Ашық сабақ "Қарахан мемлекеті."

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Қарахан мемлекеті."

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ Қазақстан тарихы "Қарахан мемлекеті." тақырыбы бойынша жаңартылған білім мазмұны бағдарламасы негізінде құрастырылды. Мұғалімдерге ҚМЖ құрастыруда бағыт береді днп ойлаймын
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мірзімді жоспар



ҰМЖ тарауы: 7.2А Xғ. - XIII ғ.

ғасырлардың басындағы Қазақстан


Күні:

Мұғалімнің аты - жөні: Темирбаев Д.Т


Сынып: 7

Қатысқандар -

Қатыспағандар -


Сабақтың тақырыбы:

Сабақ №1

Қарахан мемлекеті.


Зерттеу сұрағы. Неліктен Қарахан мемлекеті ислам дінін мемлекеттік дін деп жариялады?


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

6.3.1.3 – Х-ХІІІ ғасыр басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау.

6.3.1.4 - Тарихи ұғымдарды қолданып, Қарахан мемлекетіндегі жер иелену ерекшеліктерін түсіндіру.


Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар: X-XIII ғасыр басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін және жер иеленудегі жаңа атауларды игереді.

Оқушылардың басым бөлігі: Олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын түсіндіреді.

Кейбір оқушылар: мемлекеттің ішкі, сыртқы саясатын сипаттайды.


Бағалау критерийі

  • Қарахан мемлекетінің саяси құрылысын анықтайды.

  • Қарахан мемлекетінің саяси шекарасын картаға белгілейді.


Тілдік мақсаттар

Оқушылар: Қарахан мемлекетіндегі ислам дінінің алатын орнын анықтайды.


Оқулықтан мемлекеттің құрылуы, қоғамдық құрылысы жайлы мәтіннен ақпарат алады (оқылым); Электрондық оқулықтан Қарахан мемлекеті туралы ақпарат тыңдатып, ислам дінінің мемлекеттік мәдениетке әсерін баяндайды (тыңдалым);

Қарахан мемлекетінің құлау себептерін түсіндіріп, дәптерге түсіреді (жазылым);


Пәнге қатысты лексика мен терминология. Иқта, иқтадар, вақф, вассал, мильк, биліктің дуалды жүйесі.


Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер

Талқылауға арналған тармақтар:

Исламданудың басталуын Қарахан мемлекетінің ханы Сатұқ Боғра ханмен байланыстырады, өйткені ....

Сіз неліктен Қарахан мемлекеті исламды мемлекеттік дін деп жариялағанын айта аласыз ба? неліктен?

Жазылым бойынша ұсыныстар: Қарахандық дәуір біздің ертедегі бабаларымыздың өміріндегі жаңа кезең болды,

бұл ....


Құндылықтарға баулу

Қарахан мемлекетінің және ислам дінінің Қазақ хандығы тарихындағы маңыздылығын түсіндіру арқылы МЕ «тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы» құндылығына баулу.


Пәнаралық байланыс

Дүние жүзі тарихы, география.

Осы пәндердегі алған білімдерімен пәнаралық байланыс жасаймын.


Алдыңғы білім

VI-IХғғ. Қазақ территориясында қалыптасқан мемлекеттердің саяси жағдайлары және мемлекеттік территориялары жайлы қалыптасқан түсініктерін пайдалана отырып, Қарахан мемлекетінің қалыптасуындағы саяси ерекшеліктерін анықтайды.


Сабақтың барысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар


Сабақтың басы

(10 минут)

2минут



4минут















4 минут














Оқу мақсаты




Ұйымдастыру шаралары (сәлемдесу, оқушыларды түгендеу).

Оқушыларды сандар арқылы 4 топқа бөлемін.

Қима қағаздар


Тапсырма 1.

Топтық әдіс арқылы көшпелілердің рухани мәдениеті тақырыбы бойынша үй жұмысын тексеру.

1 топ.

- Түріктердің наным - сенімдері қандай болды?

2 топ.

- Қазақстанда мұсылман діні қашан қалыптаса бастады?

3 топ.

- Мұсылман діні VIII ғасырдан бастап Қазақстанның қай аймағында кең етек жая бастады?

4 топ.

- Картадан басқа діни әдет - ғұрыптардың орталығы болған қалаларды көрсет?

Тапсырмалар жазылған үлестірме қағаздар


Тапсырма 2. Оқушыларды «Мозайка» арқылы 4 топқа бөлемін.

- Кім бүгінгі сабақтың тақырыбын атайды?

6.3.1.3 – Х-ХІІІ ғасыр басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау.

Интербелсенді тақта АКТ

Сабақтың ортасы

20 минут





10 минут

(топтық жұмыс)















3 минут













2 минут

(жекелей жұмыс)







5 минут

Тапсырма 3.



  1. Оқулықтағы мәтінмен жұмыс. «Джиксо» арқылы талдайды.

  1. топ. Қарахан мемлекетінің құрылуы және оның жер аумағы .

  2. топ. Саяси – әлеуметтік құрылымы.

  3. топ. Иламның қабылдануы.

  4. топ. Қарахан мемлекетінің құлауы.

1 әрекет. Қос жазба күнделігін толтырады.

Топтағы ең үздігін бүкіл сыныпқа таныстырады.



Оқулықтағы мәтін

Оқушының түсіндірмесі

иқтадар


вакф


мильк


вассал


биліктің дуалды

жүйесі






Қалыптастырушы бағалау. «Бағдаршам».



2әрекет. Салыстыру кестесі.

Концепті: «Ұқсастық пен айырмашылық»



Қимақ қағанаты

Ұқсастығы

Қарахан мемлекеті

1

2

3

1

2

3

1

2

3

Кері байланыс

1 тапсырма. «Екі жұлдыз, бір тілек».



Оқулықтан

53 -57 беттер.





















Сөздікпен жұмыс



64-65 беттер









Сабақтың соңы

(10 минут)

Қалыптастырушы бағалау тапсырмасымен жұмыс жасату.

Кері байланыс беру.



1. Тұжырымдарға мағынасына қарай атау беріңіз.



1

Ең жоғары билеуші титулы

2

Қағанның мемлекеттік саяси - әкімшілік іс жүргізетін жері.

3

Олар үлесті жерлердің билеушілері болды. Қағандар тәрізді олардың өз әкімшілік орталықтары қызметін атқарған сарайлары және тұрақты ставкалары (ордалары) болды.

4

Ол әрі көмекші, әрі кеңесші болып саналады.

5

Тәртіп сақталуын қадағалады, оларға сот үкімдерінің және әдеттегі право нормаларының (тору) орын алуын бақылау міндеттеледі, шекараларды қорғау да соларға жүктеледі.



  • .......................................................................

  • ......................................................................

  • .....................................................................

  • ....................................................................

  • ....................................................................

Тапсырма 2.

2. Кескін картада Қарахан мемлекетінің иелік аумақтарын, шекаралас елдерін және иеліктерінің орталықтарын белгілеңіз.



Дескриптор.

Білім алушы

-ең жоғары билеуші титулын анықтайды;

-қағанның мемлекеттік саяси – әкімшілікті жүргізген жерін атайды;

- жер үлестерінің билеушілерін атайды;

Көмекші, әрі кеңесші қызметін атқарған лауазым иелерін көрсетеді;

- Мемлекеттегі тәртіптің сақталуын қадағалаушы лауазымын атайды;

- Қарахан мемлекетінің 2 иелік аумағын, 2 иелік орталығын және шекаралас мемлекеттердің кемінде екеуін кескін картада белгілейді.



Үйге тапсырма беру

Оқулықтағы мәтін бойынша тест сұрақтарын құрап келу;

Қарахан мемлекетінің құлау себептерін нақты түсіндіріп, дәптерге жазыңдар.





ҚБ парағы





















































Кесте толтыру



















Саралау – сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?

Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



Барлық оқушылар мәтінмен жұмыс жүргізеді. «Джигсо» әдісі арқылы талдайды. Саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілін қолданып оқушылардан жауап алу үшін алдын - ала дайындалған сұрақтар қояды; Алымы жақсы оқушылардың табысқа жетуіне ықпал ету;

Жаңа дін мемлекет өміріне қалай әсер етті?

3 тапсырмада ҚБ бағалауда

«Бағдаршам» әдісін пайдаланамын. 2 әрекетте кері байланыста «Екі жұлдыз, бір тілек», ҚБ парағы жүргізіледі.

Денсаулық сақтау педагогикасын, СЭС талаптарын сақтау.

Егер зейіндері шашырап кетсе қажеттіліктеріне сәйкес ой сергек өткізу.





Сабақ бойынша рефлексия























Жалпы бағалау



Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқу мен оқытуға қатысты)

1:

2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқытуды да оқуға қатысты)

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекеленген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.12.2017
3107
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі