Материалдар / Ашық сабақ. Қасым Аманжолов «Жас дәурен»
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ. Қасым Аманжолов «Жас дәурен»

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақтың аса ірі ақындарының бірі – Қасым Аманжоловтың өмірі мен шығармашылығы жайында әр қырыннан мағлұмат беру. Қ.Аманжоловтың «Жас дәурен» өлеңінен қандай көңіл күйді байқауға болады? Өлеңдегі автордың ойы мен көтерілген мәселені анықтаңдар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қаңтар 2023
428
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім: 6

Мектеп: № 9

Күні: 28.12.2021ж

Мұғалімнің аты-жөні: Жумабаева Бакытгуль Нуритеновна.

Сынып: 9

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Қасым Аманжолов «Жас дәурен»

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

Қазақтың аса ірі ақындарының бірі – Қасым Аманжоловтың өмірі мен шығармашылығы жайында әр қырыннан мағлұмат беру.

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар: Поэзиялық шығармадағы автордың ойын анықтайды.

Кейбір оқушылар: Поэзиялық шығармадағы автордың ойы мен көтерілген мәселені анықтап, оқырманға әсерін бағалай алады.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Мұғалімнің іс-әрекеттер

Оқушының әрекеті

Бағалау

Дереккөздер

Сабақтың басы


Ұйымдастыру кезеңі

Сәлемдесу;

Оқушылардың және сыныптың дайындығын тексеру.

Психологиялық ахуал туғызу «Аффирмациялар» тренингі


Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы:

Қасым Аманжолов «Жас дәурен»


Сабақтың оқу мақсаты мен критерийлері оқушыларға түсіндіріледі.

Ойтүрткі. Ақындар неліктен жастық шағын өлеңге қосады?

Қалай ойлайсың, жастық шақ несімен бағалы?

Жаңа сөздер:

Жас дәурен – счастливое время

Құбылыс – явление

Сіркіреп жауып – капает


Оқушының өзіне деген позитивтік көзқарасты қалыптастыру. Мысалы: «Мен табысты оқушымын», «Менің қолымнан келеді»т.б аффирмацияларды қолданады.


Проектор, компьютер


Сабақтың ортасы

























Сабақтың соңы


Оқылым

1-тапсырма. Қ.Аманжоловтың «Жас дәурен» өленің оқыңдар. Өлеңнен қандай көңіл күйді байқауға болады? Сипаттап айтыңдар. Өлеңдегі автордың ойы мен көтерілген мәселені анықтаңдар. «Жұптас, ойлас, бөліс» әдісі арқылы ынтымақтаса жұмыс жасай отырып өз ойларын еркін, дәлелді түрде жеткізе білуге ықпал ету. Әр оқушы алдымен өзі орындайды, топқа түсіндіреді.

Тыңдалым.


2-тапсырма. Аудиомәтінді тыңдау арқылы тест сұрақтарына жауап беру.

Қасым Аманжолов кім?

А)драматург В)ақын С)сатирик D)композитор

Қасым Аманжолов қандай жанрда жазған?

А)лирикалық В) эпикалық С)әдеби

D) публицистикалық

Ақын нешінші жылы туған?

А)1911 В)1904 С)1845 D)1919

Ақын қай жерде туған?

А)Қарқаралы ауданы В)Алматы қаласы С)Павлодар қаласы D)Ақмола обл.


Берілген сөз тіркестерін сәйкестендіріңдер және қандай сөздермен ауыстыруға болады?

«Үш жақты күнделік» әдісі.


Сөз тіркесі

Мағынасы

Сипаттама

Үлесімді мол қармадым

Өмірден әсер алып, шабыттану


Қызығыңа тоймау

Көп нәрсе үйрендім


Тірлікте тербелейін

Қмірге құштарлық



Жазылым

8-тапсырма. Өмірден алғың келетін үлесің туралы кластер құр.

«Мадақтау» әдісі арқылы мұғалім білім алушылардың шығарманың оқырманға әсерін, өзі алған әсерімен бөлісуіне қарай «Жарайсың», «Еңбектенгенің көрініп тұр», «Сен бұдан да жақсы істей аласың» деген сөздермен кері байланыс береді.


Үй тапсырмасы: Қасым Аманжоловтың “Жас дәурен” өлеңінен үзінді жаттау.


Мұғалімнің көмегімен шығармадағы автордың ойы мен көтерілген мәселені анықтап, топтық, жұптық, жеке жұмыстар атқарады.

«Екі жұлдыз, бір тілек»































Бес саусақ» тәсілі

Бағалау парақшалары

А4 қағаздары









Дәптер, оқулық




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!