Ашық сабақ "Қазақстан-менің Отаным" 2-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Қазақстан-менің Отаным" 2-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
дүниетану пәні бойынша жаңа бағдарламамен жасалған сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақтың тақырыбы:

Қазақстан-Менің Отаным

Мұғалімнің аты-жөні: Отарбаева К.Ж

Күні: 29.11.2017

СЫНЫП: 2 «Ә»


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаты

2.3.5.2. бақылаулар негізінде ҚР мемлекеттік рәміздерінің қолданылу саласын анықтау.

Сабақ мақсаты:


Оқушылардың барлығы:

бақылаулар негізінде ҚР мемлекеттік рәміздерінің қолданылу саласын анықтайды , атайды.
Оқушылардың көпшілігі:

бақылаулар негізінде ҚР мемлекеттік рәміздерінің қолданылу саласын анықтайды, атайды, сәйкестендіреді.

Оқушылардың кейбірі:

бақылаулар негізінде ҚР мемлекеттік рәміздерінің қолданылу саласын анықтайды, атайды, сәйкестендіреді, түсіндіреді.

Бағалау критерийі

Білім алушы

  • ҚР мемлекеттік рәміздерінің қолданылу саласын атайды.

Тілдік мақсаттар

Қазақстан Республикасы, мемлекеттік рәміздер, ту, елтаңба, әнұран

Құндылықтарды дарыту

Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік,

құрмет, ынтымақтастық, ашықтық

Пәнаралық байланыстар

Музыка, қазақ тілі.

АКТ қолданулар

Видеожазба

Бастапқы білім

Оқушылар ҚР мемлекеттік рәміздері туралы біледі

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут

(Ұ) Сынып оқушылары «Елтаңба» , «Ту» , «Әнұран» сөздері жазылған стикерлерді таңдай отырып 3 топқа бөлініп отырады.

Сәлемдесу.

Үлкенге де сіз,

Кішіге де сіз

Бас иеміз сіздерге,

Құрметпенен біз!

(Ұ) «Сәлемдеме жіберу» әдісі.

Қазақстан-менің Отаным деген сөзді 3 түрлі (қызыл, сары, көк) қағаздарға ораймын. Оқушылар əуен ойнап жатқанда оралған затты сынып ішінде береді; музыка тоқтаған кезде, оқушы бір қабатын ашады. Əр қабатқа тақырыпқа қатысты бір әріп жазылған, оқушылар қағазды ашып, әріпті дауыстап айтады, одан кейін оралған затты əрі қарай береді. Осылайша заттың орамасы біткенше жалғасады. Нәтижесінде бүгінгі сабақтың тақырыбы ашылады және сабақтың мақсаты жарияланады.

Стикер қағаздар








Түрлі-түсті стикерлер

Сабақтың ортасы

5 минут









15 минут













Ширату жаттығуы

5 минут

(Ұ) Оқушылар интербелсенді тақтадан «Менің туған жерім- егеменді Қазақстан» видео жазба тамашалап, ойларын тұжырымдайды.

(Д) Сұрақтар жаңбыры» әдісімен оқушыларға жедел сұрақтар қойылады:

- Қазақстан қандай ел?

- Қазақстанның мелекеттік нышандары қандай?

- Қазақстанның астанасы қай қала?

- Ел президенті кім?

- Мемлекеттік нышан деген не?

Оқушылар өз жауаптарын «Шапалақ» әдісімен бағалайды


(Т) Оқушыларға өздерімен қатарлас шетелдік туристердің мектептерін тамашалауға келгенін көз алдарына елестету сұралады.

Мақсатымыз: туристерге мемлекеттік рәміздердың мән-мағынасын ашу арқылы өз елімізді таныстыру.

Тапсырманы орындамас бұрын «Мемлекеттік рәміздер» бейнежазбасы көрсетіледі.

Тапсырманы орындау үшін оқушылар үш топқа бөлінеді.

1-топ: Елтаңба

2-топ: Ту

3-топ: Әнұран

/әрбір топ өзіне берілген мемлекеттік рәміздердің мағынасына сай постер құрастыру керек/

Тапсырма орындалып болған соң, топтар өз постерлерін қорғайды, бірін-бірі «Жапондық бағалау» әдісімен бағалайды.


(Ұ)«Мен-қазақпын» әнінің әуенімен дене жаттығуларын жасайды



Оқулық,

мәтіндер.



Оқулық, ватмандар, түрлі-түсті маркерлер

Топтық жұмысқа арналған ресурстар


Сабақтың соңы

10 минут






















Кері байланыс 1 мин

(ҚБ)

Суреттерге мұқият қараңыз. Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздерінің қандай жағдайларда қолданылатыны туралы әңгімелеңіз.



Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері тағы қандай салаларда қолданылады? Жұпта ой бөлісіңіз.

«Сөйлейтін қабырға» әдісі

Бұл тапсырманы орындау үшін оқушылардың санына қарай рәміздер туралы мәліметтер жазылған үлестірме парақшаларды таратып беремін.

А4 мөлшеріндегі қағазға жазылған «Елтаңба», «Ту», «Әнұран» деген сөздер сыныптың қабырғаларында ілініп тұрады. Оқушылар берген белгі бойынша «сөйлейтін қабырғада» ілінген атауларға сәйкес жылдам 3 топқа бөлінеді. Кейбір оқушылар қолдарындағы сөздер туралы әңгімелеп беруі керек.

Оқушылар өз жұмыстарын «Понтомимо» әдісімен бағалап өтеді.

Тапсырманы түсініп, жақсы орындадым десе-екі қолын жоғары көтереді;

Тапсырма мен үшін қиын болды десе-басын төмен салбыратады;

Тапсырма мен үшін түсініксіз болды, ұнамады десе-екі қолымен бетін басады.

«1 минут» әдісімен оқушылар кері байланыс жасайды, сабақта өтілген сөздер тізбегін атайды.




















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.12.2017
698
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі