Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Ашық сабақ "Қарапайым тригонометриялық теңсіздіктерді шешу "
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Ашық сабақ "Қарапайым тригонометриялық теңсіздіктерді шешу "
Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық оқушылар істей алады: қарапайым тригонометриялық теңсіздіктерді шешеді
Көптеген оқушылар істей алады: қарапайым тригонометриялық теңсіздіктерді шешуді үйренеді
Кейбір оқушылар істей алады: қарапайым тригонометриялық теңсіздіктерді шешуге тырысады
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Сабақтың тақырыбы: Қарапайым
тригонометриялық теңсіздіктерді шешу
Бөлімі:
Тригонометриялық теңдеулер
мен теңсіздіктер
Педагогтің
аты-жөні:
Күні:
Сыныбы:10
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың
тақырыбы:
Қарапайым тригонометриялық
теңсіздіктерді шешу
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
10.1.3.9 - қарапайым
тригонометриялық теңсіздіктерді шеше алу
Сабақтың
мақсаты:
Барлық оқушылар істей
алады:қарапайым тригонометриялық
теңсіздіктерді шешеді
Көптеген оқушылар істей
алады:қарапайым тригонометриялық
теңсіздіктерді шешуді үйренеді
Кейбір оқушылар істей алады:
қарапайым тригонометриялық теңсіздіктерді шешуге
тырысады
Бағалау
критерийлері
қарапайым тригонометриялық
теңсіздіктерді шеше алады
Құндылықтарға
баулу
Тақырып бойынша меңгерген
білімдерін өмірдегі қолдану аймағын, қайда қолданылатындығы және
дамытатындығы туралы түсіндіру арқылыөмір бойы білім алу
құндылығы қалыптасады.
Сабақтың
барысы:
Сабақ
кезеңі/Уақыты
Педагогтің
іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы
«Жақсартуға арналған
уақыт»-әдісі
Ұйымдастыру
кезеңі
Сыныпта жағымды атмосфера
қалыптастыру мақсатындаоқушылармен«Сәлем» бес
саусақарқылы амандасу (оқушылар
Сәлем сөзінен алақандарын беттестіруден бастап, әр саусаққа Мен
бүгін саған сәттілік тілеймін деп бір – бірінетілек тілейді. Өткен сабақтың
сұрақтары беріледі
Оқушылар бұрынғы білімдерін
жаңғыртып еске түсіреді .
Дескриптор
-сұрақтарға жауап
береді
Жалпы балл
-2
Оқулық 10 –
сынып
«Миға шабуыл»
әдісі
Теңсіздіктерді
шешіңдер:
cosx3>√32
3ctg(π6+x2)>√3
cos2x<0,5
2sinxcosx≥√22
Оқушы жауаптарын қадағалап ,
дұрыс жолға бағыттап отырады
Дескриптор:
-тапсырманы
орындайдыЖалпы балл -
2
Оқулық
10-сынып.
Сабақтың
ортасы.Ой
қозғау
Жаңа тақырып ты меңгеру
кезеңі
Топтық жұмыс, жеке
жұмыс
Тригонометриялық
теңсіздіктерді шешу дегеніміз-теңсіздікті қанағаттандыратын және
оған кіретін белгісіздердің мәндер жиынын
табу
Тригонометриялық
теңсіздіктерді шешу үшін қолданылатын
алгоритмдер:
тригонометриялық теңсіздікті
қарапайым тригонометриялық теңсіздікке
келтіру;
бір координаталық жазықтыққа
теңсіздіктің құрамында берілген тригонометриялық функцияның
графигін салу және у=а түзуін жүргізу;
функциялар графиктерінің
қиылысу нүктелерін табу;
берілген теңсіздікті
қанағаттандыратын қисықтың бөлігі мен бас аралықты
анықтау;
сәйкес кері тригонометриялық
функцияның мәнін ескеріп, бас аралықтың шеткі нүктелерінің
абсциссаларының мәнін табу;
Оқушылар берілген теңдеуден
туынды алады, дәптерге жазады.
Дескриптор:
-сабақты
түсінеді
-сұрақтарға жауап
береді
Жалпы балл
-2
10-сынып
оқулығы
Оқулықтан
есептер
шығару
Есептерді
шығарыңдар
A) [;]Z
B) (;)Z
C)
(;)Z
D) (;)Z
Есептердің шығару жолдары
талданады, түсініктеме беріледі
Дескриптор:-есепті
шығарады
Жалпы балл
-3
ДК
экраны
10-сынып
оқулығы.
Сабақтың
соңы.
«Білгеніңмен
бөліс»әдісі
Жеке
жұмыс
Рефлексия
Білім
дағдысы:Түсіну
Кестені
толтырыңыз.
Еркін
Еріксіз
Гармониялық
Ішкі күштердің әсерінен пайда
болады
Сыртқы күштердің әсерінен
пайда болады
Физикалық өлшемі косинус
немесе синус заңымен өлшенеді.
«Бағдаршам»әдісі
арқылыкері байланыс. Бүгінгі сабақта
қандай жаңа, қызықты нәрселер білдіңдер? Сабақ кезіндегі
белсенділігіне қарай бағдаршам түстерін
таңдаймыз.
Оқушылар берілген кестені
толтырады.
Дискриптор: - толымсыз квадрат
теңдеулерді көрсетеді.
Жалпы балл
-1
10-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз