Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
7
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен
амандасу, түгендеу.
2. Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек
білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық
оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
|
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту
арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын
оятады.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
ДК
экраны
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау.
Ммұғалім оқушыларға
сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
Бір-біріне сұрақтар
қояды. Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен
бөліседі.
Оқушылар сұрақтарға жауап
беріп, өзара ұжымдық талқылау
жасағаннан
Осы тапсырманы орындау арқылы
оқушылардың айтылым дағдысы
қалыптасады
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Интербелсенді
тақта
|
|
№1-тапсырма:
Жеке
жұмыс
|
Айтылым
Суретте не бейнеленгенін
айтып, сипаттайды.
Түсініксіз сөздерді «Блум
түймедағы» тәсілі арқылы
талдайды.
|
Дескриптор: Жалпы – 3
балл.
-Суретпен жұмыс
жасайды
Сипаттайды
-Талдайды
|
10-сынып оқулығы, жұмыс
дәптері
|
|
№2-тапсырма:
Жұптық
жұмыс
Оқулықта берілген
тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
4-тапсырма
Топтық
жұмыс
Мұғалім оқушыларды топпен
жұмыс жасауға, сын тұрғысынан ойлау дағдысын қолданып пікрін
білдіруге баулиды.
3-тапсырма
Жеке
жұмыс
Тапсырма
Жеке
жұмыс
Оқушыларға бағыт-бағдар
береді.
|
Тыңдалым
Айтылым
Сұрақтарға жауап беріп,
парталасымен сұхбат құрады.
Оқылым
Топқа бөлініп, тапсырмаларды
орындайды.
1-топ: «Торлы диаграмма»
арқылы мәтінді талдайды.
2-топ: Берілген сөздердің
синонимдерін табады: елі, шексіз, аймақ, бүкіл, суық,
т.б.
3-топ: «Қауіпті» бес жолды
өлең айтады.
Жазылым
Берілген сөз тіркестерінің
ішінен қабыса байланысқан сөз тіркестерін
табады.
Айтылым
Мәтіннен антонимі бар
сөйлемдерді теріп жазады.
|
Дескриптор: Жалпы - 4
балл.
-Сұхбаттасады
-Сурет бойынша жұмыс
жасайды.
Дескриптор
5
балл
-Негізгі ақпаратты
анықтайды
Мәтінді
оқиды
-Мәтіннің мазмұнын
игереді
-Сипаттайды
Дескриптор
3
балл
-Сұрақтарға жауап
береді.
«Бес саусақ» арқылы
бағалау.
Дескриптор
3
балл
-Анықтайды
-Сұрақ
қояды
|
10-сынып оқулығы, жұмыс
дәптері
Слайдтар
Суреттер
тапсырмасы
Кесте
Сызба
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Еркін микрофон»
әдісі. Мұғалім оқушылардың сабаққа
деген рефлексиясын тыңдайды.
Үй
тапсырмасы
|
Оқушылар бүгінгі
сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа
қорытынды жасайды.
5-
тапсырма
|
Мұғалім
оқушыларды «Жапондық
бағалау» әдісі арқылы бағалайды.
Яғни «Дұрыс келісемін»,
«Толықтырамын, басқа көзқарасым
бар»
|
|