САБАҚ: Менің досым.Адамның сырт келбеті мен мінезі. | Мектеп: Ақмола облысы Жақсы ауданы Беловодское орта мектебі. |
Күні: | Мұғалімнің есімі: Дарменова Бибигуль Молдатаевна.
|
СЫНЫП: 5 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар: |
Сабаққа негізделген оқумақсаты (мақсаттары) | Оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу (5.О6.). |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: | Барлық оқушылар орындай алады:Оқылым стратегияларын қолданып оқиды және ақпаратты таба алады.Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Оқылым стратегияларын қолданып оқиды және ақпаратты саралай алады.Кейбір оқушылар орындай алады:Мәтін мазмұнындағы ақпаратқа қатысты қосымша деректер келтіре алады, өз көзқарастарын ұсынады. |
Бағалау критерийі: | -Оқылым стратегиясын қолдану арқылы мәтіннің мазмұнын түсінеді;-Мәтіннен нақты ақпараттарды анықтай алады;- Қосымша деректер ұсына алады.-Айтылған ақпаратқа қатысты өз көзқарасын білдіре алады |
Тілдік құзіреттілік | Адами қасиет, тәлім-тәрбие, достық, татулық;
|
Тілдік мақсат: | Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:достық, адал дос, қастық. |
Пәнаралық байланыс | Қазақ әдебиеті. |
Алдыңғы тақырып | Автокөліктер тарихы. |
Жоспарланғануақыт | Жоспарланған жаттығулар (төмендежоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар |
Сабақтың басы 3 минут
5минут | Қызығушылықты ояту. «Ойымды жалғастыр» тренингі. «Менің досым қандай?».Оқушылар шеңбер болып тұрады.Шеңбер бойындағы оқушылар өз достарының бір қасиетін айтады. Осылайша шеңбердегі барлық оқушылар айтқанша жалғасады.Топқа бөлу Сынып оқушыларын мақал-мәтелдер жазылған қиындылар арқылы бөлінеді.
Ітоп- ДосІІтоп -Жолдас
|
|
Сабақтың ортасы 6 минут
5 минут
8 минут
8 минут | Оқылым алды тапсырмасы «Миға шабуыл».Топтық жұмыс«Төрт сөз, бір ұғым» әдісін қолдану арқылы оқушылар сызбаны толтырады.
Жанашыр Қамқор
Адал ЖолдасСызбаны толтырған соң, оқушыларға сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстырылады. Әр тапсырманың дискрипторы бойынша жұлдызша беріледі.1-тапсырма «Броундық қозғалыс» стратегиясы бойынша ойын.Топтық жұмысТоп оқушыларына параққа жазылған әртүрлі тақырыптағы сөздер беріледі.Оқушылар парақтағы сөздерден тақырыпқа байланысты сөздерді теріп алып, білім қоржынына салады.
2.Оқылым тапсырмасы. «Кестені толтыр» әдісі.Оқушылар мәтінді сканерлік оқылым әдісі арқылы оқиды,тірек сөздер туралы нақты ақпарат алады.Ертеректе ел ішінде Әйтімбет деген шешен болыпты. Әйтімбет шешенге заман достары:-Достық нешеу? –деп сұрақ қояды. Сонда Әйтімбет тұрып:-Достықтың екі түрі болады. Бірі –адал достық та, екіншісі-амал достық.Дұрыс- ақ.Енді оларды қалай ажыратамыз?-дегендерге:-Адал достық өмірлік нұсқа болады, амал достықтың өмірі қысқа болады,-деп жауап берген екен Әйтімбет шеше
Дескриптор: -Мәтінді сканерлеп оқу әдісі арқылы теріп алған сөздердің қайсы мәтін ішінде кездесетінін анықтайды.- Теріп алған сөздерге қатысты нақты ақпаратты анықтайды.
Оқылымнан кейінгі тапсырма.3-тапсырма.Оқушылар өлеңді детальды оқылым әдісі арқылы оқып,қосымша ақпаратты табады.Адал, амал достық туралы қандай ақын, жазушылардың шығармаларын білесіңдер?Оқушыларға қосымша ресурстар беріледі. Абайдың «Дос туралы», Сәкеннің «Сыр сандық» өлеңдерінен үзінді беріледі оқушылар осы үзінділерді детальды оқып, қосымша деректерді анықтайды.Көңілім қайтты достан да, дұшпаннан да,Алдамаған кім қалды тірі жанда?Алыс-жақын қазақтың бәрін көрдім.Жалғыз-жарым болмаса анда –сандаПайда үшін біреу жолдас бүгін таңда.Ол тұрмас бастан жыға қисайғанда ( Абай) Шырқ айналар шіркін тауықЖемің болса қолыңдаҚайдағысы сені тауыпТопырлайды жолыңдаДосыңмын деп ант бередіЖем іздеген жанама ( Сәкен)Дескриптор:1.Өлеңді детальды оқиды.2.Қосымша ақпаратты таба алады.
|
Әр тапсырманың дискрипторы бойынша жұлдызша беріледі. |
Кері байланыс
5 минут | «Бағдаршам».«Қызыл» - Оқылым статегияларын қолдануды түсіндім.«Сары» - Нақты ақпаратты таба білдім.«Жасыл» - Қосымша деректер ұсына алдым.Оқушылардың сабақты қаншалықты түсінгенін білу, бағамдау мақсатында бағдаршамға стикерлер жапсыртамын. Ең жақын досыңа хат жазып келу. |
|
Қосымша ақпарат
|
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Тапсырмалар сараланып, оқушылардың қажеттілігіне байланысты алынды.Шиыршық қағидаты бойынша іске асырылады. | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?Оқушылардың сабақты қаншалықты түсінгенін білу мақсатында бағдаршамға стикерлер жапсыртамын.ҚЫЗЫЛ- Оқылым статегияларын қолдануды түсіндім.САРЫ- Нақты ақпаратты таба білдім.ЖАСЫЛ- Нақты ақпаратты таба Білдім.Әр оқушы жауап берген сайын қалыптастырушы бағалау жүріп отырады.
| Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланысПәнаралық байланыс қазақ әдебиетімен байланыс жүреді. |
| | |
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
| Сабақ мақсаты оқушылардың қажеттіліктерін ескере отырылып, сараланып жасалды,қол жетімді деп ойлаймын. Тапсырмалар дайындалғанда оқушылардың мүмкіндігі мен қажеттіліктері ескерілді, сонымен бірге оқушылардың тапсырмаларды орындау уақыты есепке алынды |
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Сабақтың оқылым кезіндегі тапсырмалары.2:Сабақты бағалау.Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Сабақ мақсатының нақты қойылуы.2:Сабақ критерийлерінің орынды қойылуы.Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |