Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары
|
5.2.2.1 –музыкалық
көркем құралдарын, музыкалық аспаптар мен дауысын қолдана отырып,
қарапайым композициялар шығару және импровизация
жасау;
|
Басы
|
-
Сәламат па
балалар?
-
Сәламатсызба!
-
Здравствуйте, ребята?
-
Здравствуйте!
-
good morning
children?
-
good morning
teacher!
-
Сабаққа әзірлікті
тексеру, жақсы көңіл-күймен сабаққа назарларына
аудару;
-
Үй жұмысын тексере отырып,
өткен тақырыпты қайталау (
wordwall)

|
-
Сәламатсызба!
-
Здравствуйте!
-
good morning
teacher!
-
Сабаққа дайын
болады, жақсы көңіл-күймен сабаққа назарларына
аударады.
-
«Шаңырақ» әдісі
арқылы өткен тақырыпты қайталайды.
|
|
Психологиялық
ахуал.

|
Негізгі
бөлім Тақырыпты
ашу
|
-
Олай болса оқушылар
бүгінгі сабағымызды бастау үшін тақтаға назар
аударайық

-
Оқушылар тақтадан
кімді көріп тұрмыз?
-
Дұрыс айтасыздар
оқушылар Саяхатшы Дара әрдайым саяхатта жүреді. Міне бізде бүгінгі
сабақта саяхаттай отырып жаңа тақырыбымызбен танысамыз. Ал қалай
ойлайсыздар бізге саяхаттау үшін , қай бағытпен жүретінімізді білу
үшін не қажет болады бізге?
-Саяхатшы – Дарамен
саяхатқа шығуымыз үшін алдымен бізге не
керек?
-
Карта
-Әрине карта, олай
болса картаға назар аударайық

2) «Әли мен
Аия»
3) Мики
маус»

Олай болса
Балапан телеарнасына саяхатымызды
бастаймыз.
Беу айдай» халық
әнін дәстүрлі, заманауи әншілердің
орындауында.
Топтық жұмыс. «Бірге
ойлаймыз» әдісімен«Беу айдай» халық әнін
дәстүрлі, заманауи әншілердің орындауында әнді тыңдай отырып,
кестені толтыру.
I
топ.
Шығарманың
атауы
|
Жанры
|
Мінезі
|
«Беу айдай» әні ,домбырамен
орындалуы
|
|
|
«Беу айдай»
әні
МузАрт
тобы
|
|
|
II
топ.
Шығарманың
атауы
|
Ұқсастығы
|
Айырмашылы-ғы
|
«Беу айдай» әні ,домбырамен
орындалуы
|
|
|
«Беу айдай»
әні
МузАрт
тобы
|
|
|
III
топ.
Шығарма
атауы
|
Музыкалық
ерекшеліктері
|
Екпіні
|
«Беу айдай» әні ,домбырамен
орындалуы
|
|
|
«Беу айдай»
әні
МузАрт
тобы
|
|
|
IV топ.
Шығарма
атауы
|
Көңіл-күйге
әсері
|
Сипаттама
|
«Беу айдай» әні ,домбырамен
орындалуы
|
|
|
«Беу айдай»
әні
МузАрт
тобы
|
|
|
Олай
болса «Әли мен Аияның» берген
тапсырмаларын орындау
Аияның
тапсырмасы: Ұстазыңмен бірге «Беу, айдай»
әнінен үзінді орындау.
Дискриптор:
- Ырғақты сезіне
отырып, әнді орындау.
Алидің
тапсырмасы:Музыкалық аспаппен адам қимыл-
отырысын сәйкестендіріңіз.


-
Оқушылар біздің жұмысымызға
алаяқ кедергі келтірмекші, алаяқтан құтылуымыз үшін не істеуіміз
керек?
-
Алаяқтың берген тапсырмаларын
қатесіз орындауымыз қажет
-
Дұрыс айтасындар балалар олай
болса алаяқтың тапсырмаларын қатесіз
орындайық

Тапсырма:
- Балалар меннен
құтылу үшін маған би билеп берулеріңіз
сұралады
«Мики маустың» тапсырмаларын
орындау.
Жұптық жұмыс:
«Сөзжұмбақты» орындау
-
Хордағы ерлер
дауысы
-
Композитор, дирижер,
орындаушылардың музыкалық шығарманы жеткізудегі көркемдік
шеберлігі
-
Музыкалық шығарманы
оркестрге, хорға лайықтау.
-
Хордағы әйелдер
дауысы
-
Салт
тойы
-
Қазақтың ұлттық
аспабы
-
Хордағы әйелдер
дауысы
-
Аспаптық
жанр

|
-Карта
2) «Әли мен
Аия»
3) Мики
маус»
Бейнероликке назар
аудару
Дескриптор
|
Шығарманы
талдайды;
|
Музыканың жанрын
анықтайды;
|
Шығарманыңмінезінанықтай-ды.
|
музыкалықерекшеліктерін
анықтайды;
|
Әннің ұқсастығы
мен
айырмашылығын
ажыратады;
|
Музыканың екпінін
анықтайды.
|
Көңіл-күйге әсерін
анықтайды
|

Би
билеу

Дескриптор
|
Хордағы ерлер дауысын
анықтайды
|
Шығарманы жеткізудегі
көркемдік шеберлікті анықтайды
|
Музыкалық шығарманы оркестрге,
хорға лайықтауды анықтайды
|
Хордағыәйелдердауысынанықтайды
|
Салт тойының атауын
табады
|
Қазақтың ұлттық аспабының
атауын анықтайды
|
Апсаптық жанрды
анықтайды
|

|
ҚБ«Қолпаштау»
ҚБ:
«Лайк»
|
АКТ
Көрнекі
қағаз
АКТ
А3 форматты
қағаз
Домбыра
АКТ
|
Соңы
|
Сабақты
бекіту
Үйгетапсырма: «Беу, айдай»
әнін жаттау
Сабақ соңында
оқушылардан рефлексия алу: «Бір сөзбен
әдісі».
Интербелсенді
тақтада төмендегі сөздерден бүгінгі сабақ бойынша әсерлерін
айтады.
Төзімділік,
қуаныш, немқұрайлық, қанағаттану, жақсы, алаңдау, тыныштық,
сенімділік, сенімсіздік, рахаттану,
қызығушылық.
Жалпы сабаққа
ҚБ

|

|

|

|

|
Керемет!
|
Өте
ұнады
Белсенді
қатыстым
Өзімді команда
мүшесі
сезіндім
|
Ұнады
Қатыстым
Өз бетіммен жұмыс
жасадым
|
Онша қызықтырған
жоқ
|
Ұнаған
жоқ
|
|
Сабақты пысықтау тапсырмаларын
орындау.
«Бір сөзбен
әдісі».
Интербелсенді
тақтада төмендегі сөздерден бүгінгі сабақ бойынша әсерлерін
айтады.
Төзімділік,
қуаныш, немқұрайлық, қанағаттану, жақсы, алаңдау, тыныштық,
сенімділік, сенімсіздік, рахаттану,
қызығушылық.
|
«Бір сөзбен
әдісі».
|
АКТ
|