Сабақтың басы 7
мин
|
Оқушыларды түгендеу, қолайлы
атмосфера қалыптастыру.
Өткен тақырып оқушыларға сұрақ
қою арқылы жаңа тақырыпқа
шығу.
«Ой
қозғау»
1.Суретте кімдер
бейнеленген?
2.Бүгінгі тақырыбымызға қандай
қатысы бар деп ойлайсыздар?
Талқылаудан кейін бүгінгі жаңа
сабақпен сабақтастырады.
Білім алушыларды сабақ
тақырыбы және сабақ мақсатымен
таныстырады.
|
Оқушылар өз ойларын ортаға
салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
|
Қазақстан тарихы оқулығы
6-сынып
Слайд
|
Сабақтың
ортасы
30мин
|
Тапсырма бермес бұрын
оқушыларға сілтеме арқылы видео дерек
көрсету.
1-тапсырма.
I-топ.
Қазақ хандығы құрылуының
алғышарттарын көрсетіңіз.
II-топ. Дұрыс нұсқамен
сәйкестендіріңіз
III-топ.
Оқиға куәгерлерi мен
тарихшылардың деректерiн
анықтаңыз
2-тапсырма
Венн
диаграммасы. I-топ
Керей мен Жәнібек пен
Қасым-Жомарт Тоқаев.
II-топ.
Қазақ халқының аумағы,халқы
мен ҚР аумағы мен халқы.
III-топ.
Кім
жылдам?
Картамен
жұмыс
3-тапсырма.
Тарихи математика
ойыны:
1.728*2+9=
2.546*2+446=
3.479+2200:2=
4.
1003=
5.3800:
2+91=
4-тапсырма
Бекіту
тапсырмасы
Wordwall
платформасы
|
Оқушылар видео роликке сүйене
отырып тапсырмалар
орындайды.
Дескриптор:
1)Қазақ хандығы құрылуының
бірнеше алғышарттарын көрсете
алады.
Дескриптор
1.Қазақ хандығының құрылуы
кезінде ХV ғасырдың екiншi жартысында құлдырауды бастан кешiрген
екi мемлекетті атайды. 2.
Қазақ мемлекетінiң құрылуы
қандай сұлтандардың есiмдерiмен байланысты екенін
сәйкестендіреді.
3. Әбiлқайыр хан билiгiнiң
құлдырауына және Керей мен Жәнiбектiң көшiп кетуiнің себептерін
сәйкестендіреді.
4.1465 жылы Қазақ хандығы қай
өңірде жарияланғанын
сәйкестендіреді.
3).
Дескриптор
Ғұламалардың еңбектерін
анықтайды
Дескриптор:
1-топ Керей мен Жәнібек пен
Қасым- Жомарт Тоқаевтың ел басқарудағы айырмашылығы мен
ұқсастықтарын анықтайды.
2-топ.Қазақ хандығы мен ҚР-ның
аумағы мен халқының ұқсастықтары мен айырмашылықтарын
анықтайды
Дескриптор:Сұрақтарға жауап беру арқылы
Қазақ хандығына дейінгі оқиғаларды
анықтайды.
Дескриптор:Сынып болып
сұрақтарға жауап береді
Дескриптор:Есепті шеш
отырып ,жылдар бойынша оқиғаларды
анықтайды.
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
Оқушылар бағалау парағы арқылы
өзін-өзі бағалайды
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
Өзін-өзі
бағалау
|
https://www.youtube.com/watch?v=Oo6w1AK6x7w
Таратпа
материал
дар
Қазақ хандығы - Викторина
(wordwall.net)
|
Кері
байланыс
|
Белсенді
қатыстым
Түсінікті
болды
Қызықты
болы
Тақырыпты
игердім
|
Тақырып бойынша не білетінін,
не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
А4,
конспект
|