Материалдар / Ашық сабақ қазақ хандығы 6 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ қазақ хандығы 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Пайдалы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Сәуір 2024
51
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Біртұтас қазақ мемлекетінің құрылуы

Мектеп: Қостанай облысы әкімдігінің білім басқармасы,

«Арқалық қаласы әкімдігі білім бөлімінің А.Макаренко атындағы жалпы білім беретін мектебі» КММ

Мұғалімнің аты-жөні: Катешов Досхан Танатханович

Күні:


Қазақстан тарихы 6 сынып

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Қазақ хандығының құрылуы.

Зерттеу сұрағы: Неліктен Қазақ хандығы Орталық Азиядағы алғашқы ұлттық мемлекет деп саналады?

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары


6.3.1.9 Қазақ хандығы құрылуының тарихи маңызын анықтау;

6.2.3.4 М.Х.Дулатидің «Тарихи-Рашиди» еңбегінің маңыздылығын түсіндіру;

6.3.1.10 қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау;

6.2.1.3 тарихи оқиғалар мен процестердің сабақтастығын сипаттауда «Ұлы Дала» ұғымын қолдану

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: Қазақ хандығының құрылу маңыздылығын біледі, түсінеді. (электронды оқулықтан көріп)

Оқушылардың басым бөлігі: Қазақ хандығының құрылуының тарихи маңызын салалар бойынша анықтайды. (түсіну)

Кейбір оқушылар: Қазақ хандығының құрылуының артықшылықтарын жіктейді (талдайды, жинақтау)

Бағалау критерийі

Білім алушылар:

  • Қазақ хандығының құрылуының алғышарттарын көрсетеді; (білу, түсіну)

  • Қазақ хандығының маңыздылығы анықтайды ; (білу, түсіну)

  • Қазақ хандығының нығаюын түсінеді. (білу, түсіну)

Тілдік мақсаттар

Пәндік лексика мен терминология: Этнос, антропология, қазақ , еркіті, еркін.

Оқушылар қазақ хандығы туралы электронды оқулықтан бейнеүзінді көріп, топта талқылап, постерге жазып, сыныпта қорғайды. (айтылым, тыңдалым, жазылым, оқылым)

Құндылықтарға баулу

  • « Мәңгілік ел «ұлттық идеясы»

  • достық пен келісімге

  • азаматтық пен жауапкершілікке

Пәнаралық байланыс

дүние жүзі тарихы, қазақ әдебиеті

Алдыңғы білім



Қазақ халқының қалыптасу процесінің аяқталуы. БЖБ

Зерттеу сұрағы: Ұлы Дала мұрагері – қазақ халқы қалай қалыптасты?

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңі

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Дерек көздер

Басталуы

5 минут

Оқушылармен амандасып, сыныпты 1,2,3, сандары арқылы 3-топқа бөлемін.

Өткен тақырыпты қайталау мақсатта «Қарлы кесек» әдісін қолданамын. Оқушылар сұрақты жазбаша түрінде бір – біріне қойып, жауапты ауызша беру арқылы жүзеге асады.




Сабақтың ортасы

25 мин

Тақтада Қазақ хандығы туралы сурет немесе слайд көрсетемін.Керей мен Жәнібектің бөлініп шығуы туралы мағлұмат беру үшін М.Дулатидің «Тарихи-Рашиди» еңбегінен үзінді беремін. «Мәтінмен жұмыс» Оқушылар мәтінді оқып, мына сұрақтарға жауап береді:

  1. Бұл қандай дерек түріне жатады?

  2. Бұл дерек бізге қандай мағлұмат береді?

  3. Деректен қандай қорытынды шығаруға болады?

Зерттеу және талдау. Топтық жұмыс.

«Стоп-кадр» әдісі.

Тапсырма:

Керей мен Жәнібек хандар туралы бейнематериал ұсына отырып, Қазақ хандығының құрылуына әсер еткен факторларды анықтауға және оған дәйектер келтіреді. Топтар постерге түсіріп, сыныпта қорғайды.

1-топ: Қазақ хандығының құрылуының алғышарттарын көрсетеді

2-топ: Қазақ мемлекетінің құрылу үдерісі;

3-топ: Сырдария қалалары үшін күрес.

Қалыптастырушы бағалау:

Алтын сандық – құнды мәлімет

Фонарик – әлі де іздену керек

Қоқыс жәшігі –бұл мәліметтерді бұрыннан білемін

   

«Кестемен жұмыс» әдісі

Оқушылардың басым бөлігі Қазақ хандығының құрылуының артықшылықтарын кестеге санаттар бойынша жіктеп жазады. Хандықтың құрылуыныңң экономика, саясат, мәдениет пен қоғамға ықпалы болды ма? Ең маңызды әсері қандай болды?

Экономикалық

Саяси

Әлеуметтік

Мәдени







Дескриптор: Білім алушы

-Қазақ хандығы құрылуының алғышарттарын анықтайды;

-Қазақ хандығы құрылуының экономикалық маңызын анықтайды;

-Қазақ хандығы құрылуының әлеуметтік маңызын анықтайды.

«Картамен жұмыс» әдісі. Кейбір оқушылар Қазақ хандығының алғашқы территориясын контурлық картаға түсіреді.

Суреттер, слайд



ЦБР, электронды оқулық



Қазақ ұлтының тарихы

http:el.kz/m/artikles

Сабақтың соңы

10 мин

«Рефлексия пирамидасы» әдісі арқылы оқушылардың өздерінің қаншалықты түсінгенін көрсету.




Саралау – сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау.

Барлық оқушылар: Қазақ хандығының құрылу маңыздылығын электронды оқулықтан көріп білді, түсінді.

Оқушылардың басым бөлігі: Мәтінмен жұмыс, Кестемен жұмыс әдістері арқылы Хандықтың құрылуының экономика, саясат, мәдениет пен қоғамға ықпалы болғанын, ең маңызды әсері қандай болғанын қазақ хандығының құрылуының артықшылықтарын кестеге санаттар бойынша жіктеп жазды.

Кейбір оқушылар: Қазақ хандығының құрылуының территориясын контурлық картаға түсірді

Қалыптастырушы бағалау:

Алтын сандық – құнды мәлімет

Фонарик – әлі де іздену керек

Қоқыс жәшігі –бұл мәліметтерді бұрыннан білемін

   





«Рефлексия пирамидасы» әдісіарқылы оқушылардың өздерінің қаншалықты түсінгенін көрсету.


Интерактивті тақтаны пайдалануда қауіпсіздік ережесін сақтау.Оқушының партада дұрыс отыруын қадағалау. Сыныпты таза ұстау.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ барысында негізгі тапсырманы оқушыларға орындады. Оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді . Сабақ жоспарынан ауытқулар болды . Келесі сабақта кемшіліктерге жол бермейді

Қорытынды бағалау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиындықтары туралы не білдім?


Тексерілді:

Директордың оқу-тәрбие ісі жөніндегі орынбасары:_____Луценко Р.В



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!