Материалдар / Ашық сабақ Қарахан мемлекеті 6 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Қарахан мемлекеті 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Тарих пәні ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2019
4653
7 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

6.2A Х – XІІІ ғғ. Қазақстан территориясындағы мемлекеттер

Мектеп:№61 орта мектеп



Күні:13.11.2019ж

Мұғалімнің аты-жөні: Г.Кенжебаева


Сынып:6а


Қатысқандар саны:16

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы:

Қарахан мемлекеті

Зерттеу сұрағы: Неліктен Қарахан мемлекеті исламды мемлекеттік дін деп жариялады?


Ойлау деңгейінің дағдылары

Білу түсіну


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

6.3.1.3 Х-ХІІІ ғасырдың басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау;

6.2.1.2 Ислам дінінің қоғамдық өмірге ықпалын анықтау.


Сабақ мақсаттары


Барлық оқушылар: Қарахан мемлекетінің дамыған орта ғасыр кезеңіндегі тарихи орнын анықтап, орталықтанған мемлекеттің даму ерекшеліктерін түсіндіреді;

Оқушылардың басым бөлігі: Х-ХІІІ ғасырдың басындағы мемлекеттердің даму ұқсастықтары мен айырмашылықтарын ажыратады;

  • Кейбір оқушылар: Ислам дінінің қоғамдық өмірге ықпалын анықтайды.


Бағалау

критерийі

Мемлекеттің жер аумағын картадан көрсетеді;

Қарахан мемлекетін саяси-әлеуметтік құрылымын сипаттайды;

Қарахандықтардың ислам дінін қабылдау себебін түсіндіреді


Тарихи концепт

Өзгеріс пен сабақтастық


Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

"Қарахан мемлекеті" тақырыбында бейнежазба тыңдалады.

"Қарахан мемлекетінің құрылу тарихы" тақырыбына топтық талдау жасайды.

Мәтінді оқып тірек сызбағы түсіреді.

Тарихи кезеңдерді талдай отырып кестеге түсіреді.

Пәнге қатысты лексика мен терминология

Жігіл, яғма , иқта, вахф, қидан.

Диалог пен жазуға пайдалы сөздер тізбегі:

Қарахан әулетінің шығу тегі кімдермен байланысты?

999 жылы Қарахандықтар Орталық Азиядағы Саманилер мемлекетін талқандады себебі..........................

Қарахандықтардың өзара қырқысын пайдаланған көрші тайпалар..................................

Қарахан мемлекетінде ислам діні мемлекеттік дін ретінде жарияланды.........................


Құндылықтарды дарыту

Патриотизм, азаматтық жауапкершілік, ашықтық, өмір бойы білім алу


Пәнаралық байланыстар

Оқылым, жазылым тапсырмаларын орындату арқылы қазақ тілімен байланысты, картамен жұмыс арқылы географиямен байланысты жүзеге асыру



Бастапқы білім

Оқушылар ерте орта ғасырлық мемлекеттер Түргеш, Қарлұқ қағанаты кезінде арабтардың Қазақстан жеріне келе бастауы н және Атлах шайқасының тарихы туралы біледі


Сабақ барысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар


Сабақтың басы


5-мин



Ұжымдық жұмыс «Ой қозғау» стратегиясы

"Қарахан мемлекеті" тақырыбында бейнежазба" көрсетіледі.

1.Қарахан мемлекетінің негізін қалаған кім?

2.Қарахан мемлекетіндегі билік нешеге бөлінді?

3. Исламды мемлекеттік дін деп жариялаған қаған?

Бағалау:Мұғалім мадақтауы-Мадақтау.


.



Сабақтың ортасы




10 мин














3 мин





7 мин













5 мин











5 мин

Түрлі түсті қағаз қиындылары арқылы сынып оқушылары үш топқа топтастырылады және жаңа тақырыптың оқу мақсатымен, бағалау критерийлерімен таныстырылады.

Тапсырма 1. Топтық жұмыс "Тұжырымдамалық карта" әдісі

Топтарға тақырыпшалар бөлініп беріледі және қосымша материалдар беріледі. Тақырыпты оқи отырып тірек сызба арқылы Қарахан мемлекетінің саяси әлеуметтік құрылымын анықтайды.

Ерекшеліктеріне қарай мемлекет пен діннің өзара қатынасын түсіндіреді.

І-топ Қарахан мемлекетінің құрылуы мен жер аумағы. Саяси-әлеуметтік құрылымы.

ІІ-топ Исламның қабылдануы

ІІІ-топ Қарахан мемлекетінің құлауы.

Бағалау: Өзара бағалау- "Б " бағалау парағы

Кері байланыс

1. Қарахан мемлекетінде биліктің қандай жүйесі қалыптасты?

2. Ислам дінінің мемлекеттік дін деп жариялану себебі?

3.Қарахандықтардың құлдырау себебі неде?

Тапсырма 2.Жұптық жұмыс - Сәйкестендіру

Шарты: Берілген сөздерді анықтамаларымен сәйкестендір


Ихта


Қағанның маңайындағыларға берілетін жер үлесі

Вахф


Дінбасылардың меншігі

Жекеменшік


Мүлік мемлекеттік салық түріндегі жерлер

Жікіл, яғма


Қарахан мемлекетіндегі билік екі тайпалық топ

Бағалау:өзара бағалау- Дайын үлгі жауап арқылы


Тапсырма 3 Жеке жұмыс- "Т" кестесі

Шарты: Қараханның мемлекет ретінде дамуына діннің қатынасын сипаттап жазады.

Мемлекет Дін





Бағалау:Өзін-өзі бағалау- Бағдаршам түстері арқылы




Слайтар


Жұмыс дәптері


Сабақтың соңы

5 мин

Рефлексия: Шолиер табақшалары

(білу, түсіну, қолдану)



Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы




Тілдік қабілеті жоғары оқушылар тілдік қабілеті төмен оқушылармен араластырылып отырғызылады.

Қабілеті жоғары оқушылар ой қорытынды жасайды, тапсырмалар бойынша 3-тен артық дәлелдер келтіре алады

Сабақтың әр кезеңінде оқушылардың материалды меңгеруі қандай деңгейде екенін анықтау үшін бағалау критерийіне сәйкес топтар өзара бір-бірін бағалайды, мұғалім оқушыларды өзі бағалайды, оқушылар өзін-өзі бағалайды.

Компьютерді, ноутбуктерді тек тапсырма кезінде аз уақыт жұмыс жасап өшіру, интерактивті тақтаны қажет емес уақытта сөндіріп қою.


Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!