Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ашық сабақ "Қазақстан қалаларына саяхат" 5 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
5-сынып мұғалімдеріне көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
1791
2 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пәні: қазақ тілі | ||
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Бос уақыт және хобби Мектеп: М.Әуезов атындағы орта мектепКүні: 13.12.2017 жыл Мұғалімнің аты-жөні: Досанова ГулзарСынып: 5 «А» Қатысқандар: 25 Қатыспағандар: 0 | ||
Сабақ тақырыбы: | Қазақстан қалаларына саяхат | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламысына сілтеме) | 5 О 4 Ауызекі стильдегі мәтіндердің мазмұнын, тақырыбын және тілдік құралдарын салыстыру.5 Ж 1 Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру. | |
Сабақ мақсаты | Барлық оқушылар: | |
Оқушылардың көбісі: | ||
Кейбір оқушылар: | ||
Ойлау деңгейлері | Қолдану | |
Бағалау критерийі | ||
Тілдік мақсат | Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: | |
Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:Бос уақыт, қалаға саяхат, көрікті жерлер, спорттық кешендер; | ||
Жоғары дәрежелі сұрақтар: | ||
Құндылықтарға баулу | «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының 6-құндылығы «Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы» бойынша қазақстандық патриотизмге тәрбиелеу | |
Пәнаралық байланыс | Картадан көрсету және сұрақтар арқылы қалалар туралы түсінік беру. | |
Тақырып бойынша алдыңғы білім | Бос уақытта саяхаттау пайдалы | |
Сабақтың барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Жоспарланған әрекеттер (төмендегі жазбаларды өзіңіздің жоспарлаған әрекеттеріңізбен) | Ресурстар |
Сабақтың басы | Қызығушылықты ояту Оқушыларға «Кіру билетін» беріп, Қазақстанның 5 облыс орталығы бойынша топқа бөлініп отырады.«Дұрыс-Бұрыс» әдісімен өткен сабақтағы білімдерін тексеру.Сұрақтар: Сабақ тақырыбы мен мақсатын, бағалау критерийлерін таныстыру. | Слайд, карта, «Кіру билеті», дұрыс, бұрыс кеспелері |
Сабақтың ортасы22 минут | «Стоп кадр» әдісімен бейнебаяннан үзінді көрсетіледі. Астана қаласындағы EXPO көрмесіне барған оқушылар диалог құрады. Ауызекі сөйлеу стилінің ерекшелігін нақтылау. ЖЖ «Ойлан, бірік, бөліс» әдісі Тапсырма. Берілген екі мәтінді мазмұн, тақырып жағынан салыстырыңыз. Әр мәтіндегі тілдік құралдардың айырмашылығын анықтаңыз. Дескриптор - әр мәтіннің тақырыбын сөз тіркесімен береді;- әр мәтіннің қысқаша мазмұнын 3 сөйлеммен жеткізеді;- мәтіндердегі ауызекі сөйлеу стиліне тән сөз тіркестерін теріп жазады. ҚБ «Мадақтау сэндвичі» Ширату жаттығуы. «Қалаға саяхат» ойыны.Ортаға қима қағаздарға жазылған сөздер тасталады. Оқушылар бір-бірден алып, сөздеріне сәйкес жарға жапсырылған қалаларының тұстарына барып тұрады.Қалалар: Астана, Атырау, Алматы, Көкшетау, СемейСөздер: Махамбет атындағы драма театры, Исатай-Махамбет алаңы, Х.Досмұхамбетов атындағы университет, Ф.Оңғарсынова, мұнай, Д.Нұрпейісова атындағы музыкалық академия, Көктөбе, Алатау, «Медеу» мұз айдыны, аппорт, «Балдәурен» сауықтыру лагері, Жұмбақтас, полигон, Оқжетпес тауы, Хан шатыры, Бурабай көлі, Бәйтерек, Қазақ елі монументі, ЭКСПО көрмесі, Есіл өзені, Ақорда, Пирамида, Абай, Шәкәрім, М.Әуезов ТЖ «Тізбектеп оқу» әдісі. Топ оқушыларына оқулықтағы 4-тапсырмадағы мәтін 5 бөлікке бөлініп, ортаға тасталады. Мәтін бөліктерін оқып танысып, бір-біріне түсіндіреді, өзара сұрақтар қойып, әңгімелеседі. Ж Тапсырма. Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құрыңыз. Дескриптор ҚБ «Белсенді қимыл» «Ашық микрофон» әдісі | Таратпа мәтіндер, оқулық, слайд, бейнебаянhttps://www.youtube.com/watch?v=bEEml_Ef9uA |
Соңы Кері байланыс 5 мин | «Шығу билетін» толтыру Үйге тапсырма. Ауызекі сөйлеу стилінде досымен Қазақстан қалаларының біріне жасаған саяхаты туралы диалог құру. | «Шығу билеті» |
Саралап оқыту – Көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? | Бағалау – Оқушылардың берілген материалды меңгеру деңгейін қалай тексересіз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
РефлексияСабақ мақсаттары мен оқу мақсаттары жүзеге асырылды ма?Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? | Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз. Ауызекі сөйлеу стилінде диалог құру.Дайын жоспар арқылы мәтін сюжетін жүйелі құрайды.Суретке байланысты ауызекі сөйлеу стилінде мәтін құрады. | |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)