Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ: "Қазақстан халқының ұлттық және діни құрамы"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім 4. |
|
|
Әлеуметтік география.4.1 Халық географиясы |
Мұғалімнің аты-жөні |
Онланбекова Айжан Онгарбековна |
Күні: 16.02.2023 |
|
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Қазақстан халқының ұлттық және діни құрамы |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.4.1.1 Қазақстан халқының ұлттық және діни құрамын анықтайды |
Сабақтың мақсаты |
- Қазақстан халқының ұлттық және діни құрамын анықтайды - Қазақстан халқының ұлттық және діни құрамын кесте диаграммалар арқылы талдайды |
Бағалау критерийлері |
-Қазақстан халқының ұлттық және діни құрамын анықтай алады -Қазақстан халқының ұлттық және діни құрамын кесте, диаграммалар арқылы талдай алады |
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Талдау Жоғары деңгей дағдылары |
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті
|
Оқушының Әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||
Сабақтың басы 5 мин Қызығушылықты ояту |
Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу, ынталандыру Түстер бойынша топтастыру. «Адасқан суреттер» әдісі арқылы топтың атын шығаруды ұсынады. 1-топ Этнос 2-топ Диаспора «Ой қозғау» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын болжайды, |
Мұғаліммен сәлемдеседі Білім алушылар бір-біріне жылулық, сенімділік білдіру үшін көршісіне жылы лебізін айтады. Топқа бірігеді
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне сәттілік тілеу арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді. |
Қима қағаздар Интер активті тақта |
|||||||||||||||
Жаңа сабаққа кіріспе 5 минут Сабақ тың ортасы Мағына ны тану 15 минут 6 мин 6 мин |
Жаңа сабақ: Қазақстан халқының ұлттық және діни құрамы.Мақсаты айтылады. «Кинолента»әдісі арқылы YouTube сайтынан жаңа сабақты ашу үшін «Қазақстан халқының ұлттық және діни құрамы» тақырыбы бойынша бейнеролик көруді ұсынады. Бейне жазбаны көріп болған соң мұғалім роликте қандай термин сөздер кездесетінін және оларды дәптерге жазуды сұрайды. Сұрақтар қояды. Тапсырма №1 Мұғалім «Ақпаратты жинау» әдісімен топтық жұмысты ұсынады. Тапсырма №2 «Ойлан,бірлес,бөліс!» әдісі арқылы топтардағы білім алушылар қосымша материалдарды пайдалана отырып «Қазақстан халқы» атты кестеге халықтардың тіл тобын, әр халықтың тіл әулеттерін анықтап жазып, қандай дінді ұстанатынын анықтап, толтыруды ұсынады.( Орыстар, немістер,қазақтар,дүнгендер,өзбектер,ұйғырлар т.б,) «Қазақстан халқы»
Тапсырма №3 Жеке жұмыс. Функционалдық сауаттылықты арттыруға негізделген тапсырма. «Ойыңды тұжырымда... » әдісі арқылы еліміздің дінаралыұ келісім және геосаяси жағдайына баға береді зерттейді
|
Бүгінгі сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады Білім алушы бейнероликті мұқият қарап,мұғалімнің берген сұрақтарына жауап береді.
Тапсырма №1. Топтық жұмыс «Этнос» топ: Картаға қарай отырып, өзбектердің, украиндардың және немістердің қоныстану ерекшеліктерін анықтаңыздар. Қай облыстарда ұйғыр, түрік, дүнгендер шоғырланған. Қазақстан тарихын еске түсіріп, бұл этностардың қоныстану себептерін анықтаңыздар.
2) Кесте бойынша көп ұлттан азына қарай диаграмма құру, талдау Дескриптор:Этностардың қоныстану себептерін анықтайды. Диаграмма құрып, талдайды «Диаспора» тобы: Картаға қарай отырып, орыс дисапорасының қоныстануына сараптама жасаңыз. Негізгі қоныстанған аймақтарын атаңыз. Қай облыстардың аумағында үлесі жоғар, оны қалай түсіндірер едіңіз.
2. Қазақ диаспорасының ең көп шоғырланған елдерді атайды
Дескриптор: Орыс диаспорасының қоныстануына сараптама жасайды Қазақ диаспорасының таралу аймақтарын үлесіне қарай анықтайды
Конфессия тобы:: Қазақстанда таралған негізгі діндерді және үлесін талдау және графикалық үлгіде көрсету. ( 9- кесте бойынша талдау жүргізу)
Дескриптор:Еліміздің діни құрамын талдау жасайды. Диаграмма немесе графикалық үлгіде көрсетеді
Тапсырма №2. Жұптық жұмыс «Ойлан,бірлес,бөліс!» әдісі арқылы топтардағы білім алушылар оқулықтан «Қазақстан халқы» атты кестеге халықтардың тіл тобын, әр халықтың тіл әулеттерін анықтап жазып , қандай дінді ұстанатынын анықтайды, кестеде толтырады. ( Орыстар, немістер,қазақтар,дүнгендер,өзбектер,ұйғырлар т.б,)«Қазақстан халқы»
Дескриптор:Жұптар бірі-бірімен ақылдасып, қалауынша халықтардың - тіл тобын анықтайды - әр халықтың тіл әулеттерін анықтап жазады - Қандай дінді ұстанатынын сипаттайды
Тапсырма №3 Жеке жұмыс. «Қазақстан Республикасының халықаралық ұйымдардағы маңызы артып, белсенді қызмет атқаруда.БҰҰ аясында бастамалар көтеруі, бітімгершілік қызметі,ел ішіндегі діни жағдайларды оңтайлы шешуі мемлекетіміздің геосаяси жағдайын нығайта түседі. Оны қандай кезеңдерден байқауға болады» 1.Қ.Р. барлық діндерге ... 2. Қазақстан халқы Ассамблеясы ... жылы пайда болды.3.2001 жылы ... келуі өте маңызды болды4. 2006 жылы ...... ашылды. 5.Халықтар бірлігі күні.... .6.Тілдер мерекесі... аталып өтіледі.7. …. жылы 60-қа жуық дамыған елдердің басшылары келген Саммит болды.8 ..... жылдары Сириядағы жағдайды реттеуге келіссөздер жүргізілді
|
Мақсаты:. Білім алушының танымдық дағдысы артады. Қ.Б: «Жарайсың» «Керемет» «Тамаша»
ҚБ.«Қол
шапалақтау» Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |