Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқамерзімді жоспар

    №29-сабақ.

    Бөлім:

    8.Жер планетасындағы қауіпті қалдықтар Думан Рамазан «Соңғы дем» әңгімесі . Қайнар Олжай «Жер мен аспан арасындағы дастан» кітабы

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сыныбы:10

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Қауіпті қалдықтар

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    10.3.4.1-ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндер (мақала,интервью,баспасөз парғы)бойынша салыстырмалы (жанры,құрылымы,тілдік құралдары,мақсатты аудиториясы)талдау жасау

    Сабақтың мақсаты:

    ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндер (мақала,интервью,баспасөз парғы)бойынша салыстырмалы (жанры,құрылымы,тілдік құралдары,мақсатты аудиториясы)талдау жасайды.

    Құндылықтарға баулу:

    «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту.

    7 мин.

    (Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

    1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

    2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

    Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

    Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.


    Оқулық, жұмыс дәптерлері

    ДК экраны

    Жаңа сабаққа кіріспе


    (Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.

    Ммұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

    Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

    Өз ойымен бөліседі.

    Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан

    Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады


    Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.









    Интербелсенді тақта

    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.

    26 мин.

    Сөздік жұмысы

    Жазылым



    Айыппұл-штраф

    Жарылыс-взрыв

    Төтенше-чрезвычайный

    Орай-связи

    Тірі-живой

    Баба-предок

    Аймақ-регион

    Бидай-пшеница

    Топырақ-почва

    10-сынып оқулығы, жұмыс дәптері



    Сөздік


    №1-тапсырма:

    Жеке жұмыс

    Айтылым

    Суретте не бейнеленгенін айтып, сипаттайды.

    Түсініксіз сөздерді «Блум түймедағы» тәсілі арқылы талдайды.

    Дескриптор: Жалпы – 3 балл.

    -Суретпен жұмыс жасайды

    Сипаттайды

    -Талдайды

    10-сынып оқулығы, жұмыс дәптері


    №2-тапсырма:

    Жұптық жұмыс

    Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

    4-тапсырма

    Топтық жұмыс



    Мұғалім оқушыларды топпен жұмыс жасауға, сын тұрғысынан ойлау дағдысын қолданып пікрін білдіруге баулиды.

    3-тапсырма

    Жеке жұмыс





    Тапсырма

    Жеке жұмыс

    Оқушыларға бағыт-бағдар береді.

    Тыңдалым Айтылым

    Сұрақтарға жауап беріп, парталасымен сұхбат құрады.

    Оқылым

    Топқа бөлініп, тапсырмаларды орындайды.

    1-топ: «Торлы диаграмма» арқылы мәтінді талдайды.

    2-топ: Берілген сөздердің синонимдерін табады: елі, шексіз, аймақ, бүкіл, суық, т.б.

    3-топ: «Қауіпті» бес жолды өлең айтады.

    Жазылым

    Берілген сөз тіркестерінің ішінен қабыса байланысқан сөз тіркестерін табады.

    Айтылым

    Мәтіннен антонимі бар сөйлемдерді теріп жазады.

    Дескриптор: Жалпы - 4 балл.

    -Сұхбаттасады

    -Сурет бойынша жұмыс жасайды.

    Дескриптор

    5 балл

    -Негізгі ақпаратты анықтайды

    Мәтінді оқиды

    -Мәтіннің мазмұнын игереді

    -Сипаттайды









    Дескриптор

    3 балл

    -Сұрақтарға жауап береді.

    «Бес саусақ» арқылы бағалау.

    Дескриптор

    3 балл

    -Анықтайды

    -Сұрақ қояды

    10-сынып оқулығы, жұмыс дәптері









    Слайдтар













    Суреттер тапсырмасы











    Кесте









    Сызба




    Сабақтың соңы

    Ой толғаныс.

    Рефлексия

    7 мин.


    «Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім оқушылардың сабаққа деген рефлексиясын тыңдайды.

    Үй тапсырмасы

    Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

    5- тапсырма

    Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар»

    Рисунок 23



    Қысқамерзімді жоспар

    №30-сабақ.

    Бөлім:

    8.Жер планетасындағы қауіпті қалдықтар Думан Рамазан «Соңғы дем» әңгімесі . Қайнар Олжай «Жер мен аспан арасындағы дастан» кітабы

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сыныбы:10

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Қалдықтардың ішіндегі ең қауіптісі-радиоактивті қалдықтар

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Танабаев Сакен Нуркешевич
    18 Ақпан 2022
    2477
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ, "Қауіпті қалдықтар", 10 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ, "Қауіпті қалдықтар", 10 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ,"Қауіпті қалдықтар", 10 сынып ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндер (мақала,интервью,баспасөз парғы)бойынша салыстырмалы (жанры,құрылымы,тілдік құралдары,мақсатты аудиториясы)талдау жасайды.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқамерзімді жоспар

    №29-сабақ.

    Бөлім:

    8.Жер планетасындағы қауіпті қалдықтар Думан Рамазан «Соңғы дем» әңгімесі . Қайнар Олжай «Жер мен аспан арасындағы дастан» кітабы

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сыныбы:10

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Қауіпті қалдықтар

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    10.3.4.1-ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндер (мақала,интервью,баспасөз парғы)бойынша салыстырмалы (жанры,құрылымы,тілдік құралдары,мақсатты аудиториясы)талдау жасау

    Сабақтың мақсаты:

    ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндер (мақала,интервью,баспасөз парғы)бойынша салыстырмалы (жанры,құрылымы,тілдік құралдары,мақсатты аудиториясы)талдау жасайды.

    Құндылықтарға баулу:

    «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту.

    7 мин.

    (Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

    1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

    2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

    Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

    Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.


    Оқулық, жұмыс дәптерлері

    ДК экраны

    Жаңа сабаққа кіріспе


    (Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.

    Ммұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

    Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

    Өз ойымен бөліседі.

    Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан

    Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады


    Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.









    Интербелсенді тақта

    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.

    26 мин.

    Сөздік жұмысы

    Жазылым



    Айыппұл-штраф

    Жарылыс-взрыв

    Төтенше-чрезвычайный

    Орай-связи

    Тірі-живой

    Баба-предок

    Аймақ-регион

    Бидай-пшеница

    Топырақ-почва

    10-сынып оқулығы, жұмыс дәптері



    Сөздік


    №1-тапсырма:

    Жеке жұмыс

    Айтылым

    Суретте не бейнеленгенін айтып, сипаттайды.

    Түсініксіз сөздерді «Блум түймедағы» тәсілі арқылы талдайды.

    Дескриптор: Жалпы – 3 балл.

    -Суретпен жұмыс жасайды

    Сипаттайды

    -Талдайды

    10-сынып оқулығы, жұмыс дәптері


    №2-тапсырма:

    Жұптық жұмыс

    Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

    4-тапсырма

    Топтық жұмыс



    Мұғалім оқушыларды топпен жұмыс жасауға, сын тұрғысынан ойлау дағдысын қолданып пікрін білдіруге баулиды.

    3-тапсырма

    Жеке жұмыс





    Тапсырма

    Жеке жұмыс

    Оқушыларға бағыт-бағдар береді.

    Тыңдалым Айтылым

    Сұрақтарға жауап беріп, парталасымен сұхбат құрады.

    Оқылым

    Топқа бөлініп, тапсырмаларды орындайды.

    1-топ: «Торлы диаграмма» арқылы мәтінді талдайды.

    2-топ: Берілген сөздердің синонимдерін табады: елі, шексіз, аймақ, бүкіл, суық, т.б.

    3-топ: «Қауіпті» бес жолды өлең айтады.

    Жазылым

    Берілген сөз тіркестерінің ішінен қабыса байланысқан сөз тіркестерін табады.

    Айтылым

    Мәтіннен антонимі бар сөйлемдерді теріп жазады.

    Дескриптор: Жалпы - 4 балл.

    -Сұхбаттасады

    -Сурет бойынша жұмыс жасайды.

    Дескриптор

    5 балл

    -Негізгі ақпаратты анықтайды

    Мәтінді оқиды

    -Мәтіннің мазмұнын игереді

    -Сипаттайды









    Дескриптор

    3 балл

    -Сұрақтарға жауап береді.

    «Бес саусақ» арқылы бағалау.

    Дескриптор

    3 балл

    -Анықтайды

    -Сұрақ қояды

    10-сынып оқулығы, жұмыс дәптері









    Слайдтар













    Суреттер тапсырмасы











    Кесте









    Сызба




    Сабақтың соңы

    Ой толғаныс.

    Рефлексия

    7 мин.


    «Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім оқушылардың сабаққа деген рефлексиясын тыңдайды.

    Үй тапсырмасы

    Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

    5- тапсырма

    Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар»

    Рисунок 23



    Қысқамерзімді жоспар

    №30-сабақ.

    Бөлім:

    8.Жер планетасындағы қауіпті қалдықтар Думан Рамазан «Соңғы дем» әңгімесі . Қайнар Олжай «Жер мен аспан арасындағы дастан» кітабы

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сыныбы:10

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Қалдықтардың ішіндегі ең қауіптісі-радиоактивті қалдықтар

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Ашық сабақ 10 сынып
    18.02.2022
    2477
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Танабаев Сакен Нуркешевич
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации