Интерактивті тақтадан
«Қазақстан аумағында темірдің игерілуі» тақырыбында видео
көрсетілім.
1.Тапсырма
«Өрмекші »ой ын
1-топ. Темір.3-деңгей
тапсырмасы Темір өндіру
«Дұрыc
?»
әдісі
2-топ.
Пеш.
2-деңгей
тапсырмасы Берілген суреттердің
айырмашылықтары мен ұқсастықтарын табу. Венн
диаграммасы
3-топ. Көрік.1-деңгей
тапсырмасы «Адамдар темірді қалай өндірді»
тақырыбы бойынша тірек-сызбамен жұмыс
жасайды
3- деңгей тапсырмасы
«Дұрыc
?
әдісі
Ұйғарымдар
|
Дұрыс/Дұрыс
емес
|
Қазақстанда
б.з.д. Iмыңжылдықтың бас кезінде
күрделі өзгерістер орын
алды
|
|
Ерте темір дәуірі
б.з.д. YIII-III
ғасырлар аралығын қамтыса,
кейінгі темір дәуіріне б.з.д.III
ғасыр-б.з.YII
ғасыр аралығы
жатады
|
|
Темір табиғатта таза күйінде
сирек кездеседі.
|
|
Адамдар темірді балқыту үшін
пеш-көрікті
пайдаланбаған
|
|
Темір дәуірінің ең басты
жетістігі-темір өндірудің жетілдірілуі
болды.
|
|
Еңбек құралдарының темірден
жасалуы жер өңдеуді
жеңілдетпеді
|
|
Темір дәуірінде тауар және
ақша айналымы қалыптасып. Сауда -саттық
дамыды
|
|
Дескриптер:
-Темір дәуірінің
күрделі өзгерістерін
саралайды
- Темір дәуірінің
хронологиялық шеңберін нақты
анықтайды
-Темірдің құрамын
тұжырымдайды
-Темірді балқыту
құралдарын анықтайды
-Темір дәуірінің
басты жетістіктерін
талқылайды
-Еңбек құралдарының
маңыздылығын біледі
-Темір дәуіріні
экономиканың даму маңыздылығын
түсінеді
1-сурет Қола дәуірі
2-сурет Темір дәуірі
2- деңгей
тапсырма:Берілген суреттердің
айырмашылықтары мен ұқсастықтарын
табу.
Венн
диаграммасы.
Айырмашылықтары.
Ұқсастықтары.
Айырмашылықтары
Темір
дәуірі
Дескриптер:
-
қола
дәуірі
Қола және
темір дәуірін салыстырып, зерттейді.
-Қола және темір
дәуірінің айырмашылықтары мен ұқсастықтарын
табады.
1-деңгей
тапсырмасы
«Адамдар темірді қалай өндірді»
тақырыбы бойынша тірек-сызбамен жұмыс
жасайды
Дискриптор:
-Тірек сөздер сызбасын
жазады
-Темір өндіру әдісі туралы
қысқаша сипаттама
береді
-Темір дәуіріне қорытында
жасайды
Т ірек
сөздерді Темірге
қысқаша
жазады сипаттама
береді
|
Оқушылар тақтадағы
видеоны 5 минут көріп, тыңдайды және оқулықтағы мәтінмен жұмыс
жасайды.
Оқушылар дұрыс бұрыс
еместігін анықтайды.
Суреттердің
ұқсастықтары мен айырмашылықтарын
анықтайды.
Тірек – сызбамен
жұмыс жасайды.
|
Қ.Б
«Акция» әдісі
акциялар арқылы бағалау. Бес мың теңгелік акция, Он мың теңгелік
акция, Бір мың теңгелік
акциялар
мыс, күміс, алтын
теңгелер арқылы бағалау
Қ.Б. Бас, жүрек, қол
арқылы
бағалау
Бас- А
деңгей
Жүрек - В
деңгей
Қол-С
деңгей
|