Сабақ негізделген
оқу
мақсаты
(мақсаттары)
|
2.1.1.1. ақпаратты тыңдау,жалпы
не туралы айтылғанын түсіну және өз сөзімен
айту.
2.1.1.2 - тірек сөздерді
қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме
құрау
2.1.1.3 - мәтін мазмұнын
анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап
беру
2.1.1.4. Сөз таптарын (зат
есім,сын есім,сан есім,етістік)
ажырату
|
Басталуы 5
минут
|
Психологиялық
дайындық
«Сәлемдесу»
Жұпқа
бөлу 2
минут
«Шай
әдісі»
Жұп
аттары:
1 – жұп: Кім?
Не?
2 – жұп: Не
істеді?
3 – жұп:
Қандай?
4 – жұп:
Қанша?
Оқушылар шай әдісі арқылы
жұпқа бөлінеді, шай ыдыстан жүптардың аттары жазылған бойынша
жұптасады.
«Миға
шабуыл»
Өткен тақырыпты
қайталау
«Жеміс
жинау»
Алма
ағашы
Сұрақтары:
-
Сөздер мағынасына қарай
бірнеші сөз табына бөлінеді
-
Зат есім қандай сұраққа жауап
береді?
-
Етістік қандай сұраққа жауап
береді?
-
Сан есім қандай сұраққа жауап
береді?
-
Сын есім қандай сұраққа жауап
береді?
-
Зат есім сөз табы нені
білдереді?
-
Сан есім сөз табы нені
білдереді?
-
Сын есім сөз табы нені
білдереді?
-
Етістік есім сөз табы нені
білдереді?
1
тапсырма
Қиылған қағазға жазылған
сөздерді бір – бірден суыру арқылы таптарына сәйкестендіру. Әр
оқушы өзі суырған сөздің қай топқа жататынын
тауып,сәйкестендіреді
Сөздер: домбыра, жиырма,
үлкен, киді, жолбарыс, он, әдемі, түсірді, биік, әже, жүгірді,
үшінші, келді, екі, қызыл, бесеу, Асқар, ұзын, суық, жеті, кесті,
кітап, жазды, алмұрт.
Қызығушылықты
ояту
Әр топқа 1 минут ішінде
сыныпта бар заттардың атын жазуды ұсынамын. Уақыт өткен соң әр
топтан бір оқушы жазған сөздерін
оқиды.
Осыдан кейін жазған сөздерінің
қандай сұраққа жауап беретіндігін сұраймын. Осылайша жаңа сабақ
тақырыбы болжанады.
|
Қорапша ішіндегі сөздер, ақ
қағаз, маркерлер.
|
Ортасы 30
минут
Сергіту
сәті
2
минут
|
Білу және түсіну 10
минут
Оқушылар оқулықтағы негізгі
тақырыппен танысады.
Зат есім дегеніміз – заттың
атын білдіретін сөздерді зат есім дейміз. Зат есімдерге кім? не?
нелер? кімдер? деген сұрақтар
қойылады.
Мысалы: адам, көгершін;
жазушылар, құлындар.
Бас әріппен басталып жазылатын
зат есімдерге адам аттары, жер - су аттары, таудың аттары,
жануарлардың ерекшелеп қойылған аттары
жатады.
Оқулықпен
жұмыс
Топтық
жұмыс
6 – жаттығу. Мәтіннің
тақырыбына қарап, оның мазмұнын болжа. Сонан соң мәтінді түсініп
оқы.
Дескриптор.
Тыңдалған мәтінді болжай
алады,қойылған сұрақтарға жауап беріп,мәтінде жалпы не туралы
айтылғанын түсінеді.
Кез келген жағдайда өз көз
қарасын білдіріп,ой қорыту жасай
алады.
Критерииі
Мәтінді болжай алады,мәтін
бойынша сұрақтар құрастыра алады
«Ой
қозғау»
4. Көп нүктенің орнына тиісті зат есімді
қой.
………..........
ұшады ......................
үреді
......................
оқиды
.....................
жүзеді
.....................
жазады
Сергіту сәті. Музыкалық
пауза
Дәптермен
жұмыс.
7 – жаттығу. Өлеңді көшіріп
жаз.
«Қозым», - дейді мені
апам,
«Қозым», - дейді мені
атам.
Сөздеріне
күлемін,
Қозы емеспін,
білемін.
Ө.Ақыпбеков
Дескриптор
Өлеңді әдемі қатесіз көшіріп
жаза алады
Өлеңнен зат есімдерді таба
алады.
-
Өлеңнен зат есімдерді
тап.
-
Өлеңде бала неге күлді деп
ойлайсың?
-
Қалай ойлайсыңдар, ата –
аналарың сендерді еркелеткенде неліктен ботам, құлыным деп атайды?
Өз ойларыңмен бөлісіңдер.
Қолдану
Топтық
жұмыс
«Кім жылдам?»
ойыны
«Кім жылдам» Балаларға сөздер жазылған кима
қағаздар таратылады, сол сөздерді берілген сұрақтардың тұсына
іледі. Кім?
Не? Сөздер: келді, парта, дөңгелек, түлкі,
тәтті, Үлгі: сатушы кітап ағаш, қарға, дәрігер,
әдемі, алты,ұста, ұзын, алпыс, ата, терезе, жасыл,
бес. кеме, қара, сегіз, адам, әншілер,
үш көбелек.
|
«Домбыра»
арқылы
бағалау
«Өзара
бағалау»
|
Рефлексия
Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?
Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен жоспарлаған саралау шаралары
тиімді болды ма?
Мен
берілген
уақыт ішінде үлгердім бе?
Мен
өз жоспарыма қандай
түзетулер
енгіздім жəне
неліктен?
|
«Смайликтер»
Оқушылар смайликтің суретін
салып тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады.
Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман
емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп
аталады.
|