Материалдар / Ашық сабақ. Қазақстан тарихы пәні. 10 сынып

Ашық сабақ. Қазақстан тарихы пәні. 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстан тарихы пәнінен 10 сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспар. Жоспар 472 бұйрыққа сай құрылымдалған сабақ жоспары. Сабақтың оқу мақсаттары, күтілетін нәтижесі, оқу тапсырмаларын орындауда түрлі әдіс-тәсілдердің түрі ұсынылады. Бағалаудың тиімді әістері мен интерктив тапсырмалар берілген
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Мамыр 2024
165
2 рет жүктелген
1900 ₸
Бүгін алсаңыз
+95 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +95 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Астана қаласы әкімдігінің «Әлихан Бөкейхан атындағы №76 мектеп лицейі» ШЖҚ МКК

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Қазақ халқының дәстүрлі мәдениеті – дала өркениетінің мұрасы

Мұғалімнің аты-жөні:

Исина Мадина Сатбековна

Күні:

25.04.2024

Сынып: 10 сынып

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

§57. Қазақ халқының дәстүрлі мәдениеті – дала өркениетінің мұрасы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

10.4.1.5 -дала өркениетінің белгілі тарихи және мәдени ескерткіштерін зерттеу;

10.4.1.6 -типологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, тарихи және мәдени ескерткіштерді классификациялау

Сабақтың мақсаты


Қазақстанның белгілі тарихи және мәдени ескерткіштерін зерттейді;

Қазақстандағы тарихи мәдени ескерткіштердің типологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, оларды топтарға жіктейді

Құндылықтарды дарыту

- ұлттық патриотизм

- ұлттық сана-сезім

- құрмет

- жалпыадамзаттық құндылықтар

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Сабақта жоспарланған іс-әрекеттер

Бағалау

Ресурстар

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Сабақтың басы


1 мин








6 мин







І. Ұйымдастыру

-Сәлемдесу

- Оқушылардың сабаққа қатысын/дайындығын тексеру

-Білімалушылардың назарын сабаққа аудару.

-сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру.

-Зейінін сабаққа аударып, оқу-құралдарын реттейді


Оқулық, дәптер,

ИБ тақта

ІІ. Алдыңғы білімді қайталау

«Үш ортақ» -топтық жұмысы, оқушыларға алдыңғы сабақта берілген үй тапсырмасын қорғайды.

1-топ Қазақ халқының материалдық мәдениетінің басты жетістіктері мен олардың әлемдік мәдениеттен алар орны қандай?

2- топ Қазақ халқының рухани-адамгершілік құндылықтарын қандай салт-дәстүрлер арқылы анықтауға болады?

3-топ Қазақ халқының дәстүрлі музыка өнерін мен ұлы дала сазгерлерінің мұрасы нені жырлайды?

Алдыңғы сабақтағы біріккен топтар берілген тақырыптары бойынша шығармашылық жұмыстарын қорғайды.

  • Canva- платформасында таныстырылым жасайды

  • Басқа топ мүшелері тыңдап, қосымша сұрақтар қояды


Әр топтың қорғауына 2 мин белгіленеді.

«Тостаған» бағалау әдісі бойынша мұғалімнің бағалауы





топтардың өзара кері байланысы

Canva

Презентациясы


3 мин

«Киелі тоғыз»- Интернет онлайн платформасында - 9 сұрақ жасырылған, өткен сабақты қайталауға арналған жабық сұрақтар қойылады.

-Білімалушылар еркін таңдау арқылы сұрақты таңдайды

- жасырылған сұраққа лезде дұрыс жауап нұсқасын ұсынады.

-жауаптың дұрыс/бұрыстығы анықталады

Әр дұрыс нұсқасына «тостаған» әдісі арқылы 1 ұпайлы тостаған тарату


https://wordwall.net/ru/resource/72192559

Сабақтың ортасы



1 мин













5-7 мин




ІІІ. Жаңа сабақты таныстыру

Ой қозғау- түрті сұрақтарға жауап беру арқылы сабақтың тақырыбын шығару.

Бейнеролик арқылы сабақтың таныстырылымын бастау

- Суреттерде не берілген?

-Оларға тән қандай ортақ белгі бар?

Білімалушылар тақырыпқа түрткі болатын 3 сұраққа жауап береді.


Мұғалімнің білімалушылар берген жауаптарына ауызша кері байланыс беруі.

РРТ таныстырылым


https://www.youtube.com/watch?v=ay9visBeV28

Уақыт пен кеңістіктің тоғысқан жерінен тарих басталады дегендей, ұлттық тарихымызды бастауы кешегі Ұлы дала тұрғындарының кең далада мекендеп, Батыс пен Шығысқа, Күнгей мен Теріскейге тараған тарихы, мәдени жетістіктері ұлтымыздың мақтанышы. Осы бірегейлікті сақтау мақсатында 2017 жылы «Рухани жаңғыру» бағдарламасының аясында «Сакральді Қазақстан» жобасы іске қосылды. Еліміздің тарихшылар мен өлкетанушылары ұлттық маңызы бар, мекендік қасиеті бар мәдени, тарихи, археологиялық ескерткіштердің, киелі деп саналатын нысандардың тізімін жасады. Қазақстанның 18 облысынан 500 жуық киелі нысандары көрсетілді.

Дәптермен жұмыс:

Білімаушылар дәптерге жаңа сөздердің анықтамасын жазады.

«сакральді»-........................................

Тақырыптық смарт кестені дәптерге түсіреді. Shape1

Shape2





РРТ

15 мин

Оқушыларды «Уықтар» әдісі арқылы шағын топқа бөлу.

IV. Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы

Оқушыларды интернет веб қосымшасы арқылы шағын топқа бөлу. Әр топқа жеке тапсырмалар беріледі.

1-топ- Венн диаграммасы «ЮНЕСКО» мен «Сакральді Қазақстан» 2 айырмашылығы мен 2 ұқсастығы табыңыз


Дескриптор

Білім алушы


ЮНЕСКО-ның 1- ші ерекшелігін анықтайды

ЮНЕСКО-ның 2- ші ерекшелігін анықтайды

Сакральді Қазақстанның 1- ші ерекшелігін анықтайды

Сакральді Қазақстанның 1- ші ерекшелігін анықтайды

1-ші ұқсастығына анықтайды

2-ші ұқсастығына анықтайды


2-топ- ПТМС формуласы «" келісемін/келіспеймін


Дескриптор

Білім алушы


Позицияны анықтайды

Позицияны таңдаудың себебін түсіндіреді

1- ші мысалмен дәлелдейді

2- ші мысалмен дәлелдейді

Салдарына түйінді ой жазады


3- топ «Топтастыру» әдісі- Қазақстанның киелі нысандарын ерекшелігіне қарай топтастырыңыз.

1

2

3

4







Дескриптор

Білім алушы


Табиғи-ландшафтылы нысандарды анықтайды

Археологиялық және сәулет өнері ескерткіштерін анықтайды

Қасиетті діни қажылық орындарды анықтайды

Тарихи тұлғалар мен тарихи оқиғаларға байланысты жерлерді анықтайды


ЕББҚ: оқушыға жеке/топтық жұмыс кезінде қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау жасайды.

Әр топқа жеке тапсырмалар беріледі.

1-топ

  • Қосымша дереккөзден ақпаратты оқиды

  • Ортақ талқыға түседі.

  • Ұсынатын дәлелдерін жазады

  • Ортаға топтан 1 оқушы шығып қорғайды















2-топ

  • Оқулықтан, қосымша дерек көздерден ақпаратты оқиды

  • Ортақ талқыға түседі.

  • ПТМС формуласына сәйкес дәлелдерін жазады

  • Ортаға топтан 1 оқушы шығып қорғайды







3-топ

  • Оқулықтан, қосымша дерек көздерден ақпаратты іздейді

  • Ортақ талқыға түседі.

  • Қима қағаздарды ерекшелігіне қарай топтастырып жинақтайды

  • Ортаға топтан 1-2 оқушы шығып қорғайды













«Тостаған» тарату арқылы топтардың өзара бағалауы

«Өзара бағалау»














Мұғалімнің топтардың жұмысына ауызша кері байланыс беруі.

«Мұғалімнің бағалауы»







https://flippity.net/


Қосымша дерек №1, №2

А3 формат, маркерлер






А3 формат

Турлі түсті маркер

Қазақстан тарихы. ЖББМ 10-сыныбына арналған оқулық. Алматы: Мектеп, 2019. -216 -217 бет








А3 формат, иллюстациялық карточка, желім

Қазақстан тарихы. ЖББМ 10-сыныбына арналған оқулық. Алматы: Мектеп, 2019. -216 -217 бет




ЕББҚ оқушы тапсырма:

Астана қаласының нысанын сипаттаңыз


Дескриптор

Білім алушы


Нысан атауын атайды

Нысанның орналасқан орнын/жерін атайды

Нысанның маңыздылығын айтады


ЕББҚ бар оқушы нақты бір нысанды сипаттайды.

ЕББҚ оқушыға мұғалімнің мадақтау арқылы қолдау көрсетіледі.


Сабақтың соңы




5 мин












2 мин








3 мин

V. Бекіту кезеңі

«Сакральді Қазақстан картасы» интернет платформасы арқылы онлайн тапсырма беріледі


Дескриптор

Білім алушы


1-топ археологиялық тарихи мәдени ескерткіштер нысанын белгілейді

2-топ тарихи оқиғаларға байланысты орындарды белгілейді

3- топ тарихи және мәдени ірі тұлғаларға қатысты орындарды белгілейді

контур картасына орналастырады.


Оқушылар ұялы телефондарымен сілтеме арқылы интернет платформаға кіріп, тапсырманы онлайн орындайды

«Тостаған» тарату әр дұрыс жауапқа тостаған тарату


Онлайн платформа арқылы тапсырманың нәтижесін көру.

«Өзін-өзі бағалау»

Shape3 https://wordwall.net/ru/resource/72107132

Қорытынды

Рухани жаңғыру жобасының негізінде 2018 жылдан бастап мектебімізде «Ұлылар мекеніне саяхат»- маршруттық жобасы жүргізіледі. Мектеп ұстаздары, оқушылар мен ата-аналар үштігімен бірлескен саяхаттар жасалуды.

Презентациялық таныстырылым

«Менің кіші-отаным, мақтанышым» сіздің туған өңіріңізде қандай мәдени нысан орналасқан.

«Менің кіші-отаным, мақтанышым» бәләмалушылар өздерінің туған жеріндегі киелі орындарын айтады.

Мұғалімнің оқушылар жауаптарына ауызша кері байланыс беруі.






РРТ

VІ. Үй тапсырмасын беру

§57. Қазақ халқының дәстүрлі мәдениеті – дала өркениетінің мұрасы- тақырыбын оқу, мазмұндау.

220 беттегі күрделі тапсырманы орындау.


Қазақстан тарихы. ЖББМ 10-сыныбына арналған оқулық. Алматы: Мектеп, 2019.

-215-220 бет

VІІ. Бағалау/кері байланыс алу

«Торсық» әдісі арұылы кері байланыс алу

Маған бүгінгі сабақ ұнады...........................

Менің бүгінгі сабақтан сұрақтарым бар ...........................................................................

Мен үшін сабақ қиын балды..............................


Оқушылар сабақ барысында жинаған тостағаншаларға кері байланысын жазады, тиісті торсық қалташасына салады.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ