Тілдік
мақсат
|
Пәнге қатысты
сөздік қор мен
терминдер:
-
Ауызекі сөйлеу
стилі, сұхбат, эмоционалды
сөздер;
-
Саяхат, даңғыл, Конгресс-холл,
мұнара, ықшамаудандар, кешен, телемұнара, қорық, эмблема, Грейг
жауқазыны, сорт, апорт
|
Сабақтың
басы
-
мин
|
Қызығушылықты
ояту Оқушыларға «Кіру билетін»
беріп, Қазақстанның 5 облыс орталығы бойынша топқа бөлініп
отырады.
«Дұрыс-Бұрыс»
әдісімен өткен сабақтағы білімдерін
тексеру.
Сұрақтар:
-
Атырау жалқы
есім.
-
Ата-ана дара зат
есім
-
Екібастұз күрделі
зат есім болады.
-
Кітап сөзі кім деген
сұраққа жауап береді.
-
Қостанай не деген
сұраққа жауап береді.
-
Достық сөзі туынды
зат есім болады.
-
Айна дерексіз зат
есім.
-
Тау сөзі деректі зат
есім.
-
Шымкент жалпы
есім.
-
Тараз сөзі негізгі
зат есім болады.
( Көбіне қандай
сөздер айтылғанына назар
аударту)
Картадан
көрсетіледі.
Ой шақыру
сұрақтары:
-
Қазақстанның қандай
көрікті жерлерін білесіңдер?
-
Бос уақыттарыңда
саяхатқа шығуды мақсат етесіңдер
ме?
-
Қай қалаға саяхат
жасағыларың келеді?
Сабақ тақырыбы мен мақсатын,
бағалау критерийлерін
таныстыру.
|
Слайд, карта, «Кіру билеті»,
дұрыс, бұрыс кеспелері
|
Сабақтың
ортасы
22
минут
|
«Стоп кадр» әдісімен
бейнебаяннан үзінді
көрсетіледі.
Астана қаласындағы
EXPO көрмесіне барған оқушылар диалог
құрады.
Ауызекі сөйлеу
стилінің ерекшелігін
нақтылау.
ЖЖ «Ойлан, бірік, бөліс»
әдісі
Тапсырма. Берілген екі мәтінді мазмұн,
тақырып жағынан салыстырыңыз. Әр мәтіндегі тілдік құралдардың
айырмашылығын анықтаңыз.
Дескриптор
- әр мәтіннің тақырыбын сөз
тіркесімен береді;
- әр мәтіннің
қысқаша мазмұнын 3 сөйлеммен
жеткізеді;
- мәтіндердегі
ауызекі сөйлеу стиліне тән сөз тіркестерін теріп
жазады.
ҚБ «Мадақтау
сэндвичі»
Ширату жаттығуы.
«Қалаға саяхат» ойыны.
Ортаға қима
қағаздарға жазылған сөздер тасталады. Оқушылар бір-бірден алып,
сөздеріне сәйкес жарға жапсырылған қалаларының тұстарына барып
тұрады.
Қалалар: Астана, Атырау, Алматы,
Көкшетау, Семей
Сөздер: Махамбет атындағы драма
театры, Исатай-Махамбет алаңы, Х.Досмұхамбетов атындағы
университет, Ф.Оңғарсынова, мұнай, Д.Нұрпейісова атындағы музыкалық
академия, Көктөбе, Алатау, «Медеу» мұз айдыны, аппорт, «Балдәурен»
сауықтыру лагері, Жұмбақтас, полигон, Оқжетпес тауы, Хан шатыры,
Бурабай көлі, Бәйтерек, Қазақ елі монументі, ЭКСПО көрмесі, Есіл
өзені, Ақорда, Пирамида, Абай, Шәкәрім,
М.Әуезов
ТЖ «Тізбектеп
оқу» әдісі. Топ оқушыларына оқулықтағы
4-тапсырмадағы мәтін 5 бөлікке бөлініп, ортаға тасталады. Мәтін
бөліктерін оқып танысып, бір-біріне түсіндіреді, өзара сұрақтар
қойып, әңгімелеседі.
Ж
Тапсырма. Берілген мәтінге сәйкес
кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым
жоспар құрыңыз.
Дескриптор
ҚБ «Белсенді
қимыл»
«Ашық микрофон»
әдісі
-
Қазақстанның қай
қалаларында туризмді дамытуға болады деп
есептейсің?
-
Әр саяхатшы Астананы
көруді неліктен армандайды?
-
Атырау қаласының
қандай ерекшеліктерін мақтаныш
етесің?
-
Өз өңірімізді
туризмді дамытуға қолайлы аймақ деп ойлайсың ба? Оны болашақта
қалай жүзеге асыруға болады?
|
Таратпа мәтіндер,
оқулық, слайд, бейнебаян
https://www.youtube.com/watch?v=bEEml_Ef9uA
|
Рефлексия
Сабақ мақсаттары мен
оқу мақсаттары жүзеге асырылды
ма?
Бүгін оқушылар нені
үйренді?
Оқыту ортасы қандай
болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты
ма?
Мен өз уақытымды
ұтымды пайдалана алдым ба?
Қандай өзгерістер енгіздім
және неліктен?
|
Төменде берілген
бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз.
Сабағыңызға қатысты сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап
беріңіз.
Ауызекі сөйлеу
стилінде диалог құру.
Дайын жоспар арқылы
мәтін сюжетін жүйелі
құрайды.
Суретке байланысты
ауызекі сөйлеу стилінде мәтін
құрады.
|