ашық сабақ қазақ тілі 6-сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

ашық сабақ қазақ тілі 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Судың түсі қандай? ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім:

Су- тіршілік көзі.

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы: 6


Сабақтың тақырыбы:

Судың түсі қандай?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

6.1.5.1Тыңдаған мәтіннің мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беру,мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыру ;

6.4.4.1Сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсіну, есімдікті зат есім, сын есім орнына қолдану.

Сабақтың мақсаты:

Тыңдаған мәтіннің мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беру,мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстырады

Сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсіну, есімдікті зат есім, сын есім орнына қолданады


Жоспар


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы



І. Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу, сабаққа дайындық. Жағымды психологиялық ахуал: «Көңілді туристер» (досымен сәлемдесу, әлем кереметтерін көрген сәттегі және көргені туралы баяндап жатқан сәттегі эмоцияларын ым-ишарамен білдіреді).

І.ТЫҢДАЛЫМ АЛДЫ. Қызығушылықты ояту

Көк және ақ түстермен байланысты жер-су атауларын топтастырыңдар.

Сабақтың мақсаттары мен бағалау критетийлерімен танысу.

Оқушылар жағымды ахуал қалыптастырады



Оқушылар көк және ақ түстермен байланысты жер-су атауларын топтастырады.

Сабақтың мақсаттары мен бағалау критетийлерімен танысу.






ҚБ «Күн»



6-сынып қазақ тілі оқулығы.








Сабақтың ортасы

















ІІ. ТЫҢДАЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. Мағынаны тану

Мәтінді тыңдаңыз.

1. Су ың тү і қан ай?

2. Дәмі бола ма? Иісін сезуге бола ма?

3. Өзен-көлдердің атауларының «түрлі түсті» болу себебі не?

Мәтінді тыңдап, бір-біріңе сұрақ қою арқылы талқылаңдар.

1-тапсырма. «Әткеншек» әдісімен оқушылар сағат тілінің бағытымен бір-біріне сұрақ қояды.

2-тапсырма. «Хикая пирамидасы» әдісі (топтарға графикалық органайзер таратылады):

- «Хикая пирамидасы» кестесіне детальді ақпаратты толтырыңдар.

------------

Басты оқиғаны ата

-----------------------------------------.

Мәтіндегі «қара» сөзіне байланысты жер-су атауларын ата

-----------------------------------------------------

Мәтіндегі «қызыл» сөзіне байланысты жер-су атауларын ата

----------------------------------------------------------------

Зерттеушілерді ата

----------------------------------------------------------------------------

Дескриптор:

  • жалпы және нақты сұрақтар құрастырады;

  • Сұрақтарға жауап береді;

  • «Хикая пирамидасын» толтырады;

  • Топ ішінен ортаға 1 оқушы шығып, топ жұмысын таныстырады.

ҚБ

4-тапсырма. Суға қатысты атаулардың ішінен көпшілікке таныс емес кәсіби сөздерді бөліп жазыңдар. Олардың мағынасын сөздіктен қараңдар.

Айдын, арал, арна, ауызсу, ащы су, арық суы, ақаба су,

ақпар су, ауан су, ботана сел, иман су, мойын су, суат, топан

су, тоспа, шұбар су, шығанақ, арасан.

Дескриптор:

  • көпшілікке таныс емес кәсіби сөздерді бөліп жазады;

  • олардың мағынасын сөздіктен қарайды.

ҚБ

Рисунок 1 ІІІ.ТЫҢДАЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН.

3-тапсырма. Деңгейлік тапсырманы орындаңдар.

1-деңгей. Сұрау есімдіктерін кірістіріп, оқылым мәтініне қатысты

5 сұрақ жазыңдар.

2-деңгей. Мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстырып,

диалог құрыңдар. Диалогте өздік есімдігін қолданыңдар.

3-деңгей. Картадан Қазақстандағы өзен-көл атауларында басқа

қандай түр-түсті білдіретін сөздер кездесетінін анықтаңдар.

Дескриптор:

  • Сұрау есімдіктерін кірістіріп, оқылым мәтініне қатысты

5 сұрақ жазады;

  • Мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстырып, диалог құрады;

  • Диалогте өздік есімдігін қолданады;

  • Картадан Қазақстандағы өзен-көл атауларында басқа

қандай түр-түсті білдіретін сөздер кездесетінін анықтайды.

ҚБ

Бекіту. «Судың түсі көк бола ма, әлде түссіз бола ма?» тақырыбына пікір алмасыңдар.




Мәтіннің мұқият тыңдап, бір-біріңе сұрақ қою арқылы талқылаңдар.






«Хикая пирамидасы» кестесін толтырыңдар.


Жалпы және нақты сұрақтар құрастырады;

Сұрақтарға жауап береді;

«Хикая пирамидасын» толтырады;

Топ ішінен ортаға 1 оқушы шығып, топ жұмысын таныстырады.








Көпшілікке таныс емес кәсіби сөздерді бөліп жазады;

олардың мағынасын сөздіктен қарайды.



Грамматикалық тақырыпты меңгереді.



Деңгейлік тапсырманы орындайды.










Тақырыпты бекіту мақсатында «Судың түсі көк бола ма, әлде түссіз бола ма?» тақырыбына пікір алмасыңдар.

















ҚБ «Күн, ай, жұлдыз»













ҚБ «Күн, ай, жұлдыз»




(Еркебай Қойшыбаев)


6-сынып қазақ тілі оқулығы.












































Сабақтың соңы


Кері байланыс

Менде бәрі сәтті шықты ...

Мен үйрендім ...

Сабақта мен орындай алдым ...

Бәрінен маған ұнағаны ...

Бәрінен маған қиын болғаны ...















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
15.01.2025
224
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі