Басы
10 мин
Сабақтың ортасы
30 мин
Соңы
5
мин
|
Ұйымдастыру: Оқушылармен
сәлемдесу, сөз таптарын (зат есім, сын есім, етістік) мағынасына
қарай құрастыру арқылы топқа бөліну, үй тапсырмасын
тексеру.
«Галереяға саяхат»
әдісі арқылы жаңа тақырып бойынша
суреттер көрсетіледі, сұрақтар қойылады. Оқушылар суреттер желісі
бойынша әңгіме құрастырады, негізгі тақырыпты
анықтайды.
-
Оқушылар, мына суреттерде не бейнеленген?
-
Бұларды сәулет өнерінің озық үлгісі деуге бола
ма?
«Әлемнің жеті кереметі» туралы
слайд тамашалайды.
-
Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай деп
ойлайсыңдар?
Оқу мақсаты мен сабақтың
тақырыбы, бағалау критерийлері айтылады. Оқушыларға дескриптор
жазылған бағалау парақшасы беріледі,
өзін-өзі
бағалайды.
Оқылым
1-тапсырма
Мәтінді мұқият, түсініп
оқыңдар.
«Аквариум» әдісі арқылы әр топ мәтіннің
тақырыбы мен мағынасын анықтап
әңгімелейді.
Саралау
жұмысы: «Артығын алып таста» әдісі
арқылы араласқан сөздерден тақырыпты ашатын сөздерді теріп
жазады.
Жазылым
2-тапсырма Оқылым мәтіні бойынша үш топ
деңгейлік тапсырманы орындайды
1-деңгей:
1
|
Мәтіндегі тірек сөзді теріп
жазыңдар
|
2
|
Мәтіндегі негізгі ойды
анықтаңдар
|
2-деңгей;
1
|
Мәтіндегі негізгі ойға қосымша ақпаратты
атаңдар
|
2
|
Мәтіндегі азатжолдардың байланысы бар ма, өз
ойларыңмен дәлелдеңдер
|
3-деңгей
1
|
Мәтінге нақтырақ тақырып
таңдаңдар
|
2
|
Мәтіндегі біріккен сөздерді тауып, түбірлерін
анықтаңдар
|
Саралау
жұмысы «Сұрақ - жауап»
әдісі
3-тапсырма
Оқылым мәтіні бойынша жоспар құрыңдар
.
Саралау
жұмысы: «Шашылған сөздер»
әдісі
4-тапсырма «Шахмат» әдісі арқылы жұптасып
мәтіннен шахматтың бос ұяшықтарына детальды ақпараттарды теріп
жазады.
Оқу
мақсаты мен бағалау критерийлеріне кері
ораламын.
Рефлексия «3-2-1» әдісі
3 - ұнаған 3
кезең
2 - қызықты 2
тапсырма
1 - менің
ұсынысым»
Үйге
тапсырма: 5-тапсырма Аспалы бақтың шын
мәнінде болғаны немесе болмағаны туралы мәлімет
жинақтау.
|
Оқушылар үй тапсырмасына жауап
береді.
Сұрақтарға жауап
береді,
тақтада көрсетілген суреттер бойынша әңгіме
құрастырады.
Сабақтың тақырыбын
анықтайды
Дескриптор:
|
Балл
|
Мәтінді түсініп оқып, мағынасын
әңгімелейді.
|
2
|
Дескриптор:
|
Балл
|
Мәтіндегі тірек сөздерді теріп
жазады;
|
1
|
Мәтіндегі негізгі ойды
анықтайды;
|
1
|
Дескриптор:
|
Балл
|
Мәтіндегі негізгі ойға қосымша ақпаратты
атайды;
|
1
|
Мәтіндегі азатжолдардың байланысын өз ойларымен
дәлелдейді.
|
1
|
Дескриптор:
|
Балл
|
Мәтінге нақтырақ тақырып
анықтайды;
|
1
|
Мәтіннен біріккен сөздерді теріп
жазады
|
1
|
Дескриптор:
|
Балл
|
Мәтін бойынша жоспар
құрады
|
1
|
Дескриптор:
|
Балл
|
Берілген бос ұяшықтарға детальды ақпаратты тауып
жазады.
|
1
|
|
Мадақтау,
қошеметтеу
«Қол шапалақтау» әдісі
«Бағдаршам» әдісі
|
Интерактивті тақта
Аудиожазба
Суреттер
Оқулық
Слайд 2
Слайд 3
Слайд 4
|