«Жітіқара ауданы әкімдігінің білім бөлімі» ММ
«№ 2 орта мектеп» КММ
Тақырыбы:Қазақ диаспорасының
қалыптасу тарихы
.
Ашық сабақ
11 сынып
Мұғалім: Сактаганов Б.Б
Жітіқара қаласы
Қазақстан тарихы: 11 сынып
Сабақтың тақырыбы: Қазақ диаспорасының қалыптасу тарихы
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін тереңдету, толықтыру, қорытындылау.Оқушылардың алған білімдерін жүйелеу.
Дамытушылық: Оқушылардың алған білімдеріне сүйене отырып, олардың осы тақырып жөніндегі білімдерін қайта естеріне түсіру. Білімге деген құштарлығын арттыру, зияткерлік қабілетін дамыту.
Тәрбиелік: Оқушыларды отаншылдық, демократизм идеяларына баулу;болашақ Қазақстанды
өркендететін өздері екендігін сезіндіру.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың оқыту әдістері: 7 модульдің стратегиялары; талдау жүргізу, ой қозғау, сұрақ-жауап, ауызша баяндау,интерактивті тактамен жұмыс жүргізу.
Сабақтың формасы: жеке,жұппен,топпен,интерактивті.
Сабақтың көрнекілігі және техникалық жабдығы: Интерактивті тақта, карточкалар, кесте, презентация,флипчарт.
Пәнаралық байланыс:әдебиет.
|
Уақ ыты |
Сабақ кезеңі |
Мұғалім іс-әрекеті |
Оқушы іс - әрекеті |
|
3-4 минут |
Ұйымдастыру кезеңі
|
1.Оқушылармен амандасу; 2.Оқушыларды түгендеу; 3.Колабративті ортаны орнату; 4.Оқушылардың назарын сабаққа аудару. |
Оқушылар көнілдерін айта біліп және сол арқылы сабақ басында оқушылар шеңберге тұрып, бір-біріне жақсы тілектерді айтады . |
|
Сыныпты топқа бөлу (түрлі-түсті карточкалар арқылы) |
Оқушылар алдындағы жатқан түсті карточкаларды алып жақсы көңіл күйлерімен орындарына орналасады. |
||
|
Сабақ ережесімен таныстыру |
Оқушылар топ ішінде жұмыс істеудің ережелерін бірінен соң бірін айтады. |
||
|
2-3 минут |
Мақсат қою кезеңі: |
Бүгінгі сабақтың тақырыбы: Қазақ диаспорасының қалыптасу тарихы. Балалар, сендер қалай ойлайсыңдар, бүгінгі сабақта біз не туралы айтамыз? Бүгінгі сабақтың мақсаты қандай? |
Оқушылар өздері бүгінгі сабақтың мақсаты мен міндеттерің шығарады. |
|
20 минут |
Тақырып бойынша жұмыс жасау кезеңі:
(топпен жұмыс) |
Оқушылар берілген тапсырмаларды өздері жасайды және оны постер арқылы қорғайды 1 топ.Ресей патша үкіметі кезіндегі қазақ диаспорасының пайда болуы. 2 топ.Кеңес дәуірі кезіндегі қазақ диаспорасының қалыптасуы мен таралуы. 3 топ Қазақтардың атамекенге оралу кезеңдері. |
Тапсырмаларды жеке,топпен орындайды және қорғайды. |
|
10 мин |
Тақырыпты бекіту кезеңі: (жұппен жұмыс)
|
1.Тапсырма: Терминдік сөздермен жұмыс жасау 2.Тапсырма: Сәйкестендіру кестемен жұмысы. 3.Тапсырма: Математикалық ойын арқылы жұмыс жасау. |
Тапсырмаларды жеке,жұппен орындайды және интерактивті тақта арқылы қорғайды |
|
3 мин |
Бағалау |
Оқушыларға арнайы бағалау парақтарын сабақ бойынша толтыру ұсынылады. Сабақ қорытындысы бойынша оқушыларға арнаулы білімді бағалау банерін стикерлер арқылы бағалау тапсырылады. |
Оқушылар сабақ бойынша өздерінің белсенділіктерін бағалайды, жауап парақтарын толтырып, бағаларын қойып, мұғалімге тапсырады. Оқушылар арнаулы білімді бағалау банеріне стикерлерді іледі . |
|
3 мин |
Рефлексия: |
1.Мен бүгінгі сабақта мақсатыма жеттім бе? 2.Маған бүгін сабақта қызықты болды... Мұғалім кері байланыс әдісі арқылы оқушылардың пікірің тындайды. |
Кері байланыс арқылы оқушылар өз пікірлерін айтады. |
|
2 мин |
Үйге тапсырма беру: |
§58,355-356 бет тапсырмалар |
Оқушылар күнделіктеріне үй тапсырмасын жазып алады |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Қазақ диаспорасының қалыптасу тарихы" 11 сынып
Ашық сабақ "Қазақ диаспорасының қалыптасу тарихы" 11 сынып
«Жітіқара ауданы әкімдігінің білім бөлімі» ММ
«№ 2 орта мектеп» КММ
Тақырыбы:Қазақ диаспорасының
қалыптасу тарихы
.
Ашық сабақ
11 сынып
Мұғалім: Сактаганов Б.Б
Жітіқара қаласы
Қазақстан тарихы: 11 сынып
Сабақтың тақырыбы: Қазақ диаспорасының қалыптасу тарихы
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін тереңдету, толықтыру, қорытындылау.Оқушылардың алған білімдерін жүйелеу.
Дамытушылық: Оқушылардың алған білімдеріне сүйене отырып, олардың осы тақырып жөніндегі білімдерін қайта естеріне түсіру. Білімге деген құштарлығын арттыру, зияткерлік қабілетін дамыту.
Тәрбиелік: Оқушыларды отаншылдық, демократизм идеяларына баулу;болашақ Қазақстанды
өркендететін өздері екендігін сезіндіру.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың оқыту әдістері: 7 модульдің стратегиялары; талдау жүргізу, ой қозғау, сұрақ-жауап, ауызша баяндау,интерактивті тактамен жұмыс жүргізу.
Сабақтың формасы: жеке,жұппен,топпен,интерактивті.
Сабақтың көрнекілігі және техникалық жабдығы: Интерактивті тақта, карточкалар, кесте, презентация,флипчарт.
Пәнаралық байланыс:әдебиет.
|
Уақ ыты |
Сабақ кезеңі |
Мұғалім іс-әрекеті |
Оқушы іс - әрекеті |
|
3-4 минут |
Ұйымдастыру кезеңі
|
1.Оқушылармен амандасу; 2.Оқушыларды түгендеу; 3.Колабративті ортаны орнату; 4.Оқушылардың назарын сабаққа аудару. |
Оқушылар көнілдерін айта біліп және сол арқылы сабақ басында оқушылар шеңберге тұрып, бір-біріне жақсы тілектерді айтады . |
|
Сыныпты топқа бөлу (түрлі-түсті карточкалар арқылы) |
Оқушылар алдындағы жатқан түсті карточкаларды алып жақсы көңіл күйлерімен орындарына орналасады. |
||
|
Сабақ ережесімен таныстыру |
Оқушылар топ ішінде жұмыс істеудің ережелерін бірінен соң бірін айтады. |
||
|
2-3 минут |
Мақсат қою кезеңі: |
Бүгінгі сабақтың тақырыбы: Қазақ диаспорасының қалыптасу тарихы. Балалар, сендер қалай ойлайсыңдар, бүгінгі сабақта біз не туралы айтамыз? Бүгінгі сабақтың мақсаты қандай? |
Оқушылар өздері бүгінгі сабақтың мақсаты мен міндеттерің шығарады. |
|
20 минут |
Тақырып бойынша жұмыс жасау кезеңі:
(топпен жұмыс) |
Оқушылар берілген тапсырмаларды өздері жасайды және оны постер арқылы қорғайды 1 топ.Ресей патша үкіметі кезіндегі қазақ диаспорасының пайда болуы. 2 топ.Кеңес дәуірі кезіндегі қазақ диаспорасының қалыптасуы мен таралуы. 3 топ Қазақтардың атамекенге оралу кезеңдері. |
Тапсырмаларды жеке,топпен орындайды және қорғайды. |
|
10 мин |
Тақырыпты бекіту кезеңі: (жұппен жұмыс)
|
1.Тапсырма: Терминдік сөздермен жұмыс жасау 2.Тапсырма: Сәйкестендіру кестемен жұмысы. 3.Тапсырма: Математикалық ойын арқылы жұмыс жасау. |
Тапсырмаларды жеке,жұппен орындайды және интерактивті тақта арқылы қорғайды |
|
3 мин |
Бағалау |
Оқушыларға арнайы бағалау парақтарын сабақ бойынша толтыру ұсынылады. Сабақ қорытындысы бойынша оқушыларға арнаулы білімді бағалау банерін стикерлер арқылы бағалау тапсырылады. |
Оқушылар сабақ бойынша өздерінің белсенділіктерін бағалайды, жауап парақтарын толтырып, бағаларын қойып, мұғалімге тапсырады. Оқушылар арнаулы білімді бағалау банеріне стикерлерді іледі . |
|
3 мин |
Рефлексия: |
1.Мен бүгінгі сабақта мақсатыма жеттім бе? 2.Маған бүгін сабақта қызықты болды... Мұғалім кері байланыс әдісі арқылы оқушылардың пікірің тындайды. |
Кері байланыс арқылы оқушылар өз пікірлерін айтады. |
|
2 мин |
Үйге тапсырма беру: |
§58,355-356 бет тапсырмалар |
Оқушылар күнделіктеріне үй тапсырмасын жазып алады |
шағым қалдыра аласыз













