ашық сабақ Қазақстан көлдері

Тақырып бойынша 31 материал табылды

ашық сабақ Қазақстан көлдері

Материал туралы қысқаша түсінік
- туған жер табиғатына сүйіспеншілігін арттыру - табиғаттағы сұлулықты көре білуге, эмоциялық әсер ала білуге баулу.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Мұғалімнің аты-жөні: Жумадилова Айгуль

Мектеп: «Өкпеті орта мектебі»КММ

Күні:

Сынып: 4 Қатысқандар: 9 Қатыспағандар:0



Сабақ тақырыбы

Қазақстан көлдері



Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

4.2.6.1 кейіпкердің, кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстыра бағалау




Сабақ мақсаты

  • Барлық оқушылар: Мұғалім көмегімен көркем шығармадағы оқиғаның барысын анықтап,жазбаша шығармашылық жұмыстар жүргізеді

  • Көптеген оқушылар: Әдеби көркем сөздер (аллитерация, әсірелеу) ұғымымен танысады. Өз ойын , сезімін көзқарасынөмірде болған, өзге шығармадағы ұқсас оқиғамен салыстыра отырып пікір білдіреді.

  • Кейбір оқушылар: Әдеби көркем сөздер (аллитерация, әсірелеу) ұғымымен танысады. Өз ойын , сезімін көзқарасынөмірде болған, өзге шығармадағы ұқсас оқиғамен салыстыра отырып пікір білдіре отырып, шығармашылық қабілеттерді сақтауға, ұлттық құндылықтарды сақтауға мән береді.



Бағалау критерийі

  • Шығарманың негізгі ойын анықтайды;

  • Оқиғаның дамуын болжайды,

  • Кейіпкердің іс-әрекетін бағалайды

  • Шығармадағы көркемдегіш құралдарды анықтайды

  • Сыни баға береді



Тілдік мақсаттар

Күбі, көл, экология, ластану



Құндылықтарға баулу

  • туған жер табиғатына сүйіспеншілігін арттыру

  • табиғаттағы сұлулықты көре білуге, эмоциялық әсер ала білуге баулу.

  • экологиялық мәдениетті қалыптастыру.



Пәнаралық байланыс

Дүниетану, жаратылыстану, қазақ тілі



Алдыңғы білім




Сабақ барысы



Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар


Сабақтың басы -

10 минут.































Ұйымдастыру

  • сәлемдесу, түгендеу;

  • балалардың назарын сабаққа аудару;

  • сыныптың ахуалын қалыптастыру (көңіл күйлерін дұрыстап алу).

Шаттық шеңбері

Мақсаты: Оқушылар арасында жағымды көңіл -күй орнату. Өткен тақырыпты пысықтау.

Оқушылар шеңберге тұрады, бір-біріне жақсы көңіл-күй сыйлау мақсатында ыстық лебіздерін білдіреді.


Қызығушылықты ояту

Судың дыбысы арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбы айқындалады

  1. Бұл дыбыс ненің дыбысы?

  2. Судың адам өміріндегі маңызы қандай?

  3. Судың көп мөлшері қандай жерлерде?

  4. Көл дегеніміз не?

  5. Көлдің қандай түрлері бар?

Көл аттары арқылы 4 топқа бөлінеді(қағаз қиындылары арқылы)

1 топ -Балқаш көлі

2топ – Алакөл көлі

3топ - Теңіз көлі

4 топ – Зайсан көлі



Ендеше, бүгінгі біздің тақырыбымыз «Қазақстан көлдері»

Жаңа сабақ

«Тізбектей оқыту» әдісі

Мақсаты: Оқушылардың ауызекі сөйлеу тілін дамыту, мәтінді, өлеңді оқып, мазмұндап, өз ойларын жетік жеткізу.


Өтебай Тұрманжановтың өмірбаянымен танысады

«Балқаш көлге барайық» өлеңі «Күн сыйлаймын» әдісі арқылы кезекпен оқылады.

Сұрақ-жауап

  1. Бұл өлең жолдарында не баяндалған?

«Көл» өлеңін де тізбекпен оқып шығамыз.

  1. Бұл өлеңде көл қалай бейнеленген?











Интерактивті тақта.










Жаңа сөздер. Интерактивті

тақта.

Сабақтың ортасы –


20 минут.

































Ж. 1-тапсырма. «Кім білгір?» интелектуалды ойыны

Интербелсенді тақтада

  • Ақын өмірбаяны

  • Балқаш көлге барайық

  • Көл

Деген ұяшықтар болады. Әр ұяшыққа байланысты сұрақтар берілген. Әр сұрақ 10,20,30 ұпаймен өлшенеді.



Дескриптор:

  • өлеңді оқып, сұрақтар дайындайды.

  • Әдеби көркемдегіш құралдарды табады.

  • Өз ойын білдіреді

  • Шығарманың мән-мағынасын анықтайды


ҚБ. «Бағдаршам» әдісі

Мақсаты: Оқушылардың тапсырманы түсінгенін білу үшін қолдану.

  • Қызыл түс –түсінген жоқпын;

  • Сары түс – әлі де практика қажет/сұрақтар бар;

  • Жасыл түс – барлығы түсінікті.

3 – тапсырма. «Салыстыру» әдісі

Жұптық жұмыс


Өлеңдердің тақырыптары

Қызыл шұнақ

Қыс

Өлеңдегі кейіптеу кейіпкерлері



Өлеңдегі табиғат құбылыстары



Өлеңдегі теңеу,эпитет сөздер




Дескриптор:

  • Өлеңдерді салыстырады

  • Теңеу ,эпитет сөздерді табады

  • кейіптеу кейіпкерлерін анықтайды

ҚБ. « Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі



  • Ұжымдық жұмыс

  • . 2-тапсырма. Шығармашылық жұмыс

  • Қазіргі кездегі өзен, көлдерің ластануы туралы әңгімелеңдер

Дескриптор:

  • Әдеби көркемдеуіш құралдарды пайдаланып әңгімелейді

  • шығармашылық жұмыстар жүргізеді

  • өмірмен байланыстырады

  • Өз көзқарастары бойынша шешім айтады

ҚБ. «Мадақтау сэндвичі» әдісі

Мақсаты: Оқушылар жұпта бірін бірі бағалау арқылы пікірлерін білдіреді.

1-бөлік – ұнады, барлығы түсінікті.

2-бөлік – маған ұнады, бірақ ...

3-бөлік – түсініксіз болды.



4 – тапсырма. Топтық жұмыс

1 топ -Балқаш көлі- суретке қарап көл жағасын сипаттап жазу

2топ – Алакөл көлі – көл суының адамға пайдасы

3топ - Теңіз көлі – көл туралы өлең шығару

4 топ – Зайсан көлі – көл туралы шығарма жазу

Дескриптор:

  • Өз ойын , сезімін көзқарасын өмірмен байланыстырады

  • өзге шығармадағы ұқсас оқиғамен салыстыра отырып пікір білдіреді

  • шығармашылық қабілеттерді дамытады

ҚБ. « Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі






















































Сабақтың соңы –

10 минут.

Рефлексия

«Үш минуттік кідіріс» әдісі

  • Тренер сессияларда тақырыбының негізгі идеясын анықтап, өткендегі сессиямен байланыстырып, түсініксіз жерлерін анықтау мақсатында сабақта үшминуттік кідіріс береді. ƒ

  • Мен ………. деген өз ойымды өзгерттім.

  • ƒ Мен …………. туралы көп білдім.

  • ƒ Мені …… таң қалдырды.

  • ƒ Мен … сездім.

  • ƒ Мен………… басқаша қарайтын болдым.











Оқытудағы интербелсенді әдіс-тәсілдер. Оқу құралы. А.Қ. Әлімов/ “НЗМ” ДББҰПШО, 2014,78 б./

Қосымша ақпарат.




Саралау оқушыға мейлінше

қолдау көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Қабілетті

оқушыға тапсырманы қалай

түрлендіресіз?

Бағалау оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?




Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



Сабақ мақсаты оқушылардың жас ерекшелігіне сай сараланып алынды. Тапсырмалар оқушылардың оқу деңгейіне, ойлау қабілетіне сай іріктелінді.


Қалыптастырушы бағалау түрлері оқушылардың ынтасын арттыру мақсатында әр тапсырмадан соң колданылып отырылды.

Оқушылар жұптық, жеке жұмыстардан соң Жарайсың! Тамаша! Өте жақсы! мадақтау сөздері арқылы, топтық жұмыстарда бір-бірін «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі бойынша бағалайды.

Оқушылар сабақ барысында белсенді жұмысқа тартылуы үшін «Шаттық шеңбері», «Ой қозғау», «Сергіту сәті» қолданылып, интербелсенді тақтада түрлі суреттер көрсетілді. Интернет желісін пайдалануда қауіпсіздік ережелері сақталды.








Сабақ бойынша рефлексия

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланаңыз. Төменде өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз



Сабақ мақсаты қолжетімді болды ма?


Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?


Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?


Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?


Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?


Сабақ жоспарынан ауытқу болды ма және неліктен?




Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен 2 нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1.

2.

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1.

2.

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым,келесі сабақта не нәрсеге назар аудару керек?
















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
24.11.2025
58
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі