Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ. Қазақ тілі 2 сынып. Зат есім.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Оқу ісі жөніндегі орынбасары: _____________ Юсупова Ш.Ж.
Білім беру ұйымының атауы |
Ш.Уәлиханов атындағы жалпы білім беретін мектеп |
|||||
Пәні: |
Қазақ тілі |
|||||
Бөлім: |
Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті |
|||||
Педагогтің аты-жөні: |
Шуленова Ж.А. |
|||||
Күні: |
13.02.2024 ж |
|||||
Сынып: 2 «А» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
87- сабақ. Зат есім
|
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
2.2.3.1 мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру; 2.4.2.3 сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) ажырату; 2.1.3.1 күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
Мəтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады жəне жауап береді. Зат есімдерді тауып, сұрақ қоя алады. Күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты өзара пікірін танытады. |
|||||
Бағалау критерийі: |
Зат есімдерді тауып, сұрақ қояды. Өлең, мәтін мазмұны бойынша сұрақтар құрастырып жауап береді. Сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысады. |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Білім алушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы 3 минут Өткенді пысықтау 5 минут Сабақтың ортасы 25 минут Сергіту сәті 2 минут Сабақты қорыту 7 минут Кері байланыс 3 минут |
Сәлемдесу Психологиялық ахуал қалыптастыру Мейірімді жүрекпен, Ақ пейілді тілекпен. Амандасып алайық, Бір жадырап қалайық! Өткенді пысықтау Зат есім Үй тапсырмасы 8-жаттығу Оңнан солға қарай оқыса да, солдан оңға қарай оқыса да, өзгермейтін сөздерді тап. Қазақ, қырық, қалақ, қызық, кезек, кесек. Жаңа тақырып «Ой қозғау» әдісі Оқылым “Сұрақтар туындату” әдісі 10-жаттығу Өлеңді түсініп оқы. Айтылым Тапсырма Өлең мазмұны бойынша сұрақтар қой және жауап бер. Қарамен жазылған сөздерге сұрақ қой. Ереже
Жазылым “ Сөздер тізімі Анықтама” әдісі 11 - жаттығу Кестені толтыр. Алма, лақ, қалалар, қариялар, бала, ойыншықтар, сәби, мұғалімдер.
Бейнежазба Білім алушыларды адами құндылықтарға байланысты 3 топқа біріктіру. 1-топ “ІЗЕТ” 2-топ ”МЕЙІРІМ” 3-топ ”АДАЛДЫҚ” Ізет, мейірім, адалдық туралы не білесіңдер? “Тұлғаны таны” әдісі Автор туралы мәлімет Серікбай Оспанұлы 1945 жылы 1 сәуірде Торғай (қазіргі Қостанай облысы) облысындағы Жангелді ауданында туған. Жазушы. Бірнеше жыр жинақтарының, аударма өлеңдердің, балаларға арналған тақпақтардың авторы. Жұптық жұмыс “Ойлан, жұптас, бөліс” әдісі 12-жаттығу Өлеңді рөлге бөліп оқыңдар. -Өмірде ата, кім мықты? -Айтқан адам шындықты! -Қасиет неде адамдық? -Ізет, мейірім, адалдық! -Өмірде не ең жаман? -Сақтай алмау елді аман!
Сергіту жаттығуы «Қал қалай?» ойыны 1.Қалдарың қалай? 2.Жүріс қалай? 3.Жүгіріс қалай? 4.Алғанда қалай?(алдыға қарай алақан жаю) 5.Бергенде қалай? (алдыға қарай алақанды төмен қарату) 6.Түнгі ұйқы қалай? (екі алақанын біріктіріп бір бетіне апарады) 7.Ойнағанда қалай? 8.Ұрысқанда қалай? 9.Көңіл –күй қалай? Топтық жұмыс “Бірге ойлаймыз” әдісі 1-топ Мәтінмен жұмыс Тапсырма. Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |