Материалдар / Ашық сабақ, "Қауіпті қалдықтар", 10 сынып

Ашық сабақ, "Қауіпті қалдықтар", 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ,"Қауіпті қалдықтар", 10 сынып ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндер (мақала,интервью,баспасөз парғы)бойынша салыстырмалы (жанры,құрылымы,тілдік құралдары,мақсатты аудиториясы)талдау жасайды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Ақпан 2022
2070
16 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімді жоспар

29-сабақ.

Бөлім:

8.Жер планетасындағы қауіпті қалдықтар Думан Рамазан «Соңғы дем» әңгімесі . Қайнар Олжай «Жер мен аспан арасындағы дастан» кітабы

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:10

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қауіпті қалдықтар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

10.3.4.1-ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндер (мақала,интервью,баспасөз парғы)бойынша салыстырмалы (жанры,құрылымы,тілдік құралдары,мақсатты аудиториясы)талдау жасау

Сабақтың мақсаты:

ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндер (мақала,интервью,баспасөз парғы)бойынша салыстырмалы (жанры,құрылымы,тілдік құралдары,мақсатты аудиториясы)талдау жасайды.

Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.


Оқулық, жұмыс дәптерлері

ДК экраны

Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.

Ммұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан

Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады


Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.









Интербелсенді тақта

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.

Сөздік жұмысы

Жазылым



Айыппұл-штраф

Жарылыс-взрыв

Төтенше-чрезвычайный

Орай-связи

Тірі-живой

Баба-предок

Аймақ-регион

Бидай-пшеница

Топырақ-почва

10-сынып оқулығы, жұмыс дәптері



Сөздік


1-тапсырма:

Жеке жұмыс

Айтылым

Суретте не бейнеленгенін айтып, сипаттайды.

Түсініксіз сөздерді «Блум түймедағы» тәсілі арқылы талдайды.

Дескриптор: Жалпы – 3 балл.

-Суретпен жұмыс жасайды

Сипаттайды

-Талдайды

10-сынып оқулығы, жұмыс дәптері


2-тапсырма:

Жұптық жұмыс

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

4-тапсырма

Топтық жұмыс



Мұғалім оқушыларды топпен жұмыс жасауға, сын тұрғысынан ойлау дағдысын қолданып пікрін білдіруге баулиды.

3-тапсырма

Жеке жұмыс





Тапсырма

Жеке жұмыс

Оқушыларға бағыт-бағдар береді.

Тыңдалым Айтылым

Сұрақтарға жауап беріп, парталасымен сұхбат құрады.

Оқылым

Топқа бөлініп, тапсырмаларды орындайды.

1-топ: «Торлы диаграмма» арқылы мәтінді талдайды.

2-топ: Берілген сөздердің синонимдерін табады: елі, шексіз, аймақ, бүкіл, суық, т.б.

3-топ: «Қауіпті» бес жолды өлең айтады.

Жазылым

Берілген сөз тіркестерінің ішінен қабыса байланысқан сөз тіркестерін табады.

Айтылым

Мәтіннен антонимі бар сөйлемдерді теріп жазады.

Дескриптор: Жалпы - 4 балл.

-Сұхбаттасады

-Сурет бойынша жұмыс жасайды.

Дескриптор

5 балл

-Негізгі ақпаратты анықтайды

Мәтінді оқиды

-Мәтіннің мазмұнын игереді

-Сипаттайды









Дескриптор

3 балл

-Сұрақтарға жауап береді.

«Бес саусақ» арқылы бағалау.

Дескриптор

3 балл

-Анықтайды

-Сұрақ қояды

10-сынып оқулығы, жұмыс дәптері









Слайдтар













Суреттер тапсырмасы











Кесте









Сызба




Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім оқушылардың сабаққа деген рефлексиясын тыңдайды.

Үй тапсырмасы

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

5- тапсырма

Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар»

Рисунок 23



Қысқамерзімді жоспар

30-сабақ.

Бөлім:

8.Жер планетасындағы қауіпті қалдықтар Думан Рамазан «Соңғы дем» әңгімесі . Қайнар Олжай «Жер мен аспан арасындағы дастан» кітабы

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:10

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қалдықтардың ішіндегі ең қауіптісі-радиоактивті қалдықтар

770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ