жабдықтар, анықтамалық әдебиеттер |
1. Қ.Күзембаев, Г.Күзембаева. Қоғамдық тамақтандыру өндірісін ұйымдастыру. Астана-2019; 2. В.В.Усов. Организация производства и обслуживания на предприятиях общественного питания. Москва-2018. |
|
Техникалық құралдар, материалдар |
Интерактивті тақта, карточкалар, ұялы телефондар |
|
Сабақтың барысы |
|
|
1. Ұйымдастыру кезеңі (5 минут) |
1. Сәлемдесу 2. Топты түгендеу 3. Оқу құралдарын түгендеу |
|
2. Үй тапсырмасын тексеру (20 минут) |
1. Қаптама деген не? 2. Қаптама айналым деген не? 3. Қаптама жабдықтары деген не? 4. Қаптамалардың жіктелу? 5. Қаптамаға қойылатын талаптар? |
|
3. Жаңа материалды түсіндіруге дайындық (жаңа тақырыпты болжау) (5 минут) |
Қаптама түрлері:
|
|
4. Жаңа материалды түсіндіру (30 минут) |
Қаптама айналымы қабылдау, ашу, сақтау және қайтарудан тұрады. Қаптаманы қабылдау. Тауармен бірге түскен қаптама тауар сияқты нормативті құжаттармен жабдықтау келісімі шарттарына сәйкес материалды жауапты тұлғамен қабылдану керек. Саны бойынша қабылдау қаптаманың нақты болуын текскруден және оны ілестірмелі құжат мәліметтерімен салыстырудан тұрады. Қаптаманың қабылдау кезінде сертификаттың болуына, сонымен қатар қаптама маркіленуіне, МЕСТ талаптарына сәйкестігіне көңіл бөлу керек. Қаптаманың сапа бойынша қабылдау кезінде оның бүтіндігін, сыртқы түрін тексеруді, ақауларға; зақымдану, ластану және т.б. көңіл бөледі. Келіп түскен қаптама сапасының МЕСТ талаптарына ілестірмелі құжаттарға сәйкестігін айқындайды. Қаптаманы ашу сапасын сақтау үшін арнайы құрал саймандарымен жүргізіледі. Жәшік және бөшкелерді дұрыс ашу төмендегі суретте көрсетілген.
Қаптаманы ашуға арналған құрал-саймандар: 1-балта-балға; 2-түтікті шеге суырғыш; 3,5-балға-шеге суырғыш; 4-қысқыштар; 6-бөшкелерден құрсауларын алғыш; 7- ағаш балға; 8-ағаш набойка; 9-томоганк; 10-шеге суырғыш-қайшы; 11-ыдысты ашуға арналған темір шыбық; 12-фигуралы рычаг; 13- металл набойка; 14- қап ашуға арналған пышақ. Қаптама арнайы бөлінген қоймада немесе жеке тұрғын бөлмелерде штабельді немесе стеллажды әдіспен сақталады. Өзінік иісі бар қаптаманы жеке сақтайды. Қаптарды мұқият шаңынан тазалап, кептіреді де, құрғақ бөлмеде стеллажда сақтайды. Қаптаманы қайтару реті жабдықтау келісім шартында қарастырылу керек. Белгілі бір жабдықтаушының, инвентарлы көп реттік қаптамасы оған келісімде қарастырылған кепіл бағасы бойынша қайтарылады. Тауар құнына қосылған қаптама құны қаптама материалы ретінде қаптама қабылдау орындарына қайтарылады. Тауар құнына қосылмаған қаптама жабдықтаушыға қайтару керек, бірақ оның реті келісімде қарастырылу керек. |
|
5. Жаңа материалды бекіту (20 минут) |
|
|
Сабақ бойынша рефлексия (8 минут) |
Түйін сөз:
Қаптаманы ашуға арналған құрал-саймандар: |
|
6. Үй тапсырмасы (2 минут) |
Қаптама айналымын ұйымдастыру |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ. Қаптама айналымын ұйымдастыру, 1 курс
Ашық сабақ. Қаптама айналымын ұйымдастыру, 1 курс
Батыс Қазақстан облысы, Орал қаласы, «Орал «Сервис» технологиялық колледжі»МКҚК, "Тамақтандыруды ұйымдастыру" мамандығы бойынша арнайы пән оқытушысы
|
Модуль /пән атауы: |
КМ04. Дайын өнімді безендіру және өткізу/Тамақтандыру кәсіпорындарындағы өндірісті ұйымдастыру |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қаптама айналымын ұйымдастыру |
|
Дайындаған педагог: |
Китарова Жанипа Канатовна |
|
Курс, оқу жылы, топ: |
1 курс, |
|
Сабақтың өткізілетін күні: |
|
|
Сабақ типі |
Теориялық |
|
Оқу сабақтары барысында білім алушылар игеретін кәсіби біліктердің тізбесі: |
|
|
Білімділік: |
Студенттердің қаптама айналымы –қаптаманы қабылдау, қаптаманы сақтау, қаптаманы ашу, қаптаманы ашуға арналған құрал-саймандар және қаптаманы қайтару туралы түсінігін кеңейту, білімін арттыру. |
|
Тәрбиелік: |
Студенттерді өз бетінше ізденуге, еңбектенуге тәрбиелеу |
|
Дамытушылық: |
Студенттердің сабаққа белсенділігін арттыру, ойлау, саралау, жүйелеуге бейімділіктерін дағдыландыру |
|
Оқу-әдістемелік құрал-жабдықтар, анықтамалық әдебиеттер |
1. Қ.Күзембаев, Г.Күзембаева. Қоғамдық тамақтандыру өндірісін ұйымдастыру. Астана-2019; 2. В.В.Усов. Организация производства и обслуживания на предприятиях общественного питания. Москва-2018. |
|
Техникалық құралдар, материалдар |
Интерактивті тақта, карточкалар, ұялы телефондар |
|
Сабақтың барысы |
|
|
1. Ұйымдастыру кезеңі (5 минут) |
1. Сәлемдесу 2. Топты түгендеу 3. Оқу құралдарын түгендеу |
|
2. Үй тапсырмасын тексеру (20 минут) |
1. Қаптама деген не? 2. Қаптама айналым деген не? 3. Қаптама жабдықтары деген не? 4. Қаптамалардың жіктелу? 5. Қаптамаға қойылатын талаптар? |
|
3. Жаңа материалды түсіндіруге дайындық (жаңа тақырыпты болжау) (5 минут) |
Қаптама түрлері:
|
|
4. Жаңа материалды түсіндіру (30 минут) |
Қаптама айналымы қабылдау, ашу, сақтау және қайтарудан тұрады. Қаптаманы қабылдау. Тауармен бірге түскен қаптама тауар сияқты нормативті құжаттармен жабдықтау келісімі шарттарына сәйкес материалды жауапты тұлғамен қабылдану керек. Саны бойынша қабылдау қаптаманың нақты болуын текскруден және оны ілестірмелі құжат мәліметтерімен салыстырудан тұрады. Қаптаманың қабылдау кезінде сертификаттың болуына, сонымен қатар қаптама маркіленуіне, МЕСТ талаптарына сәйкестігіне көңіл бөлу керек. Қаптаманың сапа бойынша қабылдау кезінде оның бүтіндігін, сыртқы түрін тексеруді, ақауларға; зақымдану, ластану және т.б. көңіл бөледі. Келіп түскен қаптама сапасының МЕСТ талаптарына ілестірмелі құжаттарға сәйкестігін айқындайды. Қаптаманы ашу сапасын сақтау үшін арнайы құрал саймандарымен жүргізіледі. Жәшік және бөшкелерді дұрыс ашу төмендегі суретте көрсетілген.
Қаптаманы ашуға арналған құрал-саймандар: 1-балта-балға; 2-түтікті шеге суырғыш; 3,5-балға-шеге суырғыш; 4-қысқыштар; 6-бөшкелерден құрсауларын алғыш; 7- ағаш балға; 8-ағаш набойка; 9-томоганк; 10-шеге суырғыш-қайшы; 11-ыдысты ашуға арналған темір шыбық; 12-фигуралы рычаг; 13- металл набойка; 14- қап ашуға арналған пышақ. Қаптама арнайы бөлінген қоймада немесе жеке тұрғын бөлмелерде штабельді немесе стеллажды әдіспен сақталады. Өзінік иісі бар қаптаманы жеке сақтайды. Қаптарды мұқият шаңынан тазалап, кептіреді де, құрғақ бөлмеде стеллажда сақтайды. Қаптаманы қайтару реті жабдықтау келісім шартында қарастырылу керек. Белгілі бір жабдықтаушының, инвентарлы көп реттік қаптамасы оған келісімде қарастырылған кепіл бағасы бойынша қайтарылады. Тауар құнына қосылған қаптама құны қаптама материалы ретінде қаптама қабылдау орындарына қайтарылады. Тауар құнына қосылмаған қаптама жабдықтаушыға қайтару керек, бірақ оның реті келісімде қарастырылу керек. |
|
5. Жаңа материалды бекіту (20 минут) |
|
|
Сабақ бойынша рефлексия (8 минут) |
Түйін сөз:
Қаптаманы ашуға арналған құрал-саймандар: |
|
6. Үй тапсырмасы (2 минут) |
Қаптама айналымын ұйымдастыру |
шағым қалдыра аласыз














